Larissa Aison Pov.
Het is Februari mijn verjaardags maand en ik ga de 3e trimester in, de laatste paar weken gaan nu echt van start en ik merk het heel erg. Ik ben veel langzamer en ik ben ook veel vermoeiender. De laatste paar weken hebben Max en ik veel gepraat, ik heb hem aangegeven dat ik graag naar hier verhuis, aangezien ik ook niet weet wat Nederland mij nog kan bieden, en omdat ik wil dat de baby ook zijn vader elke dag kan zien bij wijze van spreken. Ik kijk naar hoe mijn bedrijfje loop en ik ben nu veel aan het regelen, en het vooral het kijken om mijn bedrijf van Nederland naar Engeland te verhuizen.Lando Norris Pov.
Ik lig in bed en vind een foto van Larissa en Max samen toen ze hier was. Larissa gaat best wel lekker met de zwangerschap. Maar misschien is het wel fijn als de baby er is dan ook een babykamer zou zijn... Ik heb Larissa er nog niet over gehoord tho. En de baby komt al binnen 3 maanden. ik weet dat als de baby er is komt hij bij Larissa op de kamer te liggen omdat ze inwoont bij Zak en Tracy. Ik app mijn broer die vader is. en vraag hem wat er allemaal nodig is voor een babykamer.Ik loop naar beneden en zie max achter zijn pc zitten. "Hey bro.. Ik zat te denken, zou het niet leuk zijn om een babykamer hier in de borris household te maken?" Vraag ik en kijk hem aan. Zijn ogen worden groot en hij kijkt me super blij aan. "Oh Lan, dat is een geniaal idee, maar Larissa mag niks weten. Dan kunnen we haar verrassen!" Zegt Max blij Ik knik lachend "Laten we kijken wat we nodig hebben, Olivier heeft wat doorgestuurd wat we nodig hebben." Zeg ik en kom bij hem zitten en kijk hem aan. Max knikt blij als ik naar zijn scherm kijk zie ik dat hij door de wishlist van Larissa scrolt, ik krijg een glimlach op mijn gezicht. We zijn ondertussen de hele ochtend bezig om alles uit te zoeken en wat voor kleur de kamer wordt.
Max Fewtrell Pov.
Larissa is met Ason een dagje weg had ze me laten weten zo leuk, ik vind het ook fijn om te weten dat ze goed met haar vader kan opschieten. ik stuur wat foto's door naar mijn oma ik had haar verteld dat Lando en ik een baby kamer gaan maken in het huis van Lando want Lando is de eigenaar van dit huis, was al dankbaar dat hij mij in huis nam maar nu hij een babykamer voor mijn kindje hier in dit huis wilt maken is echt helemaal te gek voor woorden natuurlijk.Ik zit met Lando op de grond met alle ondedelen van de kast maar we komen er niet helemaal uit. "Oh bro we hebben hem omgedraaid deze moet onder en die moet boven." Zegt hij ik grinnik soms zijn wij echt buurman en buurman. Ik zucht en kijk hem aan en we schieten in de lach 😂
Lando en ik werken hard door en ik ben erg blij. Dat Lando dit wilt doen. "Bro we should get some lunch I am getting hungry." Zegt Lando ik grinnik en kijk hoe laat het is 13.00 oké misschien is het wel tijd voor lunch 😂. We halen lunch en dan gaan we wel weer verder en aan het einde vande e dag staat er een commode en een kast. Het bedje moet nog komen en morgen zetten we een andere kast in elkaar. Olivier en mijn broer komen morgen helpen met vervenen dan kunnen we de muur stickers erop plakken en daarna gaan alle kasten en andere meubels erin.
3 dagen later
Ik wacht op Larissa Lily zou haar bij de verloskundige afzetten dus ja daar wacht ik nu op omdat Larissa wat lichte complicaties had hebben we een extra check up. Gisteren was ik gebeld door Lily die in paniek was. Omdat Larissa met flinke buikpijn op bed lag. Dus even een extra check up.
Samen lopen we naar buiten en gaan we nog even de stad in, het is immers al 16 uur dus ja. "Hey, what are you doing with dinner?" Vraagt ze en kijkt me aan. "Hmmm I don't know I didn't had any plans yet why?" Vraag ik "well maybe we could go het dinner together?" Vraagt ze ik knik "Sure why not love. Let's do that." Zeg ik.
Samen lopen we naar de McDonald's want daar had Larissa zin in, ze heeft niet echt veel cravings maar soms in de zoveel tijd dan kan er soms een craving zijn ik vind het wel cute. We gaan zitten. "How was your day with your father?" Vraag ik.
Larissa Aison Pov.
"How was your day with your father?" Vraagt Max, als we een plekje hebben gevonden. "It was amazing we went baby Shopping and look we found this." Zeg ik en open mijn telefoon om een foto te laten zien. "Awh the baby will look cute in it." Zegt hij ik knik "Yes that's what I thought too." Zeg ik lachend we gaan eten en praten verder over onze dagen die we niet samen gespendeerd hebben. Ik heb Max echt heel erg gemist. Ik loop met Max hand in hand naar de auto. "Max... maybe weird to ask but can you stay with me...?" Vraag ik hij kijkt me aan. "As in stay for the night?" Vraagt Max ik knik en kijk weg. "Sure. Why not." Zegt hij en dan stappen we in de auto. Max rijd naar het huis van Zak en Tracy. "Are Zak" Vraagt hij ik onderbreek hem met een grote glimlach. Als we aankomen lopen zie ik dat Tracy al de deur heeft open gemaakt. "Owh you have listened to Zak en Lily's advise!" Zegt ze ik knik en loop naar binnen. We gaan gelijk naar bed. Als Lando Max zijn spullen heeft gedropt. Waarom voelt het zo fijn om bij Max te zijn...
JE LEEST
Is it mine Ft. Max Fewtrell
FanfictionMax Fewtrell raakt in gesprek met een meisje als hij in Lando support tijdens de Dutch gp. Larissa Aison Beste vriendin van Lily Brown, die de dochter van Zak Brown is.. Lilly neemt Larissa mee naar de Dutch Gp. Maar wat als Liliy en Larissa geforc...