Hoofdstuk 19

13 0 0
                                    

November 2027

Max is 28 jaar
Larissa 26 jaar
Logan 5 jaar

Larissa Fewtrell Pov.
Ja je leest het goed Larissa Fewtrell. 2 jaar geleden vroeg Max mij ten huwelijk op dezelfde manier als toen hij mij als zijn vriendin vroeg. Vorig jaar 27 December hebben we dan ook onze bruiloft gehad en zijn we sinds dien eigenlijk ook aan het proberen om een tweede kindje te krijgen maar elke keer als ik wat laat was met mijn menstruatie dan was het toch weer valse hoop er zijn inmiddels al genoeg zwangerschapstesten doorheen gegaan. Vanmiddag gaan Max en ik weer even op date en ben ik zeer benieuwd wat hij dit keer in gedachten heeft. "papa!" Hoor ik Logan roepen. Max was even weg met Quadrant om wat te filmen dus ja. Logan is wel echt een papa kindje. Het liefst doet hij alles met Max maar soms mag mama ook wat doen. Logan vind auto' s dus helemaal geweldig dus ik denk dat hij echt zijn papa wilt gaan volgen in het karten en of later dan racing. Niet Dat ik het erg vind maar ja Max zei wel dat we dan moeten sparen... Dus we gaan het zien.

Max Fewtrell Pov.
Larissa en ik hebben Logan net bij mijn ouders gedropt en nu zijn we onderweg naar een privé boottocht. Larissa houd altijd wel van geschiedenis of in die richting dus ik denk dat ze dit heel mooi vind het is wel koud op het water dus ik heb een dekentje mee genomen. IK hoop dat ze het leuk vind. "Ik ben benieuwd Max wat je nu weer gepland hebt. "Zegt Ze met een grote glimlach. Ik kijk haar aan en mijn hart wordt gevuld door die glimlach. "We zijn er bijna. Ik parkeer de auto en hand in hand lopen we naar de boot. "Gaan we het water op!?" Vraagt ze ik knik en ze kijkt me blij aan. "I love you!" Zegt ze en geeft me ene kus. "Alles om je blij te zijn." Zeg ik en sla een arm om haar heen ik laat de tickets zien en dan mogen we in stappen.

Larissa Fewtrell Pov.
Ik en Max zitten in een boot met een cute tafeltje en we hebben champange gekregen we varen over the thames en ondertussen krijgen we wat informatie en omdat het al schemerig begint te worden staan alle lichtjes aan wat een heel mooi is. Ik zit lekker heerlijk romantisch tegen Max aan. "Heerlijk om even samen te zijn is het niet?" Vraagt Max ik knik en geef hem een kusje. De afgelopen dagen heb ik hem amper gezien en heb hem dan ook zeer veel gemist. Max was weg voor 3 dagen met Quadrant maar zorgde ervoor dat hij daarna wel met mij op date kon. Logan was natuurlijk wat minder blij dat papa weg moest en daarna niet met hem kon spelen. Maar morgen neemt Max Logan mee naar een speelparadijs dus hopelijk heeft hij het daarmee goed gemaakt. Na de boottocht lopen we iets verder het centrum in.

Max Fewtrell Pov.
We lopen naar het restaurant. "Ik heb je zo gemist schat." Zeg ik. En pak haar hand ik heb haar echt gemist. Ik wil haar.. Oh wow Max rustig. Eerst nog even eten daarna zien we wel wat er vanavond nog kan gebeuren. We hebben het huis voor alleen. Geweldig! "Baby, Ik kan niet wachten tot we thuis zijn." Zeg ik en kijk dr aan. Ze wiebelt met haar wenkbrauwen en kijkt me lachend aan "Owh heeft mijn man een hele leuke verrassing voor mij thuis?" Zegt ze lachend ik grinnik. "Oh je wilt niet weten!" Zeg ik uitdagend. "Laten we dit keer niet drinken ja." Zegt Larissa doelend op onze eerste keer. Ik schiet in de lach en knik. "Ja laten we er dit keer van genieten. We genieten de hele avond. "Lando heeft gevraagd of je meer wilt doen in een game video van Quadrant als gast?' vraag ik Larissa kijkt me aan en knikt. Ja tuurlijk." Zegt ze. Sinds een jaar heeft Larissa haar crafting business op stop gezet om full time mama te worden en ik stream nog steeds maar Lando heeft gevraagd of Larissa ook achter de schermen wilt werken voor Quadrant en dat kon Larissa niet af staan en ik denk dat dit echt een hele goede beslissing is.

Thuis aan gekomen neem ik Larissa vol op de mond. "Lieverd je wilt niet weten hoe erg ik je gemist heb." Zeg ik en trek onze jassen uit en Larissa rent naar boven. Als ik haar achterna ren trekt ze net haar trui uit. mijn ogen worden groot. Ze heeft mijn favoriete lingerie aan damn... Ik sluit de deur en voor ik het weet vliegen alle kleren door de kamer.

2 weken later.

Ik loop met Larissa en Logan door de speelgoed winkel Logan wijst wat aan ik zie Larissa een foto ervan maken zodat we die later kunnen bestellen. Morgen gaan we naar Abu dhabi vliegen want Logan mag Ome Lando gaan supporten en ik ben blij dat hij ons gevraagd heeft, want hij kan kampioen worden en dat wordt tijd zeg.

4 dagen later.

Samen met Logan en Larissa loop ik samen de paddock op en zie Logan zijn ogen uit kijken. Elke keer weer kijkt het zijn ogen uit dit is denk ik zijn 4 keer dat hij de paddock op komt en dat hij het echt zelf mee kan maken hij is wel vaker mee naar een race weekend geweest maar dit is echt de 4de keer dat hij het zelf mee mag maken. Ik ben zo blij dat hij het zo leuk vind. Larissa en ik waren al aan het zoeken naar een kartbaan waar hij af en toe dan kan gaan karten, maar we willen hem pas na zijn 6de verjaardag hem pas dat laten doen. ik heb al wel eens met hem in een dubbele kart gezeten waarbij hij ernaast kon zitten wat ook echt helemaal geweldig zou zijn.

Het is race day vandaag en Lando is al bezig met de voorbereidingen als wij aan komen. "Logiie!" Zegt hij blij en knuffelt hem en kijkt me blij aan Lando en Logan zijn beste maatjes en dat is zeker te merken. "Kom mee." Zegt Lando tegen ons Larissa en ik Lopen Lando en Logan achterna We lopen de garage binnen en Lando zet Logan in de auto ik loop verder en maak er een foto van. "Later staat er een Fewtrell op de grid." Hoor ik Zak zeggen ik kijk op. "Dat gaan we zien. Als hij dat echt wilt dan gaan we er alles aan doen om dat waar te maken." Hoor ik Larissa zeggen. Hoe gaaf zou het zijn als mijn zoon het verder schiet dan zijn eigen vader... Gaaf toch!?

Is it mine Ft. Max FewtrellWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu