~Kızıl Balo~

331 31 51
                                    

♪♫ Game Of Survival- Ruelle~

Büyük ve gösterişli kapıdan giren her bir tür, yakın dostları veya aileleri ile mutlulukla kırmızı renginin ağırlıklı bulunduğu geniş bahçeyi hoş bularak yerleşiyorlardı. Soylu aileler, gösterişli saraya doğru yönlendirilirken, halk ve alt tabakada bulunan insanlar bahçede ağırlanılıyordu.

Bahçe; masalar, mumlar ve kırmızı süslemeler ile donatılmıştı. Bir ateşin beğeneceği türden bir mekân olmuşken düzinelerce muhafızlar dışında tek bir ateş türü bile geniş kapıdan henüz giriş yapmamıştı.

Ateş Krallığında bu günlerde büyük bir ayaklanma oluşmuş bulunmaktaydı. İsyancıların sayısı artmıştı ve bunun en büyük nedeni ise yapılacak olan baloya ateş halkının gidemeyecegi gerçeğiydi.

Ve bunu isteyen kişi de yeni Kralları olan Safkan Hwang Hyunjin'di.

Halkının çıkarmak için zaman aradığı o kargaşayı, baloda görmek istemeyeceği için halkını ülke dışına çıkışını engellemesi Safkan Ateşin hakkıydı fakat balo haftası ayaklanan insan sayısı bir anda artmıştı ve bu insanları bastırmak fazlasıyla zorlaşmıştı.

İşler sarpa sarıyordu...

Safkan Ateş, iyice sinirlenmiş durumdaydı ve şu anda huzurunu bozan tüm halkını yakma düşüncesi etrafını sarmıştı bile.

Ama sakinleşmeliydi. O baloya gitmeli ve hiçbir hasar oluşturmadan uzaklaşmalıydı.

Çünkü azap ateşi ile yakmak istediği insan sayısının haddi hesabı yoktu...

Vezir Christopher, baloya gitmesi gerekirken isyancılar ile uğraşmaktan zaman bulamayıp gelemeyeceğini belirtmişti. Bununla beraber uzun yolculuğa çıkmaya hazırlanan Kraliyet ailesi, ülkeden hızlıca ayrılmıştı.

Ayaklanmış bir ülke, bir Vezir ve bir General'e kalmıştı...

Büyük ve geniş bahçede bulunan 3 tür, herhangi bir sıkıntı yaşamadan kısa bir sürede kaynaşmıştı.

En başından beri gereken tek şey aslında buydu... İnsanlar görmedikleri bir topluluğa karşı bir yargı beslerdi tabii fakat, birbirlerini tanıdıklarında o yargının kaybolduğunu ve yerine barışın geldiğini gözlemleyebiliyorlardı.

Jang Woo'nun bu seferki planı işe yarıyor muydu?

Türler arası huzur ve barış oluşacak mıydı?

Belirsizdi...

Tüm sonuçlar günün sonunda belirlenecekti ve gün daha yeni başlıyordu.

Gülüşerek konuşan konuklar, sarayın içerisini büyük bir kalabalığa teslim bırakmışken tavana doğru uzanan büyük ve geniş kapıdan ilk olarak Hava Krallığı soyluları giriş yapmıştı.

Koskocaman balo salonu derin bir sessizliğe bürünmüştü...

Tabii kuğu gibi görünen Safkan Hava Han Jisung görüş alanlarına girdiğinde aniden bir uğultu kopmuştu.

Çünkü, kırmızı temalı bir baloya, bembeyaz bir elbise giyerek gelecek kadar cesur tek bir kişi vardı...

Kimine göre büyük bir edepsizlik iken kimine göre ise tam bir şaheserdi.

Mor saçlı Prens, insanların odak noktası olduğunu fark edince sırıttı.

Güzel olduğunu biliyordu. Herhangi birinin düşüncesi umrunda değildi.

Kendileri için hazırlanmış olan masaya yerleştiklerinde yeniden konuşmalar başlamıştı. Kraliçe, özenle seçilmiş kıyafeti ile gerçekten bir 'Kraliçe' olduğunu haykırıyordu. Kırmızıyı baştan sona üstünde taşıyordu. Vahşiydi...

𝐊I𝐍𝐆𝐃𝐎𝐌 𝐎𝐅 𝐄𝐋𝐄𝐌𝐄𝐍𝐓𝐒~ °HYUNLİX & MİNSUNG°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin