~Max szemszöge~
A Belga nagydíj elég izgalmasan telt. A futamot szerencsére én nyertem, ami igazán boldoggá tett. Főleg, hogy a kedves rajongóimtól még ajándékot is kaptam. Igazán rendes volt tőlük.
Viszont aminek méginkább örültem, az Charles teljesítménye volt. Igaz, hogy Lewis sajnos megelőzte őt, de legalább sikerült a harmadik helyen maradnia. Persze gratuláltam neki, de közben azért furcsáltam a helyzetet. Mi a francnak örülök neki ennyire? Még mindig a riválisom.. Na mindegy, addig jó, ameddig csak én tudok róla. Maradjon az én kis faszságom.
Aznap este jól megünnepeltük a családdal. Még apa is érdekes módon normális volt. Egyszer az életben. Ritka tőle. Utána meg Kellyvel voltam és megtörtént, aminek meg kellett. Úgyhogy tökéletes volt az a nap. Legyen még minél több ilyen. Igyekszem, ahogy csak tudok.
Egy hét múlva már mentünk is a következő helyszínre, ami Austin volt. Szeretem azt a pályát, így úgy gondolom, hogy most is én fogok tudni győzedelmeskedni. Persze Charles oldalán. Szeretném őt is a dobogón látni. Akkor már igazán boldog leszek.
Hamarosan délután felé kezdődik a szabadedzés, viszont most egy kicsit másképpen fog alakulni. A csapatoknál pár tartalék pilóta lehetőséget kap, hogy teszteljen az autóval. Szerencsére engem nem szedett ki Christian, így Checo ül majd le a kispadra. Helyette Liam Lawson lesz a pályán. Kíváncsi leszek Liam teljesítményére. Biztos nem fog csalódást okozni. Tehetséges egy gyerek, az viszont biztos.
Viszont a többi csapatról nem igazán tudok infót, hogy náluk kik helyett fognak tesztelni. Azért bízok benne, hogy Charles-t nem ültetik ki.. Az be is baszna.. Charles-ra szükség van a mezőnynek. Legalábbis nekem biztosan.. Nélküle nem is menne úgy a gyakorlás, úgyhogy ajánlom, hogy maradjon. Megint döbbenetes ezt tapasztalni, hogy a teljesítményem már függ egy személytől.. Ijesztő, de komolyan.
Lassan kezdődni fog a ceremónia, ami minden nagydíj kezdete előtt szokás. Röviden mondva az összes pilóta feláll a rajtrácson és közösen meghallgatjuk a himnuszt egy kis ünnepség keretében. Nekem nem szokott nagy élményt nyújtani, inkább unalmas, de nyilván ez a hagyomány és ez természetes. Végig kell hallgatni, ez van.
Szerencsére még volt idő a ceremónia kezdetéig. Mielőtt bármit is csináltam volna, egy nem várt személy keresett meg, ami meglepett. Pierre volt az.
-Hello! Elrabolhatom az idődet egy kicsit? - tette fel a kérdést, amire felvontam a szemöldökömet.
Vajon, mit akarhat pont tőlem? Mi nem vagyunk valami nagy haverok, ő inkább Charles-sal nagy barátok.. Furcsa volt, de mindegy is.. Úgyis mindjárt megtudom.
-Hello! Öhm, ja, hogyne. - bólintottam rá kissé bizonytalanul.
-Nagyszerű, akkor gyere velem! - kérte, mire én utána mentem.Ahogy észrevettem, hogy Pierre félre akart vonulni, már éreztem, hogy valami más dolgot akar közölni. Hogy micsodát, fogalmam nem volt, de hogy komolyabb témáról van szó, az fix. Hát azért kíváncsivá tett, mit ne mondjak. Nem is kicsit.
Ahogy sikerült olyan helyre menni, hogy csak mi ketten legyünk, rá is kérdeztem a dologra.
-Na szóval mi is van pontosan? - néztem rá karba tett kézzel.
-Nyugi, nem olyan lesz. - nyugtatott meg nevetve, majd a témára is tért. - Igazából csak feltűnt, hogy milyen jóba lettetek Charles-sal és ez egy igazán jó dolog, főleg úgy, hogy régebben még meg akartátok ölni egymást pályán belül és kívül is. Hogy sikerült így megváltozni felé? Mit gondolsz most róla? Mint személy? - érdeklődött.Nyilván meglepett a kérdése, de nem csodálkozok rajta, mert nem ő az első, aki már rákérdezett. Fogalmam sincs, miért érdeklik őket ennyire, de leginkább én nem tudom, mit válaszoljak.. Az igazat, hogy konkrétan furcsa érzéseim vannak, vagy inkább ne avassak be senkit.. Azt hiszem, az utóbbi lesz a legjobb döntés. Inkább maradjon köztem, mert kitudja, kitől fogom visszahallani. Főleg, ha Charles tudná meg.. Na azt nem szeretném, kösz. Nem hiányzik, hogy emiatt megutáljon. Egy percig sem, úgyhogy kénytelen leszek kicsit hazudni. Nem fogok beszélni az érzéseimről. Nem vagyok én olyan típus. Inkább magamba tartom.
ESTÁS LEYENDO
A győzelmek szárnyán (Lestappen FF.)
Fanfic"𝓞𝓾𝓻 𝓼𝓮𝓬𝓻𝓮𝓽 𝓶𝓸𝓶𝓮𝓷𝓽𝓼 𝓲𝓷 𝓪 𝓬𝓻𝓸𝔀𝓭𝓮𝓭 𝓻𝓸𝓸𝓶. 𝓣𝓱𝓮𝔂 𝓰𝓸𝓽 𝓷𝓸 𝓲𝓭𝓮𝓪 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓶𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝔂𝓸𝓾,, "𝑰 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒉𝒂𝒕𝒆 𝒉𝒊𝒎 𝒂𝒔 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆,, - 𝓒𝓱𝓪𝓻𝓵𝓮𝓼 𝓛𝓮...