סול ארונו
"איך שמעת?" אמרתי בבלבול אבא שלי הגן עליי ואף אחד לא ידע על זה. "תאמיני לי יש את הדרכים שלי" אמר וליטף את הלחי שלי.
בשניה כבר נשענתי על השולחן שלו והוא מעליי, חיוך הסקסי הזה רק גרם לי להירטב.
"חצופה איך הרגת אותו סכין או.."
"רובה" עניתי לפני שהוא שאל הוא חייך חיוך והעביר את האגודל שלו על שפתיי.
"יש לי אופציות בשבילך" אמר ואני נהייתי מבולבלת. "איזה אופציות?" שאלתי והוא גיחח "תני לי לסיים" הסביר ואני סתמתי.
"סקס או קניות" אמר והפה שלי נפתח לרחבה, "מה מה?" שאלתי בגמגום הוא העביר את ידו על חולצתי. "זה שאו אני מכניס את האבר הענק שלי לתוך הכוס הצפוף שלך או קניות" אמר וחיוך זחוח עלה על פניו. "אני יודע שאת רוצה את האופציה הראשונה, אם רק תתני לי להרגיש אותך אני ידע בדיוק מתי לעלות אותך לחדר שינה שמה אני לא בטוח שאשלוט על עצמי".
פאק כל כך בלי להגיד כן אבל לא! אני לא יגיד לו כן אבל רגע אולי אני ישחק בו לכיף ויגרום לו לסבול.
"תיק תק בעלת החלומות" אמר ואני חייכתי.
"קניות אבל אתה באה איתי" הדרשתי והוא נראה מבואס. אוי כמה שתתרחת שהבאת לי אופציות.------
נכנסנו לחנות הראשונה זאת הייתה חנות ספרים כן אני חובבת ספרים בעיקר אם תכנים ארוטים. "ספרים מפתיעה" אמר והסתכלתי על החנות וראיתי את כולם נראים מפוחדים, כמובן עומד לידי הקאפו.
"הנה המחלקה שלי" אמרתי שעברנו במדפים של מחלקת הרומנטיקה.
"את בוחנת אותי או משהו?" שאל ואני גחחתי "אולי" אמרתי והתחלתי לעבור על הספרים.
"נשמע מעניין אולי אני יעשה לך את זה" אמר אנטניו מבעד כתפי ראיתי אותו קורא אחד מהספרים. פאק אני מכירה את הספר הזה!
"טוב הנה קניתי לך עשרה ספרים מרוצה?" שאל ואני הנהנתי לחיוב, "יופי. מה החנות הבאה?" שאל ואני כבר רצתי לחנות הבאה והוא אחריי.
"בוא נלך סיימתי אם כל הקניות קניתי מספיק" אמרתי ונראה שהוא מסתכל על החניות, "הולכים אנטניו" שאלתי וחיוך התפרס על פניו. "את עכשיו קנית תורי עכשיו" אמר והתקדם לאיזה חנות ואני אחריו.
"היי מה נישמע אתם בטח זוג צעיר נכון?" שאלה הבחורה שעמדה בכניסה.
"כן" אמר אנטניו וגרם לי לעשות לא פרצוף כועס. "אז באתם בשביל לתת קצת חיים בחיי המין שלכם?" אדלה הבחורה ואנטניו הנהן. רגע מה?! היא אמרה חיי המין שלנו! אנחנו בחנות מין!. הסתכלתי סביב וראיתי הכל זאת באמת חנות מין פאק!
"אמרת או סקס או קניות" אמרתי והוא התקדם ואני אחריו. "כן אבל התכוונתי להיום לא לימים אחרים" הסביר ואני נאנחתי הוא ממש רוצה ילדים
או אותך.
לא אין מצב הוא מזיין וזורק ככה זה כל הגברים של המאפיה אבל אחרי שפגשתי את אדלה אני לא בטוחה שזה רק הבנים.
"מה מידה שלך?" שאל אנטניו ובמהירות עניתי "סמול". "מה את מעדיפה ארנב לבן או אדום?" שאל אנטניו "אדום למה?" שאלתי והרמתי את הראש רואה אותו מסתכל על הלבשה סקסית. "אז אני הקנה לך גם הלבשה אדומה תחתונה" הסביר והוריד את התלבושת ארנב האדומה. "אני לא זונה למה אתה הופך אותי לאחת כזאת?" שאלתי והוא לקח את הלבשה התחתונה. "אה תוכלי להביא לנו דילדו?" שאל אנטניו את המוכרת והפך אותי לאדומה "לא! רגע מה זה דילדו?" שאלי והוא הסתובב עליי, "אני השמח להכיר לך את זה".הגענו לבית אחרי הקניות אנטניו סחב את כל השקיות כי לא נתן לי לסחוב בעצמי.
