3.1✧˖°.Fermuarlı Bordo Sweatshirt ꩜.ᐟ

188 14 13
                                    




Harry pov

31 Temmuz 1993, 01.10

Sevgili Harry, öncelikle iyi ki doğdun! Mutlu yıllar!

Umarım Muggle'lar sana iyi davranıyorlardır (hele Ron'un ettiği telefondan sonra, bana yazdığı mektupta açıkladı)

Her neyse, pakette olan şey Çağlar Boyu Quidditch kitabının haraket eden resimli bir hali, tarihin en genç arayıcısının isteyebileceği bir şey olduğunu düşündüm. Tekrardan mutlu yıllar, sevgilerimi gönderiyorum!

Babam bu yıl Hogwartsta karanlık sanatlara karşı savunma profesörü olacak! Sonunda iyi bir profesör.

Ron'un Mısıra gittiğini duydun mu? Mısır oldukça ilginç bir yer olmalı. Hermione biraz Ron'nu bu yüzden kıskanmış gibi görünüyor. Percy öğrenciler başkanı olmuş, belki biz bu yıl kuralları çiğnerken(yine) bizi görmezden gelir.

Hogwarts mektubunu okuduysan görmüşsündür, bu yıl okulun ordaki köye gidebileceğiz! Muggle'lar senin için imzalamayı kabul eder umarım.

Tatilin son haftasında Weasley'ler ile Londrada olacağım, sen de gelebilir misin? Teyzenle enişten izin verir umarım.

Neyse, çok uzun oldu kusura bakma. İyi ki doğdun. Eğer bir dosttan mektuba ihtiyaç duyarsan Hedwig'i bana gönder. En yakın zamanda görüşmek üzere.

sevgiler, Y/n

Harry, ikinci kere okuduğu mektubu sırıtarak kenara koydu ve paketli kitabı açtı ve sayfalar arasında gezinmeye başladı. Sayfaları çevirirken içinden başka bir kağıt daha çıktı. kendisinin küçük karikatürüze edilmiş bir resmi vardı, quidditch cübbesinin içindeydi, kağıdın üstünde "Tarihin en genç arayıcısı, Harry Mükemmel Potter." yazıyordu.

Harry kendi kendine kıkırdadı, tüm yaz boyunca Hedwig ile mektup göndermesi yasak olsa bile Hedwig Y/n'nin evine gittikçe oğlanın en yakın kız arkadaşların biri olan kız ona her seferinde mektup yazmıştı, sadece Hedwig ile değil, kendi baykuşu ile de.

Harry diğer mektuba yöneldi...

***

Y/n pov

31 Temmuz 1993, 9.37

Y/n mutfak masasında Snape'in verdiği iksir ödevi ile uğraşıyordu. O sırada yeni uyanmış kendisine kahve koyan annesi, Nymphadora Lupin, "Yazdığın mektubu gönderdin mi?"

"Evet," dedi Y/n, "Bence beğenecek."

"Cevap yazmamasına rağmen tüm yaz boyunca mektup gönderdin," dedi Dora gülümseyerek.

"Onun suçu değil ki. O Muggle'lar çok zalim, izin vermiyorlardır. Geçen sene Hedwig'in kafesinden çıkmasına bile izin vermiyorlardı. Hem birinin ona mektup yazıp, hey seni umursuyorum ya da sen yazamasan da yalnız hissetmeni istemiyorum, demesi ona iyi gelir."

"Eleanor geliyor," dedi annesi ve camı işaret etti.

Y/n hemen ödev yaptığı yerden kalktı ve cama koştu, "Elly!"

Baykuşunu içeri soktu ve, "Sevdi mi? Beğendi mi?" diye sordu.

Baykuş keyifle öttü ve küçük Lupin kıkırdadı, "Seveceğini biliyordum."

Birkaç saat sonra Gelecek Postası'nı bırakmak için bir baykuş pencereye yanaştı. Y/n baykuşa gerekli parayı verdi ve Gelecek Postasını okumak için açtı.

O sırada babası Remus Lupin ile sohbet eden annesi, "Elle tutulur bir haber var mı?"

"Sirius Black diye bir mahkum dün gece saatlerinde Azkabandan kaçmış, daha yeni fark etmişler, salaklar, nasıl kaçabilir ki biri ordan." dedi Y/n.

Karanlıktaki Işık / harry potter x readerWhere stories live. Discover now