Larissa Aison Pov.
We lopen door wat gangen. Ik haal wat materiaal en dan gaan we naar huis. "Je bent vroeg thuis." Zegt Lily die naar buiten komt. "Ja, Ik had niet zo veel tijd nodig." Zeg ik Lily helpt papa met alles eruit te halen en binnen te brengen. "Ason, kom je lekker met ons mee eten?" Vraagt Tracy. Zak staat achter haar. "Als het geen probleem is" Zegt hij Tracy schud haar hoofd. "Nee hoor geen probleem." Zegt Ze. "Kom papa." Zeg ik en trek hem mee naar boven. Lily heeft alles in mijn slaapkamer gelegd. Ik pak een rompertje en Pak mijn laptop "papa? Moet je werken in Brazilië, tijdens de race?" Vraag ik. "Ja, schat ik moet dan werken." Zegt hij ik knik. Ik zie Lily langs komen en mij aan kijken ik knik. "Ik geef het door, we gaan hem voor je vinden ja." Zegt ze ik knik en hoor hoe ze Zak roept. "Kijk ik wil iets maken zoals dit, en dan als ik de vader terug vind dan lan ik hem dit geven." Zeg ik en laat hem het design zien dat ik heb gezien op Pinterest. "Ik denk dat hij dat heel leuk zou vinden." Zegt papa "Hij moet blij zijn dat zijn een moeder als jij heeft." Zegt papa. Ik glimlach en zucht. "Ik denk dat ik de creatieve kant van jou heb. Mama wilde vroeger nooit wat met mij maken. Ze vertelde me dat jij altijd wel wat aan het maken was." Zeg ik en kijk hem aan. "Yeah dat denk ik ook. Ik ben super trots op jou. Hoe je van niets iets kan maken." Zegt papa ik knik, het was niet makkelijk om een business te starten maar het is me gelukt."Ik zie geen problemen moeder en kind maken het goed." Zegt de verloskundige die me heeft geholpen. "Is ze gezond en fit genoeg om helemaal.naar Brazilië te vliegen?" Vraagt Zak. "Euhmmm Ik zal daar een Dokter over informeren. Geef me een momentje." Zegt ze. ik knik "Wat wil je mee naar Brazilië?" Vraagt papa ik knik. "Ja, Ik wil mijn vaders werk wel supporten, en mijn tweede papa natuurlijk ook." Zeg ik en ik ze beide glimlachen. Ason was zo blij dat Zak mij ziet als een tweede dochter. Zak heeft hem gezegd dat als er iets met mij gebeurd papa vrij krijgt om bij mij te zijn. Zelfs als ik straks ga bevallen en ik heb Max nog niet gevonden of hij wil geen vader worden dan krijgt papa gewoon vrij om bij mij te zijn. Echt super lief van Zak. "Ja je bent vrij wel gezond genoeg om naar Brazilië af te reizen." Zegt de dokter en ik bedank de dokter.
"Zullen we wat gaan lunchen?" Vraagt Zak ik knik "Ja lekker, ik heb hongenr." Zeg ik allebij kijken ze om. "Wat... Ik eet voor twee mensen..." Zeg ik lachend. Iedereen schiet in de lach. " Oke dat is waar, laten we wat gaan eten." Zegt Ason en start de auto. "Pap en Zak is het raar dat ik nog steeds heel vaak aan max denk en hoe speciaalhij me last voelen." Vraag ik "Nee dat denk ik niet. Al helemaal als je zegt dat Max de enige jongen is met wie je een speciale avond heb gehad is dat echt niet heel raar." Zegt Zak papa knikt. "Ik ben best wel nerveus om hem te ontmoeten. Maar ik wil het hem echt vertellen." Zeg ik en papa knikt. "Liz? Je denkt echt veel aan hem he?" Vragat Zak ik knik "Ja zeker. Ik ben hem zelfs gaan volgen op twitch... is dat fout?" Vraag ik Zak schud zijn hoofd. "Wel Lando heeft me verteld dat Max niet kan stoppen om over je praten en aan je te denken." Zegt Zak ik kijk hem aan. Oh misschien is het dan toch meant to be als ik naar Brazilië ga.
Max Fewtrell Pov.
Ik loop door London met Tom. Ik heb hem net verteld wat er in Nederland is gebeurd. "Maar wat als ze naar Brazilië komt? Hoe ga je haar benaderen?" Zegt hij. "Oh ik heb geen idee. Ik denk dat ik eerst een normaal gesprek begin en dan langzaam het onderwerp opbrengen." Zeg ik nadenkend. Tom knikt. "Maar wat als ze zwanger is? Ben je klaar om een vader te zijn?" Vraagt Tom weer ik moet een beetje lachen, Tom wilt wel alles weten zeg. "Wel, Ik heb een fout gemaakt dus moet ik de gevolgen onderzien. Om een kind te maken heb je immers twee mensen nodig." Zeg ik Tom knikt "Wel laat me weten hoe het is gegaan en of ik oom wordt." Zegt Tom lachend. Ik grinnik en knik. We lopen verder en ik zie iets dat een leuk cadeautje kan zijn voor Lando.1 week later.