"פאק" לחש בזמן שהסתכל על הטלפון, "מה פאק?" שאלתי הוא הרים עליי מבט ואז חזר לטלפון. "טוב אני הולכת לחדר שלי" אמרתי שנפתחה המעלית, "מצחיק כי זה גם החדר שלי" אמר ומפה התעצבנתי "אל פשוט אל" אמרתי והוא חייך עליי. "בואי סול, נלך לשים את הדברים החדשים שלך בארון שלנו" אמר אנטניו ואני הלכתי אחריו. "זבל" לחשתי והוא צחק, "תקשיב אנטניו אנחנו מתקדים קצת מהר" אמרתי ברוגע שלא אופיינית לי. "אם היינו מתקדמים מהר היית כבר בחודש שני" הסביר אנטניו, כן עברו חודשיים מאז ליל הכלולות. "אנטניו אבל... אבל.." אמרתי והוספתי "אני מרגישה לא מוכנה" לחשתי.
אנטניו נאנח "תקשיבי אני לא יודע מה קורה לי אבל שאת לידי אני פשוט מרגיש דברים שלא הרגשתי בחיי ואני רוצה שזה ימשיך" הסביר לי אנטניו ונראה שהוא נלחם שלא יחייך.
"בסדר אבל זה רק בגלל הנאום הזה" אמרתי ושלבתי את ידי על חזי. "אבל! בלי שום קיום יחסי מין שלא בלי" דרשתי ואנטניו גיחח, "לא תכננתי" אמר ופתח את דלת החדר,
הוא ניגש לארון והתחיל לתלות את הבגדים על המדף. "מיטה נוחה אני יכולה להסתדר עם זה" לחשתי לעצמי ונשכבתי על המיטה.
"רוצה לראות אחריי מה היא באמת נוחה?" שאל אנטניו ואני התבלבלתי מהמילים ואז הבנתי. "אה..... טוב נו מה רע בכל מקרה אנחנו תקועים ביחד לנצח" אמרתי ואנטניו כבר הוריד חולצה ועלה מעליי ואני למטה. "תגידי לי אם כואב לך אני יפסיק" הסביר לי ואני הנהנתי לחיוב ואנטניו שלח יד לקצה החולצה שלי. הרגשתי רטיבות באזור אברי מייד נלחצתי, מה זה הרגשה הזאת רק מלהסתכל עליו פאק!
"אה אנטניו?" לחשתי לאנטניו שעבר הוריד לי את החזייה. "מה?" שאל אנטניו שליטף את הלחי שלי. "אמ מה זאת הרגשה של הרטיבות למטה?" שאלתי והוא צחק מזה.
"אני רואה שאת מאוד מוכנה לזה" אמר ולפני שדיברתי הוא ריסק את שפתיו על שלי. הלשון המיומנת שלו נכנסה לפי וחקרה אותו היא התנגשה בלשון שלי כל כך הרבה פעמים גנחתי לפיו שהרגשתי את ידו על אחד משדיי. "את נהנהת?" שאל אנטניו ואני לא הצלחתי להוציא מילה אלה רק להתנשם, בשניה ריסקתי את השפתיי על שלו וניסיתי לקחת את הכוח אבל הוא פשוט לקח אותו חזרה בשניות.
"אני מוריד עכשיו את המכנסים שלנו בסדר?" שאל אנטניו ואני הנהנתי לחיוב בלי את זה כל כך ולפני שניה התנגדתי לישון איתו אז זה מה קורה לי איתו.שכבתי ערומה בין ידיו של אנטניו כואב הלמטה והראש דלי מתפוצץ שהתחלנו השעה הייתה עשר ועכשיו כמעט חצות.
"כואב לך" שאל אנטניו שליטף לי את הראש, "כן אבל זה לא כואב כמו הפעם שנפל לי אקדח על הראש" אמרתי בציניות ואנטניו גיחח. "קורה לטובים ביותר" אמר והרים את פני לכיוון פניו. "רוצה לראות איזה סרט כי לא נראלי נרדם בזמן הקרוב" אמר אנטניו ולקח את שלט הטלוויזיה.
"בוא נראה הנזירה" אמרתי וקיבלתי מבטים מוזרים מאנטניו, "מה זה הסרט אהוב עליי" אמרתי ואנטניו גיחח. "אני גם אוהב את הסרט הזה" אמר ונשכבתי בטעות על החזה שלו לאחר שקפצתי בשביל להגיד לו את זה.
"נעים לי שהראש שלך על החזה שלי תשארי אותו" אמר ושיחק עם הקצבות הכחולים שלי.
ראינו את הסרט וכן קצת פחדתי בהשוואה לאנטניו שלא זז בכלל, "טוב לכי לישון אני צריך לעשות משהו" אמר אנטניו שקם מהמיטה בשביל ללבוש את הבוקסר את המכנסיים. "למה?" שאלתי שנשכבתי על המיטה לאחר שקצת קמתי, "ככה" אמר ויצא מהחדר נשארתי לבד לאט לאט עייני נעצמו ונפלתי לשנה עמוקה.
YOU ARE READING
המפלצת שלי
Romanceסול ארנו בת ה20, בתו הקטנה של הקאפו של ספרד, סול בחורה תמימה באה אחרי שני בנים, וחונכה להיות לוחמת נשק החזיקה בגיל 4 לאחר שראתה את הרצח האכזר שאביה עשה לקאפו של איטליה ולאשתו. אנטניו רומנו בן 27, קפאו של איטליה, לאחר מות הריו אנטניו גידל את ארבעת אח...