3.3✧˖°.Ecel ve Hipogrif꩜.ᐟ

176 8 7
                                    




Y/n pov

2 Eylül 1993

Ertesi gün Y/n, Harry, Ron ve Hermione Büyük Salon'a kahvaltı etmeye indiklerinde, ilk gördükleri şey Draco Malfoy oldu. Kalabalık bir Slytherin grubunu komik bir öyküyle eğlendiriyordu. Malfoy, tam onlar yanından geçerlerken gülünç bir baygınlık geçirme taklidi yaptı ve büyük bir kahkaha koptu.

"Aldırma" dedi Harry'ye, Y/n'nin tam yanında yürüyen Hermione. "Hiç aldırma, değmez..."

Buldog suratlı Slytherin'li bir kız olan Pansy Parkinson, "Hey, Potter!" diye ciyakladı. "Potter! Ruh Emiciler geliyor, Potter! Bööööö.'"

Y/n, Gryffindor masasına gidip Harry'nin karşısındaki boş iskemleye yığıldı.

"Yeni üçüncü sınıf ders programları," dedi George, elindekileri uzatarak. "Nen var senin, Harry?"

"Malfoy" dedi Y/n. Slytherin masasına ters ters bakarak.

George kafasını kaldırıp baktığında, Malfoy yine korkudan bayılma numarası yapıyordu.

"Küçük pislik," dedi sakin bir ses tonuyla."Geçen gece Ruh Emiciler trende bizim tarafa geldiklerinde bu kadar burnu havada değildi ama. Koşa koşa bizim kompartımana geldi, değil mi, Fred?"

Fred, Malfoy'a küçümser bir bakış atarak, "Neredeyse altına ediyordu." dedi.

Yeni ders programını inceleyen Y/n, "Tipik Malfoy, korkak."

"Benim de pek hoşuma gitmedi, doğrusu," dedi George. "Korkunç şeyler şu Ruh Emiciler..."

"Sanki insanın içini donduruyorlar, değil mi?" dedi Fred.

"Ama siz kendinizden geçmediniz, değil mi?" dedi Harry alçak sesle

"Kafana takma, Harry. Annem de daha önce birkaç kere Azkabana gitmek zorunda kalmıştı," dedi Y/n, "Orasının ömründe gittiği en berbat yer olduğunu söylemişti. Geri döndüğünde zayıfça titriyordu... Ruh Emiciler bulundukları yerdeki mutluluğu emip alıyorlar. Oradaki tutsakların çoğu çıldırıyor."

"Neyse, ilk Quidditch maçından sonra görürüz bakalım Malfoy böyle neşeli olacak mı" dedi Fred. "Sezonun ilk maçı Gryffindor'la Slytherin arasında, unutmadın, değil mi?"

Hermione de yeni ders programını inceliyordu, "Güzel, bugün bazı yeni derslere başlıyoruz" dedi mutlu mutlu.

Ron, onun omzunun üstünden bakıp kaşlarını çatarak, "Hermione" dedi, "senin programını karman çorman etmişler. Baksana günde on ders falan vermişler sana. Hepsine girecek vaktin yok."

"Üstesinden gelirim. Profesör McGonagall'la hallettik onu."

"Ama bak," dedi Ron gülerek, "bu sabahın programını görüyor musun? Saat dokuzda Kehanet, Ve tam altında, saat dokuzda, Muggle Araştırmaları. Ve -" Ron inanamayan gözlerle programa biraz daha yaklaştı, "bak - onun da altında, Aritmansi, saat dokuzda. Yani, iyi olduğunu biliyorum, Hermione, ama kimse o kadar  iyi olamaz. Aynı anda nasıl üç ayrı derse girersin ki?"

"Saçmalama, Ronnie," dedi Y/n, "Aynı anda üç derste olamaz."

"Ee, o zaman -"

"Marmeladı uzatır mısın?" dedi Hermione.

"Ama-"

"Aman Ron, sana ne programım biraz doluysa?" diye kestirip attı Hermione. "Dedim ya, Profesör McGonagall'la hallettik."

***

Salon bir süre sonra boşalmaya başladı, insanlar ilk derslerine girmek için yola koyulmuştu. Ron ders programına göz attı.

Karanlıktaki Işık / harry potter x readerWhere stories live. Discover now