merhaba, biz geldik! o kadar heyecanlıyız ki... pinterestte gördüğüm bir görsel sonrası aniden uzun süredir aklımızda olan bu bölümü yazmaya karar verdik. ❣️
gül güzeli ayberi sizi çok özledi, tıpkı sizin onları özlediğiniz gibi. ❤️🩹
lütfen yıldıza basmayı ve bolca yorum yapmayı unutmayın, gül güzelleri! iyi okumalar perisi 🧚♀️
supersinasia için! <3
5 yıl sonra.
dört aydır yeni görevini sürdüren cumhuriyet savcısı berk özkaya, biricik gül güzeli aybike eren'in cübbe giyme töreninde teslim alacağı o cübbeyi gururla parmaklarının arasında taşıyordu.
o, bu cübbeyi hiç kuşkusuz en çok hak eden yeni avukatlardandı. çok çalışmış, çabalamıştı. eskinin izlerini silmek hiç kolay olmamıştı; silememişti de zaten. berk özkaya, her ne kadar eskilerin yerini güzel anılarla doldurmak için çabalasa da aybike eren'in kapanan yaraları çoğu zaman kanamıştı.
kolay değildi. hayatı, seviyesiz bir herifin ellerinde heba olmuştu. bir çukurdan çıkmış, elini uzatan özkaya'ya güvenmişti.
berk özkaya, hayatındaki en büyük başarısında aybike eren'in yanındaydı ya... artık ölse de gam yemezdi.
o cübbeyi kendi elleriyle giydirecekti sevgilisine. boş bıraktığı avukatlığın yerini biricik sevgilisi dolduracaktı. hem ortağı olan avukat sarp yılmaz ile de çok iyi anlaşmışlardı. berk, sarp'ın aybike'ye her konuda yardımcı olacağını çok iyi biliyordu.
sahneye çıktı. sevgilisinin kollarını tuttu özenle, kıvırcık saçlarını sevmemek için zor durdu. cübbeyi, kulağına en güzel dileğini fısıldayarak giydirdi. "geçmişte kavuştuğun adaleti nice mahkeme salonlarına taşımana, gül güzelim."
aybike eren'in gözleri doldu.
geçmişte, yani berk özkaya'nın yanına gitmeye cesaret edemediği o günlerde, canının ne kadar yandığını anımsadı. ilk attığı tokadın yeri sızlıyordu yumuşak yanağında. gözyaşı her mutlulukla aktığında ruhani bir acı bırakıyordu teninde.
o acı, avukat aybike eren'in adalet terazisiydi ve bundan asla şaşmayacağına dair yeminini öylesine kuvvetli etmişti ki berk özkaya'dan daha güvenilir, ünlü bir avukat olacağını düşünmüştü sarp yılmaz.
cübbe giyme törenine kalamamıştı. üzerinde çok uzun süredir çalıştığı, hayatına mâl olan bir davanın sonucunun netleşeceği o gündü bugün. ama aybike eren, esmer avukatın desteğini kalbinde hissediyordu. o, berk özkaya'nın güvendiği tek arkadaşıydı. bu yeterdi genç avukata. eğer sevgilisi güveniyorsa o da güvenirdi.
cübbe giyme töreni sona erdiğinde, sevgilisinin beline nazikçe avcunu yasladı berk özkaya. ilk zamanlar ona dokunmaya hiç kıyamazdı. ne zaman temas edecek olsa belli eder, travmalarını tetikletmekten ehemmiyetle kaçınırdı. ama artık, adamın dokunuşlarını rahatça anımsayabiliyordu aybike eren.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yansıma / ayber • one shots
Fanfictionaybike ile berk çiftine yazılan tek bölümlük kurgulardan oluşmaktadır.