OKUNMALAR AZALIYOOO
arkadaşlar kötü yazıyosam söyleyin de anlayayım amk. Neyse iyi okumalar.____________
Hürkanın Anlatımından
Emreyle son konuşmamız üzerinden 5-6 gün gibi bişey geçti. Ona yazmalı mıyım diye düşünüyorum ama bilemiyorum. Ben bunu düşünürken Emreden bir bildirim geldi.
*Emre: Hürkan konuşabilir miyiz?*
Bildirime girdim ama ne yazacağımı bilmiyorum.
Hürkan: Tabii ki.
Emre: Benim eve gelir misin?
Hürkan: Arabam şu an başkasında. Oraya gelebileceğim minibüs de yok.
Emre: Tamam geliyorum.
Emre buraya gelicekti. Ne yaşanacak hiç bilemiyorum.
__________
Sabırla Emreyi beklerken bir anda kapı çaldı. Kapıyı açtığımda benden gözlerini kaçıran bir Emre görmemle rahatladım. Aslında benden gözlerini kaçırması kötüye işaret.
Emre koltuğa oturdu ardından ben de aynısını yaptım.
Hürkan: Ee?
Emre: Son konuşmamız kötü geçmişti.
Hürkan: Farkındayım.
Emre: Özür dilerim.
Hürkan: Ben de özür dilerim. Kelimelerimi daha dikkatli seçmeliydim.
Emre: Gerçekten seni anlamaya başladım. Benim de kafam karışık. Duygularımı anlamakta zorlanıyorum. Ne yapacağımı bilemiyorum. Biraz empati yapsaydım en başta anlayabilirdim. Tekrardan özür dilerim.
Hürkan: Sorun değil, sanırım ikimiz de zorlanıyoruz.
Emre: Şimdi, barıştık mı?
Hürkan: Barıştık.
Emreye gülümsedim. O da bana aynı şekilde karşılık verdi. Emre bir anda bana sarıldı.
Hürkan: Ogh, yavaş!
Emre hala bana sarılı bir şekilde duruyordu.
Emre: Özledim.
Hürkan: O ne öyle, föödslmdsş. Sevgililer gibi.
Emre: Belki de öyle olmalıyız.
Hürkan: Hm?
Emre benden ayrıldı. Belki de öyle olmalıyız derken?
Emre: Bi düşünsene.
Hürkan: Düşünmek korkutucu.
Emrenin Anlatımından
Böyle bir cevap vermesini beklemiyordum. Birbirimizden uzak kaldığımız zaman anlayamadım, hala anlayamıyorum ama belki, yani olabilir miyim? Karşımdaki bu adama aşık olabilir miyim?
Hürkan: Emre? Konuşsana.
Emre: Korkutucu mu gerçekten?
Hürkan: Yani, değil aslında. Ama garip. Gerçekleşmeyecek bişey.
*Hürkan: Aslında olsa güzel olurdu, ama nedense mal gibi hiç umursamıyormuş gibi yapıyorum*
Emre: Her neyse, görüşürüz.
Hürkan: Hemen gidiyo musun?
Emre: Burdan sonra Ali'nin yanına gidicem.
Hürkan: Hmm, anladım. Görüşürüz o zaman.
Emre: Bay bay.
Ne düşünmüştüm ki zaten. Bana sırılsıklam aşık olacağını falan mı? Tamamen saçmalık.
___________
Evimde Aliyle buluşacaktım. Aslında dün zaten bizde kalmıştı.
Eve vardığımda kapıyı büyük bir heyecanla Ali açtı.
Ali: Eeee, noldu??
Emre: Bekle bi, sakin.
Salona geçtik. İkimiz de koltuğa oturduk.
Ali: Eee, anlat. Açıldın mı?
Emre: Ali neyden bahsediyosun? Ona aşık olduğum falan yok!
Ali: Gözlerin öyle demiyor ama.
Emre: Evet, aslında emin değilim ki. Bilemiyorum. Bişeyler ima etmeye çalıştım ama olmadı. Korkutucu dedi.
Ali: O zaman hayır gelmez bu işten.
Alinin dediği karşısında üzüldüm ama haklıydı. Hiçbir şey demeden çalışma masasına geçtim ve bilgisayardan saçma şeyler yaparak kafa dağıtmaya çalıştım.
Hürkanın CS de aktif olduğunu gördüm. Kafa dağıtmak için girdim ama o yine burda. Çok umursamadan bir el atmak için maça girdim. Karşı takımın oyuncularına bakarken Hürkanla aynı sunucuda olduğumu gördüm. Maç başladığında bir kaç kill aldıktan sonra mermim bitti ve silah bulamadım. Karşıma Hürkan çıktı ama beni vurmadı. Mermisiyle beraber duvara ateş ederek bir kalp yaptı. Aslında kalbe benzemiyordu ama denedi işte. Oyunu yarıda bırakıp çıktım. Her şeyi yarıda bıraktığım gibi...
WOWW. ya iyi şeyler yapacaktım ama yapamadım. Diğer bölüm SÖZ iyi şeyler olcak. Yorumlarınız benim için önemli. Vote verin. Hadi bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaş¿ •Mengola•
RomanceSlm. Bu kitap gerçekti olacaktır. Mafya, ölüm, çatışma, paranormal olaylar, psikolojik sorunlar vs. olmayacaktır. Sadece "bir grup arkadaş". İyi okumlar