$Param Yok$

253 15 8
                                    

Durduk yere yazasım geldi. Ne yazcam inan bilmiyorum. Neyse ben yazıyim siz okuyun.
___________

Emrenin Anlatımından

Hürkanın apartmanından çıktıktan sonra taksi beklemeye başladım. Yaklaşık 10 dakika sonra sonunda bir taksi beni almayı kabul etmişti. Diğerleri yok orası uzak, yok uğraşamam, orası çok yakın (birisi uzak birisi yakın diyo anlamıyorum?) falan cart curt diyordu. Olm adamların işi zaten bu değil mi???

Arabaya bindim ve ne kadar tutacağını bildiğim için elimi cebime attım. Hassiktir, param kalmamış! Dün tek paramı taksiye harcamıştım. ÇOK PAHALI.

Emre: Abi dur!

Taksici abi bir anda irkildi ve ani frene bastı. İkimiz de biraz sarsıldık.

Taksici: Noluyo be?!

Emre: Yanımda hiç para kalmamış abi. Kusura bakma. Bu arada bir anda ani tepki verdiğim için özür dilerim.

Taksici: Bir dahaki sefere daha dikkatli ol delikanlı.

Zaten bir daha nerede karşılaşacaktık ki? (Bu sözü iyi hatırlayın(:)

Taksiciye iyi günler dileyip araçtan indim. Neyseki trafik olduğundan çok da ilerlememiştik.

Cebimden telefonu çıkardım- bir dk ne? TELEFONUM YOK!!!

Bu gün Hürkan telefonu benden aniden alınca geri almadım ve onda kaldı! Ahhh, ne yapıcam? İyi düşün Emre!

Aslında fazla endişelendim. Harbiden malım. Evden çok da uzakta değiliz. 15 dk yürürsem Hürkanın evinde olurum.

____________

Hürkanın Anlatımından

Acıktığım için pizza sipariş ettim. Hava yavaştan kararmaya başladı. Hızlı bir süre içinde siparişim geldi. Ben paramı almak için yatak odasına gittim ve çekmeceyi açtım ve- bi dk ne? Para nerede? Bu not ne? AHHH şu Aliyi öldürcem!!!

Not: Eve dönücek taksi paramız olmadığı için alıyorum. En yakın zamanda öderim (asla).
-Ali herhalde

Zil çalmaya devam ediyor. Ne yapmam lazım? Kapıyı açsam mı, açmasam mı??? Offf Ali!

Bir anda kapıdan bir ses geldi.

Emre: Hürkan benim, aç şu kapıyı. Bacaklarım koptu sanırım.

Kapıyı açmamla beraber yorgun bir Emre görmeyi planlamıyordum.

Hürkan: Emre? Senin ne işin var burda?

Emre: Of. Param kalmamış, taksiye binemedim. Telefonum da sende kaldı.

Hürkan: Benim de param kalmadı-

Emre: Nasıl yani?

Yatak odasına gidip notu aldıktan sonra notu Emreye gösterdim.

Emre: Keşke ben de böyle yapsaymışım. Yol kısadır diye yürüyeyim dedim, 45 DAKİKA YÜRÜDÜM. Ve taksici abi bana hiç tekin bakmıyordu.

Hürkan: Tamam sakin. Biraz dinlen ben seni bırakırım. (asla)

Emre: Acıktım. Bişey falan mı söylesek?

Hürkan: Ben aslında söyledim ama...

Emre: Ama ne?

Hürkan: Nakitim yok. Ali sayesinde. Post cihazı da yok onlarda. Ne yapcaz?

Emre: Hee şimdi anlaşıldı. Sen o yüzden kapıyı açmadın. Dkskksks göt korkusundan.

Arkadaş¿ •Mengola•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin