Hoofdstuk 10

15 1 0
                                    

2 weken later.

Larissa Aison Pov.
Het is tijd voor een nieuwe ultrasound en vandaag gaat max mee voor de eerste keer en ik ben zenuwachtig als wat niet voor mezelf maar voor max hoe gaat hij reageren en zal alles goed gaan. Zal niemand ons herkennen want de laatste paar dagen zijn we wel erg spot on dus ja hoop dat ze ons een beetje met rust laten.

Ik zit aan de keukentafel als Lily binnen komt. "Oh moet je weer." Als ze ziet dat ik een flesje water in mijn handen heb. Ik knik. "En deze keer gaat Max mee. "Ah leuk. En Daarna zeker date day of niet." Zegt ze, Ik knik. "Hoe raad je het?" Vraag ik en kijk haar aan Ze grinnikt: "Oh but love, I can see that so yeah." Zegt ze lachend. Ik kijk naar mijn outfit het misschien iets netter dan normaal? De bel gaat "Oh maxxie komt je ophalen!" Zegt Lily plagend. "Plaag haar nu niet zo." Zegt Tracy die naar de gang loopt om de deur open te houden. "Hey Max. En ben je klaar om de baby te zien?" Vraagt Tracy. "Ga naar je vriendje toe! Laat hem niet zo op je wachten." Zegt Lily lachend ik grinnik en sta op en pak mijn spullen op elkaar en zucht.

"Mevrouw Aison?" Wordt er gevraagd we zitten net... We hadden nogal veel verkeer hier heen. Max stelt zich voor. "Is dit de vader?" Vraagt ze netjes. Max knikt. "Ja dat is hij zeker" Zeg ik zachtjes. "Cool." Zegt ze en kijkt me aan. "Je weet wat je moet doen." Zegt ze lachend als ze eerst wat vragen heeft gesteld en een korte health check heeft gedaan. Ik knik en ga op de stoel liggen / zitten zeg maar en doe mijn trui wat omhoog, het is namelijk nog steeds erg koud. Mijn baby bump komt echt naar voren. Max komt naast me zitten op een stoel, ik voel hoe hij mijn hand vasthoudt, volgens mij vindt hij het nog spannend 😀 De dokter doet er wat gel op "Dit kan koud aan voelen." Zegt ze en voel dan hoe ze over mijn buik heen gaat. "Wow." Hoor ik Max zachtjes zeggen. "Is dat de baby?" Vraagt hij en wijst naast het scherm. Ik en de dokter knikken. "Dat is geweldig." Zegt hij en zucht blij. " Zullen we naar het hartje luisteren?" Vraagt de dokter we knikken en al snel horen we het hartje kloppen ik kijk naast me en zie hoe Max een traantje wegveegt. "Het is prachtig" Fluistert hij zachtjes ik grinnik. "is het ook." Zeg ik terug.

Max Fewtrell Pov.
Damn, waarom moet ik nou weer zo emo zijn... Het voelde goed om met Larissa samen naar hier te gaan. Het was zo weird om mijn kind op het scherm te zien, en het hartje was zo mooi om te horen. "En wat denk je ervan?" Vraagt Larissa. "Het was een hele nieuwe ervaring maar ik ben blij dat je mij gevraagd hebt om mee te gaan." Zeg ik en zie haar groot glimlachen.

Larissa Aison Pov.
We rijden naar een winkelcentrum ergens in de buurt waar we eerst gaan lunchen. "Max? Weet je zeker dat niemand ons zal zien." Zeg ik en kijk hem aan. Hij kijkt me aan "Wel dat weet ik niet zeker, maar anders kunnen wij helemaal niet shoppen..." Zegt Max ik kijk hem aan oké daar heeft hij een punt ik grinnik "Oke Daar heb je een punt." Zeg ik lachend. en dan stappen we uit en gaan lopen we hand in hand de straten door. Niemand herkent ons echt. We lopen de prenatal in en gelijk zie ik Max op een afdeling lopen. "Max, wie zegt dat het een meisje is?" Zeg ik als jij met een schattig jurkje aan komt zetten. Ik moet wel lachen hoe graag hij dit al wilde en hoe vaak hij er over had om überhaupt dit te willen doen. Het is best wel leuk om te zien hoe bereidt hij is, en hoe graag hij betrokken bij de zwangerschap wil zijn, en dat is erg fijn, heel erg fijn.

Als we hebben geshopt vooral voor de baby en heel klein beetje voor onszelf, gaan we naar een klein knus restaurant om te daten. "Oh ik heb hierna nog wat leuk geregeld." Zegt MAx. Oh ik ben benieuwd. "Spannend!" Zeg ik blij. Ik ben blij dat weer wat leuks kan doen en dat de drukte van de holidays eraf zijn want man man man wat was dat een stress zeg. We bestellen ons eten en drinken en ondanks dat ik Max al bijna een half jaar ken, leer ik steeds meer nieuwe dingen over hem, niet alleen wie hij is al persoon maar ook wat zijn wensen zijn en hoe en wat hij wil met zijn leven en dat hij er wilt zijn voor de baby en hoe belangrijk het dat vind en hoe blij hij is dat ik hem uberhoupt een kans geef om hem zo betrokken te laten zijn. het is mooi om te zien en daar ben ik ook blij mee. ik bedoel maar ene half jaar geleden had ik je uit gelachen als je me had verteld dat ik zwanger zou worden en dat ik heel gemakkelijk ene onbekende jongen in mijn leven zou toe laten. en het vooral heel gezellig zou vinden en fijn zou vinden dat hij om me heen is.

Max Fewtrell Pov.
We hebben net heerlijk gegeten en nu zijn we op weg naar de minigolfbaan waar we nog even een balletje gaan slaan. ben benieuwd hoe Larissa erop gaat reageren. "Oh gaan we minigolven?" Vraagt ze enthousiast. ik knik en rijd de parkeerplaats op. "Ja!! joehoe!" Zegt ze blij. "Ben blij dat je mijn verrassing leuk vind love." Zeg ik en kijk haar aan, ze glundert helemaal. "Ja, dit deed ik soms in school breaks with the fam. tot dat ik achter de waarheid kwam en ik mijn stiefvader niet meer als mijn vader zag..." Zegt ze en ik zie hoe erg ze het mist om een familie te hebben. Tuurlijk weet ik dat Larissa nu bij Zak in woont en haar vader elke week ziet maar het is ook moeilijk voor haar want haar vader moet natuurlijk ook werken en hij werkt ook nog eens voor een paar maanden in andere landen dus zal hij niet veel thuis zijn dan in December en Augustus, want dan is er geen race seizoen en moet je ook nog eens rekening mee houden dat er in de fabriek ook hard gewerkt word dus ik snap dat ze het mist een familie. Misschien moet ik maar een huisje gaan vinden waar ze altijd terecht kan waar we samen als een familie kunnen wonen. We melden ons bij de balie en dan krijgen we ieder een bal en een stick, het is een glow in the dark golf dus dat is wel leuk. We spelen hole na hole naar hole. en Larissa kan het best wel goed tho!

Larissa Aison Pov.
Ik zucht als ik op bed lig. Ik wrijf met mijn hand over mijn buikje. "Je vader laat mij speciaal voelen baby, het is zo verwarrend maar zo fijn. Misschien moet ik maar naar hier verhuizen." Zeg ik zuchtend. Misschien kan Zak mij helpen en mee kijken voor wat voor dingen ik moet doen daarvoor. Ik wil dit en wil een familie bouwen waar het kind straks beide ouders kan zien en leuke dingen mee kan doen. 

Is it mine Ft. Max FewtrellWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu