Hoofdstuk 5

15 0 0
                                    

Lily Brown Pov.
Ik heb vanacht bij Larissa gebleven. Vandaag heeft ze haar eerste echo wat echt super spannend is en dat merk ik ook wel aan Larissa ze is de hele ochtend al heen en weer aan het lopen en ze was natuurlijk al vroeg aan het werk. Ze had wel last van buikpijn maar denk dat dat wel logich is en de ochtend misselijkheid was zeer aanwezig, wat ik echt zielig vind en hoop dat het wat minder wordt voor haar. "Liz, ben je klaar we moeten gaan." Zeg ik en ga alvast mijn jas en schoenen uit doen. "Ja kom, laten we gaan." Zegt ze en we stappen mijn auto in ben echt benieuwd. Als we er zijn melden we ons en dan gaan we naar de wachtkamer. "Mevrouw Aison?" Wordt er gevraagd Larissa en ik staan op. "Hi ik ben dokter Megan." steld ze zich voor. "Hi Larissa." Zegt Larissa en ik stel mij voor "Hi Lily vriendin van Larissa." Zeg ik "Ze vind het spannend." Zeg ik tegen de dokter als we zitten. "Oh dat is niet erg dan doen we lekker rustig aan. Is het je eerste kindje?" Vraagt de dokter. "Ja en de vader is nog niet in beeld en weet niet of die er ook zal komen." Zegt ze zachtjes. "Komt goed. Ik zal je de hele zwangerschap door heen helpen en denk dat je een hele lieve vriendin hebt die je ook heel goed zal steunen." Zegt ze Dokter Megan legt vooral veel uit en ik let ook wat op want ik weet dat Larissa tegenwoordig wat vergeetachtig kan zijn. Dan kan ik haar altijd helpen oh en ja dat klopt Larissa is sinds ze zwanger is veel meer verstrooid dan normaal. "Ga maar op de stoel liggen en je mag je shirt iets omhoog doen." Zegt de dokter. Larissa gaat liggen en doet haar shirt wat omhoog. "Dit kan wat koud aan voelen." Zegt ze en smeert dan wat gel op Larissa haar buik en gaat dan met een joystick over haar buik op zoek naar iets. Na even zoeken heeft ze het Embryo gevonden en het is nog zo klein. "Zullen we even luisteren naar het hartje?" Zegt de dokter en al gauw horen we het hartje. "Ik wil het voor geen goud latenw eg halen." Fluisterd ze met tranen in haa rogen naar mij. Ik knik zelfs ik ben emotioneel mijn vriendin draagt gewoon leven wezen in zich hoe bijzonder is dat dan wel niet. Niet iedereen zal gezegend zijn om een kindje te mogen dragen....

Max Fewrtell Pov.
Ik moet Larissa vinden ik weet anders echt niet wat moet doen. Ik heb zo'n gevoel dat er iets is met haar ik kijk weer in mijn fotogallerij, daar heb ik foto's van Larissa en mij en Lily, Larissa is een mooie meid en ik kan haar toch niet zomaar laten schieten. Ik durf haar niet te dm'en op Instagram ofzo, wat als ik de verkeerde meid te pakken heb dan gaat het zo de hele wereld over... Ik wil gewoon voorzichtig zijn. Maar ik wil haar wel weer vinden. Misschien kan Lando helpen Lily is immers de beste vriendin van Larissa en Lily is ook nog eens de dochter van Zak misschien weet hij of ze een keer mee komt naar een race?

Larissa Aison Pov.
Ik kom bij mijn moeders huis en zie drie auto's staan. Ik bel aan. "Hey lieverd kom binnen." Zegt ze. "Mam, is Alex er ook?" Vraag ik, ik noem hem geen papa meer sinds ik weet dat hij niet mijn echte vader is. Ja, je papa is er ook. Oh en je echte vader ook." Zegt ze dan ik kijk haar aan en glimlach. Ik loop naar binnen, ik moet mijn ouders natuurlijk wel informeren dat ik zwanger ben. "Hi." Zeg ik. Als ik binnen loop. "Larissa!" Zegt Ason blij en geeft me een knuffel. Ik geef Alex een box. En wacht tot mama er is. "Well I see you can get comfortable with man." Zegt mama ik zucht. "Yes, about that. I have to tell you something." Zeg ik en geef ze een envelop met de echo foto's er in. "Open it." Zeg ik als ik het aan hun heb gegeven. "Is dit echt waar?" Vraagt Ason. "Ja..." "Serieus?" Vraagt hij. Ik knik. "Liz... we hebben het hier over gehad. Ik wil nog geen oma worden." Zegt mama "Ja en ik wil geen opa worden." Zegt Alex terug. "Oh maar als je zo selfish bent dan kan ik hem of haar ook de achternaam Aison geven... Just like I have." Zeg ik en kijk mama aan. Ik zie haar schrikken. "Dat doe je me niet aan." Zegt ze boos. "Oh wel het spijt me dat ik dronken was en zwanger raak..., precies zoals wat er gebeurde toen mijn moeder iets te veel gedronken had .... zo zie je maar zo moeder zo dochter." Zeg ik uitdagend. "Oh en weet je wie de vader is?" Vraagt Ason "Ja... Ik denk het wel... Het is niet dat ik het met meer mannen gedaan heb. De beste vriend van Lando is de enige jongen waar ik iets mee heb gedaan... Dus ik denk dat hij de vader is." Zeg ik en kijk naar Ason. "Owh echt waar... de jongen met wie je stond te praten, in de McLaren garage, 3 weken geleden?" Vraagt hij weer ik knik. "Ik verhuis binnenkort naar de Familie Brown, ze voelen als een tweede familie en weten dat ik zwanger ben en willen mij helpen..." Zeg ik en hoor mama naar adem snakken. ~Ding dong ~ Alex maakt de deur open ik hoor hem wat praten. "Lily mijn dochter zei dat Larissa hier is." Hoor ik Zak zijn stem zeggen. "Dus jouw dochter heeft mijn dochter met een kind opgezadelt!?" Zegt Alex boos. "Oh nee, het is Esmee en Maya hun scguld. Als hun Lily en mij nooit hadden geforceerd om uit te gaan dan had ik maax nooit voor de tweede keer ontmoet en was ik ook niet dronken geweest." Zeg ik boos. Omdat Alex Zak onterecht veroordeeld. Ik zie Alex schrikken. "Jij gebruikte hun gewoon voor geld." Zegt mama boos. "Ik zei het toch Zak. Zij zien nooit mijn kant... Ik ben altijd degene die fout zit..." Zeg ik. "Laten we naar huis gaan dan. We moeten nog veel regelen om je naar England te krijgen." Zegt hij "Ja laten we gaan. Als hun zo ondankbaar willen zijn dat ze opa en oma worden dan kan ik als enige zeggen dat ik super blij ben om opa." Zegt Ason en met een blij hart neem ik afscheid van mama en Alex. Samen met Ason en Zak vertrek ik naar mijn huis om alles op orde te maken.

Is it mine Ft. Max FewtrellWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu