~Charles szemszöge~
Egy igazán hozzám közeli futamhoz érkeztünk. Imolába, ahol még inkább érzem azt, hogy teljesíteni kell. Mivel Olaszországba van, nem kérdés, hogy sok ferraris szurkoló lesz és oda fogjuk tenni magunkat Carlosszal. Az lesz a cél. Remélem, sikeres hétvége lesz. Bízzunk benne.
Hamarosan kezdődött az időmérő és a pénteki nap nem sikerült valami túl jól. Nem mentem valami jó köröket, de reménykedek abban, hogy az időmérő jobb lesz és esetleg pole-pozíciót is szerezhetek. Az lenne a legjobb.
Éppen sétálgattam a paddockba, amikor észrevettem Maxot, Landot és Danielt, akik így hármasban beszélgettek. Nem akartam zavarni, úgyhogy nem mentem oda. Pedig eszembe volt, leginkább Max miatt, de majd ha lesz rá lehetőségem, akkor beszélgetek vele. De hogy miért akarok vele ennyire, az jó kérdés. Amióta megtörtént a múltkori közeledés, szinte mégjobban szeretnék haverkodni vele.. Jólvan, azért tényleg ne essünk túlzásokba. Maradjunk észnél. Jobban járok.
Már akartam volna tovább menni, amikor Max otthagyta a fiúkat és konkrétan odajött hozzám.
-Szia, Charles! - köszönt oda nekem. - Lehet egy kérdésem?
Szokásosan most is eléggé meglepett, hogy nyomban idejött hozzám és még kérdezni is akar valamit. Egyből elkezdtem rajta gondolkodni, hogy vajon mit akarhat.. Na jólvan, tudjuk meg.
-Szia, Max, persze mondd! - néztem rám kíváncsian, de még mindig kissé zavartan.
-Szóval Dannyvel és Landoval beszéltük, hogy majd ha bekövetkezik a nyári szünet, szervezünk majd egy bulit, amire esetleg nincs kedved majd eljönni? - tette fel a kérdést. - Nyugodtan elhívhatod a tesóidat és Charlotte-ot is. Bárkit szívesen látunk.Micsoda? Jól hallottam? Nem az lepett meg, hogy bulit akarnak majd a nyáron, hanem az, hogy Max konkrétan meghívott rá és látni akar.. Ezt se gondoltam volna, hogy valaha átélem.. Én Max-al egy buliban? Mondjuk, kíváncsi lennék, milyen lehet ő egy buliban. Emiatt biztos szívesen mennék.
-Persze, miért ne? - feleltem lelkesen. - De azért még mindig furcsa, hogy engem akarsz meghívni, a nagy riválisodat. - nevettem el magamat.
-Mindenkit elhívunk majd, aki csak akar, eljöhet. - magyarázta.Fura válasz volt ez, már nem azért. Régen nem ez lett volna a válasza. Rajtam kívül bárki jöhetett volna. Engem valószínűleg nem akart volna látni. Mennyi minden történik azóta.. Megszámolni nem tudom.
-Akkor jó. Jól teszitek. - mosolyodtam el. - Na megyek, majd találkozunk a pályán! Leverlek, készülj! - figyelmeztettem szórakozottan.
-Meglátjuk, Vöröske! - vonta fel a szemöldökét titokzatos mosollyal, mire én csak pislogva néztem rá.
-Vöröske? - nevettem értetlenül.
-Most miért, hát nem az vagy? - mosolygott rám, majd tovább sétált.Mi a franc történik? Vöröske.. Fogalmam sincs, miért, de ott álltam még pár percig döbbent állapotban és alig akartam elhinni, hogy minek hívott. Tetszik a becenév. Így még senki nem hívott. Éreztem magamon, hogy zavarba jöttem tőle, de jó lenne erről leszokni. Minél hamarabb.
Viszont reménykedem benne, hogy a holnapi időmérő sokkal jobb lesz, mint az edzések és nem fogok ilyen gyengén teljesíteni. Most az a legfontosabb, semmi más.
****
Hát nem ilyen eredményre számítottam.. Harmadik helyre tudtam csak kvalifikálni magamat. Örültem volna, ha a pole-pozíció meglesz, de Max elvette tőlem. Természetesen annyira nem akadtam ki, mint régebben, csak jó lett volna.. Sajnos a kocsival sokat küszködtem az időmérő alatt, de sebaj, a holnapi futamra jobban felkészülünk és megpróbálom megelőzni Checot, majd még Maxot is. Tökéletes futamgyőzelem lenne.. Én lennék a legboldogabb.
ESTÁS LEYENDO
A győzelmek szárnyán (Lestappen FF.)
Fanfic"𝓞𝓾𝓻 𝓼𝓮𝓬𝓻𝓮𝓽 𝓶𝓸𝓶𝓮𝓷𝓽𝓼 𝓲𝓷 𝓪 𝓬𝓻𝓸𝔀𝓭𝓮𝓭 𝓻𝓸𝓸𝓶. 𝓣𝓱𝓮𝔂 𝓰𝓸𝓽 𝓷𝓸 𝓲𝓭𝓮𝓪 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓶𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝔂𝓸𝓾,, "𝑰 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒉𝒂𝒕𝒆 𝒉𝒊𝒎 𝒂𝒔 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆,, - 𝓒𝓱𝓪𝓻𝓵𝓮𝓼 𝓛𝓮...