Lando Norris Pov.
Ik heb Tom laten weten wat de situatie is en dat Max en Larissa het later als iedereen er is, alles zullen uitleggen. Ik zie dat Max zich zorgen maakt over Larissa ze kijkt de hele tijd over haar schouder en op haar telefoon ik zie hem soms beetje mee lezen, terwijl hij Logan op arm heeft. "Schatje, je moet het laten gaan. Stuur me alles door wat je tot nu toe hebt." Zegt hij ik zie Larissa knikken, ik heb wel een facebook maar ik heb geen behoefte om daar op te posten. Als ik haar moeder post vind zie ik dat ze inderdaad Larissa aan het stalken zijn. Ik kijk naar Max en Larissa ik scrol verder door haar pagina en zie hoe ze het hele verhaal omgedraaid heeft naar dat ze het niet erg vinden dat larissa zwanger was van een vreemde en dat Max Larissa weg houd van hun en dat hij de badguy is. Ik maak screenshots van alles en kijk nog meer door en vind dan een post van haar 1 jaar geleden. "Larissa is zwanger geraakt van een jongen in de club, zo onverantwoordelijk. Hoop dat ze het erg zwaar krijgt en dat de vader niet in beeld wilt zijn. Wie wilt er ook een kind met Larissa." Lees ik B**ch dat die moeder ook is en de reacties ook. Ik screen alles van reacties tot posts en stuur het door naar Max. Max kijkt me aan. "We are fcked. Wat moet ik doen?" Vraagt hij zachtjes Larissa is in slaap gevallen op zijn schouder. "blijven ademen. Licht Aison, je familie in, dan zal ik Zak verder informeren en ook mijn familie. Als wij allemaal goede dingen posten op de socials dan kunnen we hopelijk andere mensen ervan overtuigen hoe het echte verhaal in elkaar zit. Max en Larissa hebben hun relatie nog niet openbaar gemaakt maar ik denk dat ze dat tijdens de vakantie wel openbaar gaan maken.Aangekomen in het huis is het al laat dus gaan we eigenlijk gelijk naar bed. De volgende dag komen Larissa en Max als laatste naar beneden, ik had aangeboden om Logan te verzorgen terwijl hun nog even wat extra slaap pakten. Larissa ziet er niet goed uit, en Max ziet er erg geirriteerd uit. Ondertussen zijn we compleet en heeft Max iedereen bij elkaar geroepen en verteld hij nu het hele verhaal. Iedereen pakt zijn mobiel er bij en begint aan het verhaal naar buiten te brengen Larissa en Max posten een liefdes foto. En ook Zak, Lily en mijn familie hebben het een en ander gepost al snel zie ik dat fans het op hebben gepakt en binnen de korste keren hoor ik Larissa haar telefoon af gaan ik pak mijn camera erbij en zet hem op filmen. En zeg "Neem op ik neem alles op no worries i got your back." Ze knikt Max komt bet een slapende Logan naast haar zitten iedereen komt erom heen zitten en luisterd aandachtig naar wat de moeder van Larissa te zeggen heeft. "Waarom bel je, je wou toch geen contact met een ho*r volgens jou redenering. Mam jij koos ervoor om mij te verstoten en nu doe jij alsof ik de bad guy is. Max wil teniminste voor Logan zorgen. Looks like your plan didn't work out B**ch!" Zegt Larissa boos. Ze is vol emoties. "I hate you, je bent mijn mama niet meer. Nooit geweest altijd maar tijd voor jezelf en Alex maar nooit voor mij en dan ook nog de schuld op mij en Max schuiven denk even na hoe dom je wel niet klinkt. Je wilde mij niet toen ik zwanger was je was ondankbaar toen het nieuws eruit kwam en dan nu het slachtoffer spelen kom op. Als je ook maar iets flikt dan bel ik de poltie en dan boeit het me echt geen ene shit wat je verzint want van alles hebben we een screenshot of bewijs." Zegt Larissa Ina gaat te keer tegen haar. "Je weet dat je nu opgenomen word en dat er heel veel mensen achterons staan, wil je dat we Ason anders even bellen!?" Vraagt Max. Ik grinnik evil. Want ze hebben Aison al gebeld en die heeft zelfs al een advocaat in handen genomen.
Verder hebben we wel genoten van de vakantie. 2 Weekjes even helemaal niks iedereen heeft ook even stoom af kunnen blazen. "Wat een hell gaan Max en Larissa door heen zeg. Larissa is ook wat rustiger geworden gelukkig maar damn die meid had haar moeder wel kunnen vermoorden." Zegt een van mijn vrienden Ik let op Logan terwijl Larissa en Max even samen de stad in zijn gegaan. Ineens horen we ee deur hard dicht klappen. "LANDO!" horen we Max roepen. Hij heeft een bewusteloze Larissa in zijn armen. "Die vrouw ik zal er alles aan doen om haar achter de tralies te krijgen." Zegt hij ik zucht dit gaat te ver. Gelukkig weten mijn vrienden wat te doen.
JE LEEST
Is it mine Ft. Max Fewtrell
FanficMax Fewtrell raakt in gesprek met een meisje als hij in Lando support tijdens de Dutch gp. Larissa Aison Beste vriendin van Lily Brown, die de dochter van Zak Brown is.. Lilly neemt Larissa mee naar de Dutch Gp. Maar wat als Liliy en Larissa geforc...