11. kapitola

33 4 0
                                    

Nimona

Nimona sašila popruh Geraldovy brašny. Chtěla vrátit Geraldovy brašnu, ale spal. Tak se rozhodla mu jí dát vedle něj. Položila jí k němu a vydala se do vesnice. Než tam, ale šla napsala Geraltovi vzkaz na pergamen.

Na pergamen napsala:
Pokud jsi se vzbudil, neboj se o mě, jen jsem šla do vesnice. Vrátím se okolo 15 hodiny odpoledne.

Nimona šla po lesní cestě, kde našla uvázaného koně ke stromu. Chvíli se na něj dívala a usoudila, že to bude nejspíš kůň Geralta. Rozhodla se, že si ho pohladí, ale když k němu přiblížila ruku ucukl. Nechala i tak ruku natáhlou k němu a ten se po chvíli přiblížil. Očmuchal ji, pak Nimonu nechal, aby ho pohladila. Když si ho Nimona pohladila, vyrazila zpět na cestu do vesnice. Před vesnicí si nasadila kapuci, jak to dělávala vždycky, když tam byla. Jelikož ji vesničané mohli považovat kvůli jejím býlím vlasům za zaklínačku či čarodějku. Když dorazila k trhům, začala se dívat po stánku se zbraněmi. Když ho konečně objevila, zadívala se na malé dýky. Jedna ji však vpadla tak moc do oka, že jí měla v plánu ukradnout, jako ostatní věci, které potřebovala. Když si všimla, že si muž ve stánku všímá nějakého dalšího kupce, který má o jeho zbraně zájem, využila situace a popadla dýku. Chystala se odejít, ale někdo jí chytil za ruku.

Zaklínačova učedniceKde žijí příběhy. Začni objevovat