Lily Brown Pov.
Ik kijk naar Larissa, ze is echt uitgeput. Ze heeft een hand op haar buikje liggen ze heeft een hemdje aan je kan haar buikje best wel goed zien omdat ze veel vruchtwater meedraagt. Maar dat zal in de loop van tijd waarschijnlijk wegtrekken. We zitten in de taxi naar het hotel en daar worden we opgehaald door papa en dan gaan we naar het Circuit. Ik kan niet wachten ik vind het altijd wel leuk om naar het circuit te gaan en door de paddock te lopen, maar toch weer bij papa te zijn. Ik help Larissa met uitstappen. Mama is ook mee omdat Larissa het een beetje spannend vind. En mocht ze tijdens de race niet lekker worden dan kan ze met mama naar de motorhome of het hotel mocht ze zich echt niet goed voelen. Papa heeft zelfs een kamer voor ons in de motorhome gemaakt zodat Larissa zich daar kan terug trekken als ze wilt rusten. Ze heeft geen makkelijke zwangerschap dus ja. Ik hoop dat het goed gaat deze komende dagen...Larissa en ik lopen naast elkaar de paddock op, we volgen papa naar de motorhome. Samen lopen we naar binnen en ik zie Lando en Max zitten. Mijn ogen worden groot. this is the moment. "Wil je naar je kamertje Larissa." Zegt papa Larissa knikt en zucht. De hitte helpt niet echt. "Owh mama, ga mee met Larissa. Ik moet nog even met Max praten." Zeg ik En zie Larissa om kijken. Ze kijkt me met "Ik wil het hem vertellen." Ogen aan ik knik en zeg "Ik zeg niks ik stuur hem zo naar je toe. En zal mama bij je weghalen zodat jullie samen wat tijd hebben." Zeg ik Ze knikt en kijkt me dankbaar aan. Ze glimlacht naar me en loopt dan achter Zak aan. "Max... Max... Max...." Zeg ik en schud mijn hoofd lachend. "Het spijt me" Zegt hij ik schud mijn hoofd. "Hoe is het met haar. Is ze moe?" Vraagt hij en ik knik "Ja, vliegen is niet haar favoriete ding om te doen." Zeg ik en kijk Max aan. Ik zie dat hij wat wilt vragen maar niet weet of ik de antwoorden heb. "Hij wilt Larissa spreken." Zegt Lando die opstaat. "Oh waarom zeg je dat niet. Kom ik breng je wel naar haar." Zeg ik en sta op en wacht tot max mij volgt.
Ik loop naar de deur en zie dat Larissa op de bank ligt te slapen. Mama houd haar goed in de gaten. "Mam, Max zal verder voor Larissa zorgen. Don't worry, come let's take a look in paddock." Zeg ik.
Max Fewtrell Pov.
Tracey komt naar buiten. "Hier is een flesje water, ze moet genoeg vocht binnen krijgen." Zegt ze ik knik en loop de kamer binnen en ga op de stoel zitten. Ik kijk naar hoe ze licht te slapen. Of nou ja volgens mij probeert ze dat te doen. Ik zie hoe ze zich voorzichtig om draait. En ze kijkt me verward aan. "Hi Larissa." Zeg ik en kom dichter bij ze gaat op de bank zitten. "Max..." Zegt ze zachtjes ik kom bij haar zitten. "Ssssttt hier drink eerst wat water." Zeg ik en kijk haar aan. "Max Ik heb wat voor je." Zegt ze. Ik knik en neem haar water flesje aan. "Oké verras me!" Zeg ik lachend. Haar lach vult de kamer. " Hier." zegt ze en geeft me een zacht pakketje. Wat als het een rompertje is? Waarom wil ik zo graag dat het baby spul is. Wil ik zo graag kinderen? Of wil ik gewoon kinderen met haar... ik open eht pakketje een rompertje met de tekst 'Juni 2023' ik kijk haar aan.
JE LEEST
Is it mine Ft. Max Fewtrell
FanficMax Fewtrell raakt in gesprek met een meisje als hij in Lando support tijdens de Dutch gp. Larissa Aison Beste vriendin van Lily Brown, die de dochter van Zak Brown is.. Lilly neemt Larissa mee naar de Dutch Gp. Maar wat als Liliy en Larissa geforc...