Max Fewtrell Pov.
"Jaaa, ik kan niet wachten!" Zeg ik blij en knuffel haar. "Je ben toch wel blij om mijn kindje te dragen, toch..." Vraag ik voorzichtig als ik voel dat ze minder enthousiast is. "Jaa tuurlijk, maar ik ... Ik vind het wel eng..." Zegt ze. "Awh... babe..." shit ik noemde haar babe. Ze kijkt me met grote ogen aan. "Sorry ik bedoelde Liz, je hoeft niet bang te zijn. Ik ben er nu om dit samen met jou te doen. Zelfs alsdat betekenddat we een huisje voor ons gezin moeten vinden.. of naar Nederland moeten verhuizen. Zou ik dat doen. Ik meen wat ik zeg... Ik-" Ik word afgekapt door twee lippen op de mijne. "Damn. Nooit gedacht dat ik dat gevoel zou missen." Zegt ze zachtjes. "Ik heb het ook gemist." Zucht ik als we terug trekken. Ik zucht en kijk haar aan "ben je er echt zeker van dat je oke bent?" Zeg ik en kijk haar aan ze zucht en legt een hand op haar buikje "Hey, je vind het leuk om mama misselijkte man of niet soms?" Zegt ze zachtjes tegen de baby. Ik grinnik. "We kunnen even liggen als je wilt." Zeg ik en kijk haar aan ze knikt. "Ah veel beter." Zegt ze. Als ze in mijn armen ligt.Larissa Asion Pov.
Damn dit voelt te goed om waar te zijn, ik kijk naar Max en betrap hem erop dat hij ook naar mij keek. "You are beautiful Larissa." Zegt hij ik voel mezelf rood worden. "Thanks Max... jij bent ook mooi" zeg ik en voel mezelf nog roder worden. "Wie weten er dat je zwanger bent?" Vraagt Max ik kijk hem aan en denk even na. "Hmmm Zak, Tracey, Lily, mij twee ex vriendinnen..." "Oh de twee meiden die mee waren in de club?" Vraagt Max ik knik "Ja hun, ze hebben mij verlaten toen ik zwanger raakte. En mijn biologische moeder deed dat ook net als mijn stiefvader... Mijn biologische vaderheeft mij teruggevondenen hij is de beste. Hij is zelfs mee gegaan naar een echo... zo speciaal. Hoop dat jij ook ooit mee kan komen." Zeg ik en kijk Max aan. Ik voel zijn hand op mijn buikje. "Ik zou dat heel leuk vinden, Larissa." Zegt hij met een glimlach. Gelukkiger kun je me niet maken vandaag.Max Fewtrell Pov.
De volgende dag word ik wakker. Maar Larissa ligt niet meer in mijn armen ik hoor geluid uit de badkamer komen. Ik sta op uit bed en loop naar de badkamer. "Love? Liz? Is alles oke??" Vraag Ik en hoor alleen maar gesnik "Ik kom naar binnen." Zeg ik als ik zie dat de deur niet op slot is. Ik open voorzichtig de deur en zie hoe Larissa boven de WC hangt. "Ochtendmisselijkheid?" Vraag ik ze kijkt me moe en zwak aan. "Ja..." zegt ze met een zucht. Ik hurk bij haar neer en leg een hand op haar rug en probeer haar te helpen. Als ze klaar is kijk ik op mn horloge en zie dat het 8 uur is. "M...Max... ik kan niet opstaan...." Hoor ik haar zwak zeggen ik kijk haar aan en glimlach naar haar "geen stress love ik ben hier om je te helpen." Zeg ik en til haar op. Ik laat haar haar mond even spoelen. "Het is 8 uur we kunnen ergens gaan ontbijten als je wilt?" Vraag ik ze kijkt me aan. "Ik heb niet echt trek Max... Maar als jij trek hebt kunnen we wel gaan." Zegt ze zachtjes bang dat ik boos word of zo. "Het is oké, ik begrijp het je hebt net lopen overgeven. Wie denkt er dan aan eten.." Vraag ik lachend ze knikt en hoor haar zachtjes grinniken. Ik kan het ergens wel begrijpen dat ze geen trek heeft.We gaan op bed liggen en ik zie hoe moe Larissa is dus gaan we nog wat slapen. Ik app Lando dat ik er later ben vanwege Larissa. "Is goed. Zorg goed voor haar. Hoop dat ze zich snel beter voelt." Zegt hij terug ik knik en sla een arm om haar heen. Ik leg een hand op haar buikje. "Wees lief voor je mama alsjeblieft?" Zeg ik zachtjes. Larissa is slaap gevallen ik ga goed liggen en al snel komt ze tegen me aan liggen en sluit ik voor even nog even mijn ogen.
Ik word wakker, en voel Larissa bewegen. "Goede morgen sunshine!" Zeg ik en kijk haar aan en moe opent ze haar ogen. Awh so cute. Ik vind haar echt leuk maar waarschijnlijk is ze alleen maar close met mij omdat ze weet dat ik de vader ben. "Maxi? Kunnen we wat te eten halen?" Vraagt ze zachtjes. "Ja tuurlijk. Laten we ons omkleden en dan lekker wat lunchen." Zeg ik als ik zie dat het over 12 uur is geweest. "Ja lekker." Zegt ze en komt langzaam overeind "wat als ik me snel even klaar maak dan kunnen we daarna naar jou kamer?" Zeg ik en zucht. Ze knikt en pakt haar mobiel. Ik stap uit bed and zie haar sip kijken. "Nee... nu wordt het bed koud..." Zegt ze sip ik grinnik. "Geen zorgen, ik ben zo weer terug babe." Zeg ik lachend. En kleed me om. "Ik heb bij Maxi geslapen?" Hoor ik haar zeggen geen idee wat ze zegt maar de bijnaam Maxi vind ik wel leuk. "Ik heb geen idee Lily, we gaan zo naar mijn kamer en daarna gaan we naar buiten voor brunch." Zegt ze als ik de badkamer uit loop en zie dat ze aan het bellen is, vast met Lily.
JE LEEST
Is it mine Ft. Max Fewtrell
FanfictionMax Fewtrell raakt in gesprek met een meisje als hij in Lando support tijdens de Dutch gp. Larissa Aison Beste vriendin van Lily Brown, die de dochter van Zak Brown is.. Lilly neemt Larissa mee naar de Dutch Gp. Maar wat als Liliy en Larissa geforc...