Hoofdstuk 1

37 0 0
                                    

Larissa Aison Pov.
Ik ben druk bezig met alle orders in te pakken. Ik heb een eigen small business, ik verzend vaak naar Amerika, England en Europa. Bijna world wide. Ik heb vaak orders voor bruiloften of babyshowers maar ook verjaardagen en speciale feestdagen. Ik maak van sommige projecten ook een video voor op YouTube om andere crafters te helpen.

"Larissa. Ga je mee dit weekend naar de Dutch GP?" Vraagt Lily mij ik kijk haar aan. "Euhmmm ja denk dat ik wel kan, alleen de race of?" Vraag ik maar want anders moet ik zorgen dat alle orders voor deze week donderdag al.klaar zijn... "Euhmm alleen Zaterdag en Zondag." Zegt ze ik knik. "Ja dan kan ik wel." Zeg ik. "Cool, ik heb ook een hotel dichtbij het circuit geboekt zo hoeven we niet elke keet heen en weer te reizen in die drukte." Zegt ze. Oh ja. Lily haar ouders zijn nog al rijk en Lily ook want ze heeft een eigen bedrijf, nou ja een bedrijf van haar moeder die ze over genomen heeft en die draait echt super goed... Lily heeft me ook heel erg geholpen met mijn business echt super lief. En vaak doen we leuke dingen, zoals dus naar races gaan of we gaan naar de film, of naar het strand als ons werk het toe laat. We hebben ook nog 2 andere vriendinnen nou ja ik zie ze niet echt als goede vriendinnen want ook zij zijn rijk maar die laten het ook weten en krijgen alles van papa en mama. En Lily wilt het liefst er niks mee te maken hebben. En dat vind ik ook zo leuk aan haar. Het voelt niet alsof ze beste wilt zijn. Ook toen ik erachter kwam dat mijn vader dien ik nu heb nooit mijn biologische vader is geweest. Lily haar vader is de CEO van McLaren dus daardoor kunnen we vaak naar races en dat is ook echt ons ding.

"Ping" Lily en ik zijn alle doosjes aan het vouwen zodat ik morgen alle orders makkelijk kan verzenden. "Ah Maya en Esmee vragen of we zondag mee uit gaan." Zegt Lily... pfff ik moet maandag wel weer werken. "Liever niet moet maandag weer werken." Zeg ik "ja ik ook en wij zijn sws niet van het uit gaan." Zegt ze terug ik knik. "Ze willen echt dat we met ze mee gaan." Zucht Lily. "We kunnen ook vroeg gaan en dan vroeg op de avond weg gaan..." Zeg ik na denkend. Lily knikt. "Dan is iedereen blij, hopelijk."

Max Fewtrell Pov.
Ik loop met Lando aan mijn zij naar de paddock. "Ga je mee zondag avond gaan we uit?" Vraagt Lando aan mij. "Sure. Cool." Zeg ik en we lopen de motorhome van McLaren in. We zijn een dag eerder naar Nederland gegaan omdat Lando wat meer media dingen moet doen. "Hi Lily!" Groeten Lando en ik haar als ze met Zak binnen komt lopen. "Oh hi Max!" Zegt ze vrolijk. "Are you coming Sunday to the race!" Vraagt Lando vrolijk. Ze knikt. "Yes, Larissa and I will be there on Saturday and Sunday." Zegt ze vrolijk. "Larissa is her friend." Zegt Lando. "Ah cool can't wait to see her." Zeg ik. Vrolijk.

Zaterdag

"Hey Lily, and you must been Larissa." Zeg ik als Lily en een meisje bij mij aan tafel.komen zitten. "Hi Max." Zegt Lily. "Hi, yes i am Larissa." Zegt het meisje ze is wel knap, ze draagt een bril, heeft donker bruine haren en heeft een klein tintje. Ze is wel verlegen. "So who do think is going to win?" Vraagt Lily. "Oh I think Max is going to win." Zeg ik en kijk met een schuin oog naar Larissa die druk op haar telefoon bezig is. "Is het druk op de website?" Hoor ik Lily vragen in het Nederlands aan Larissa. Ze knikt. "Sorry I have to pick this one up." Zegt ze en staat op. "She has a small business." Zegt Lily ik knik makes sense nu.

De race

Larissa en Lily staan naast mij. Ik ben zo benieuwd of ik Larissa nog kan spreken... Ze voornamelijk de hele tijd naar een wat oudere man die met strategie bezig is. Ik zie hem soms ook naar haar kijken. Maar hij is toch echt out of her age.... hmmm "Niet zo kijken." Zegt Lily tegen haar. "We both know that he is my bio father." Zegt Larissa terug. Wow wacht wat! Lando haalt wat auto's in maar kan niet beter doen dan de 13 plek helaas. Voor de rest van de dag hebben Lily en ik veel samen gedaan in de tijd dat we op Zak moesten wachten hebben we de hel paddock wel 4 keer door gelopen en hebben we met Max gepraat hij is wel een chille gozer. Aardig en lief is hij ook.

Na het avond eten kleden we ons om naar onze uitgaan kleding bij mij thuis. Ik kijk mezelf aan en zucht. Ik voel me nooit comfortabel in jurkjes, dus switch i snel naar een short omdat het toch best wel warm is en in de club is het sws warm dus ja. 

Die avond

Lily Brown Pov.
Ik stap uit de taxi met Larissa. Als het goed is zijn Esmee en Maya er al. We lopen naar de club. "Hey even voordat we naar hun lopen. Jij ziet Maxi wel zitten hè." Zeg Ik plagend. Ik zie Larissa rood worden. I knew it, ik gun het haar als die andere twee het maar niet voor haar verpesten. Ze willen altijd alles wat Larissa of ik hebben. "Awh baby Larissa has love feelings for Maxi!" Plaag ik haar. "Awh cute." Zeg ik lachend. "Nou, hij is leuk en ik zou hem beter willen leren kennen." Zegt Larissa snap ik. Max is echt super gozer en als ik niet met Gabe had dan weet ik wel bij wie ik een kans had gegeven hahaha. 

Is it mine Ft. Max FewtrellWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu