2. kapitola

69 8 3
                                    

Zaklínač

Jel lesní cestou na své klisně Klepně k další vesnici, kde už na něj vesničané čekali. Když dorazil do vesnice hned k němu přišel vesničan, řekl mu, že se v lese nedaleko od nich nachází monstrum, které prý vypadá jako strom. Než se zaklínač, ale stihl zeptat na cenu, už mu vesničan začal říkat o tom, že dostane za zabití monstra 160 zlatých. Na cenu se souhlasem přikývl, ale řekl, že chce 80 zlatých předem a zbytek, až donese hlavu monstra. Vesničan mu tedy dal polovinu předem. Než se, ale všichni nadáli zaklínač už byl pryč. Jel další lesní cestou, ale tentokrát hlouběji do lesa, když dorazil na místo už byl večer Klepnu uvázal ke stromu a vzal si brašnu s lektvary a svůj meč. Vydal se potichu vyšlapanou cestičkou mezi stromy, která ho měla dovést k monstru, které se nazívalo Lešij. Než se zaklínač na dál Lešij už předním stál a po chvíli na něj zaútočil. Začal s monstrem bojovat. V jednu chvíli ho Lišaj zranil na rameni a zároveň mu, ale roztrhl brašnu s lektvary. Brašna spadla na zem a celý její obsah se po pádu na zem rozbil. Zaklínač Lešije několikrát zranil, když si zaklínač myslel, že by mohl být konec, Lešij ho přišpendlil k zemi. Najednou z křoví vyšla dívka, která namířila ruku na Lešije. Lešije svojí mocí odrazila na špičatou větev stromu. Lešij byl mrtvý, ale dívka vyčerpaná svojí mocí omdlela na zem.

Zaklínačova učedniceKde žijí příběhy. Začni objevovat