Year:1998
Age:17Betty elinde ki ufak bardağın kristal yapısını incelerken hâlâ karşında ona öfkeyle bakan genç kızı görmezden geliyordu.
"Bizi burada esir tutamazsın! Dört yıldır buradayım ve gitmek istiyorum. Bize yardım edeceğini inanmıştım."
Betty kaşlarını çattı. İnanç, doğru kelime buydu. Elizabeth ona inanmıştı ve doğru olanı yapmıştı şimdi güvendeydi ve bu yaptığı Betty'e göre bencillikti.
"Ettim zaten Elizabeth."
"Hangi konuda ettin?"
"Her konuda. Sen ne kadar kabul etmesende." Clara güldü. Güldüğünde bile hâlâ Betty'nin dünki tokadından sonra yanağı sızlıyordu.
"Sen öyle sanıyorsun." Betty derin bir nefes aldı. Bu genç kız bazen sabrını zorluyordu ama dört yıl içinde bile onun ne kadar kabiliyetli olduğunu Betty keşfetmişti.
"Sana kızmıyorum Elizabeth."
"Aman ne güzel."
"Çünkü bu dünya toz pemde değil, kötülerde vardır iyilerde." Clara kaşlarını çattı ve Betty'nin dediklerine kulak kabarttı.
"İyiler her zaman herkesin özendiği kişilerdir. Dünyanın zorluklarıyla henüz karşılaşmamış mükemmel kesim." Betty gülümseyerek devam etti.
"Peki sana bir soru, iyilerin tanımı buysa... kötülerin ki nedir?" Clara dudak büzdü.
"İnsanlara karşı kötü yaklaşıp kimseyi umursamayan?"
"Yanlış güzel kızım."
"Peki neymiş kötülerin tanımı?" Betty oturduğu siyah, deri koltuktan ayağı kalktı ve topuklu ayakkabıların tok sesi eşliğinde yüzünü arkasında ki büyük cama döndü. Clara ise Betty'nin kalktığı sandalyenin önünde ayakta durmuş onu seyrediyordu.
"Kötüler dünyanın kanlı ve vahşet yüzüyle tanışan kişilerdir. Tüm yükü omuzlarının üstüne almış ve o yükün altında tıpkı bir böcek gibi ezilen kesimdir."
Clara bir adım öne çıkarak büyük camın kenarlarından esen soğuk rüzgarın siyah saçlarına değmesine izin verdi.
"Biz hangi kesimdeyiz Betty?"
"Biz araftayız."
❤🧡💛💚💙💜🤎🖤💖❤🧡💛💚💙💜🤎
Natasha yutkundu. Suçununu örtbas etmek. Doğru kavram bu değildi. Natasha buna emindi.
"Eli kana bulanan tek kişi değilsin."
Clara hiçbir şey demeden hedefleri izlemeyi sürdürdü. Umrunda bile değildi. Başkası eline bulaşan kanı temizleyip ondan kurtulabilirdi ama Clara yapamazdı. Yapsa bile o kanı asla unutmazdı.
"Sen elinde ki kanı temizlemiş gibi duruyorsun."
"Hayır, sadece o kanla yaşamayı öğrendim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Universe/Tony Stark
Ficção CientíficaAvengers kulesine başka evrenden açılan bir portal herkesin hayatını değiştirmişti. Clara Bloss bu portaldan gelen bir kadındı. Harika dövüş yeteneklerine sahipti. Kendi evreninde düşmanı Daniel tarafından 616 evrenine gönderildiğinde 6 kişi ile ta...