Zaklínač
Když Nimona odešla. Geralt řekl Lembertovi o tom, jak se Nimona dostala do lesa i jeho teorii o tom, že by Nimona mohla být dítě překvapení někoho ze zaklínačů. Lembert nad tím chvíli přemýšlel a uvážil, že by to mohla být pravda, ale stejně nechápal proč by jim to neřekla. Ano sice se znali ani ne jeden den, ale i tak to mohla říct Geraltovi s kterým se znala déle.
Geralt nakonec usoudil, že bude nejlepší jít za Nimonou do pokoje, ale nejdřív musel jít za hospodským a zaplatit mu za pití a pokoj. Geralt řekl Lembertovi, že má jít napřed do pokoje za Nimonou a on mezitím zaplatí. Lembert jen kývl na souhlas. Když se zvedli a vydali se každý jinam, lidé se na ně potají dívali. Když Geralt zaplatil, vydal se do pokoje za Nimonou a Lembertem. Když vešel do pokoje všiml si Lemberta sedícího na manželské posteli a Nimony spící na té druhé. Když došel k Lembertovi, řekl, že to vypadá, že bude muset jeden z nich spát v křesle a hlídat dveře, kdyby se něco stalo. Lembert se jen ušklíbl a řekl nezapomeň, že jsi mě pozval. Geralt jen protočil očima a šel si sednout do křesla. Když se usadil do křesla, řekl Lembertovi dobrou. Lembert mu na to odpověděl pouhé hmmm. Geralt byl ještě nějakou dobu vzhůru než Lembert usnul. Nakonec se i samotnému Geraltovi podařilo usnout a ponořit se do říše snů.
ČTEŠ
Zaklínačova učednice
Fiksi PenggemarNimonin život se změnil zcela náhodou jednou v noci, kdy zachránila Zaklínače. Co když se jejich cesty spojí až na Kaer Morhen? Ochrání ji?