Nerede Uyuyacağım¿

428 22 29
                                    

Her hikyemde yaşadığım bir sorun, votesuzluk (komik biliyorumdkld) gerçekten hiç oy gelmiyor ve bu yazma isteğimi ortadan kaldırıyor. Neyse siz anlamışsınızdır😉 İyi okumalar.

Emrenin Anlatımından

Sabah uyandım, alarmdan önce uyanmıştım. Bu garip çünkü alarma bile zar zor uyanan birisiyim. Yatağımdan kalktım ve mutfağa gidecektim ki aç olmadığımı fark ettim. Salona doğru geçtim ve koltuğa uzandım. Telefonumu açmadan yanıma bıraktım ve birkaç saniyeliğine gözlerimi dinlendirmiştim ki bir anda alarmım çaldı. Yani ben öyle zannettim. Telefonuma baktığımda Hürkanın aradığını gördüm. Neden aradığı hakkında hiçbir fikrim yok ama en azından biriyle konuşacağım için mutluyum. Telefonu açtım.

Emre: Alo?

Hürkan: Oo Emre bey bugün erken uyanmışsınız?

Emre: Aynen, neyse sen beni neden aradın?

Hürkan: Saat 6 gibi bana gel diyecektim, toplanmayı planlıyoruz da.

Emre: Anladım, kim kim?

Hürkan: Ali, Umut, Kaan, gelebilirse Ömer, sen ben işte. 6 kişi yani.

Emre: Tamam video falan çekicek miyiz?

Hürkan: Çok soru soruyorsun, hayır. Neyse bekliyorum Görüşürüz.

Emre: Bay bay.

Sesi gayet neşeli geliyordu. Saatin 6
olmasına daha çok var. O yüzden geri kalan zamanımı koltukta oturup telefonumla ilgilenmeyi planlıyorum.

——————

Koltukta otururken bir anda saate bakma ihtiyacı duydum. Ve saat 6 olmuş bile! Hızlıca üstümü giyinip diğer gerekli şeyleri yaptıktan sonra dışarı çıktım ve taksi durdurup Hürkanın evine vardım. Kapıyı çaldığımda Kaan açtı.

Kaan: Sa babaganzi.

Emre: As.

İçeri geçtiğimde Hürkanın saydığı tüm kişiler ordaydı (Ömer hariç). Herkese selam verip Hürkanın yanına oturdum. Her zaman ki gibi davranıyordu. İşte sohbetler falan filan dönüyordu. Sehpada cipsler biralan falan. Hürkan bana döndü.

Hürkan: Selam,nasılsın?

Emre: İyi, sen?

Hürkan: Aynı.

Emre: Ee?

Hürkan: Konuşacak hiçbir şey yok sanırım.

Emre: Evet.

Ali: Siz ne konuşuyorsunuz?

Umut: İlanı aşk ediyorlardır.

Hürkan: Aynen ne demessin.

Ali: OoOo

Emre: Sus ali.

Ali: Tamam.

Kaan: Bişeyler mi yapsak?

Ali: Aynen Hürkanla Emre öpüşsün.

Emre: Ali şakanın dozunu kaçırmış gibisin sanki?

Hürkan şaka amaçlı beni öpüyormuş gibi yapmak için kendisine çekti ve kapüşonlusunun şapka kısmını yüzümüzü kapatacak şekilde başının üstüne geçirdi.

Emre: Hahahahah, Hürkan napıyosun? Hahaha

Hürkan: Komik olmadığını biliyorum.

Ona gülümsedim ama karanlıktan dolayı beni gördüğünü pekte zannetmiyorum. Bir anda beni öptü. Evet, o kadar beklemediğim bir andı ki irkildim ve kendimi geri çektim. Aslında sadece minik bir öpücüktü bu. Neden bunu yaptı? Hemen geri çekildi ve hiçbir şey olmamış gibi davrandı. Normal sohbet etmeye devam etti. En yakın arkadaşımdan böyle bir hareket beklemiyordum. Aslında çok fazla kurcalıyorum. Sadece komik olmayan arkadaşça ama arkadaşça gözükmemesi sağlanan bir şaka.

Arkadaş¿ •Mengola•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin