Jeli nepřetržitě bez přestávek i přes noc. Druhého dne při stmívání dorazili ke Kaer Morhen. Projeli bránou na nádvoří, Lembert se vydal ke stájím, kam dal svého koně. Nakonec se vydal ke Geraltovi a vzal bezvládnou Nimonu do náruče. Když měl i Geralt Klepnu ve stáji, vzal si od Leberta Nimonu do náruče a zamířili do hlavní síně Kaer Morhen.
Když vešli do hlavní síně, byli slyšet další hlasy zaklínačů, kteří si vyprávěli své zážitky z cest. Z jejich vyprávění je, ale vyrušili nepatrné kroky, které se začaly rozhléhat po síní. Všichni zaklínači stichli a otočili se na nové příchozí, kterým nebyl nikdo jiný než Lembert a Geralt s bezvládnou dívkou. Geralt po chvíli ticha promluvil ,,Kde je Vesemir?''.
Jeden ze zaklínačů s kudrnatými vlasy se zvedl z lavice a řekl ,,Pojďte za mnou." Geralt se rychlým krokem vydal za ním. Po chvíli dorazili do zaklínačské laboratoře, kde hned mohli zahlédnout Vesemira. Když si jich Vesemir všiml, zeptal se jich ,,Co se děje a koho to sebou máte?" Geralt mu řekl, že má kousnutí od Vije, že mu vše vysvětlí později, ať jí dá protilátku. Vesemir došel k jedné z polic s bylinkami, z které pak vzal jednu. Došel s ní ke Geraltovi a řekl ,,Tohle musí spolknout, budeš jí muset donést do jednoho volného pokoje". Vesemir se podíval na Lembeta vedle něj a dal mu onu bylinu. Otočil se ke Geraltovi a řekl ,,Budu čekat v hlavní síni".Odešli z laboratoře, vydali se do jednoho z pokojů, když vešli, Geralt položil bezvládnou Nimonu na postel. Geralt se otočil k Lembertovi a řekl ,,Já jí to dám, klidně běž". Lembert nic nenamítal a odešel. Když Nimonu nějakým způsobem donutil bylinu zpolknout vydal se dal do hlavní síně.
Když tam došel. Uviděl Vesemira sedět u jednoho ze stolů. Došel k němu a sedl si naproti Vesemirovi, kde mu vše následně pověděl.
Když domluvil Geralt se zeptal Vesemira, proč chtěl po Nimonině matce dítě překvapení. Vesemir mu odpověděl ,,nevěděl jsem že má dítě ale neměla čím jiným zalatit". Chtěl bych aby ses oní postaral ty. Gerald byl zmatený ale odpověděl ,,dobře".
ČTEŠ
Zaklínačova učednice
FanficNimonin život se změnil zcela náhodou jednou v noci, kdy zachránila Zaklínače. Co když se jejich cesty spojí až na Kaer Morhen? Ochrání ji?