Kurşun

3.8K 225 422
                                    

Ben geldimmm umarım iyisinizdir. Arkadaşlar yeni kurgum "SAFDERUN" için profilimden ulaşabilirsiniz. Lütfen fikirlerinizi belirtin. İyi okumalar 💕

Güneş doğduğunda genç kadın uyuyakaldığı yerden kalktı ve önce başını ovaladı. Tüm gece ağladığı için başı ağrımıştı. Olanlar zihnine teker teker düştüğünde kendine verdiği sözü hatırladı. Artık hiç bir şeyin eskisi gibi olmayacağını biliyordu.

Banyoya girdiğinde bitkin hareketlerle elini yüzünü yıkadı. Gözleri şişmiş ve kızarmıştı. Banyodan çıktığında üstüne beyaz çiçekli dizinin biraz üstünde olan elbisesini giydi. Makyaj masanına oturdu ve sade bir makyaj yaptı. Odada işi bitince çıktı ve aşağı indi. Kocası ve kayınvalidesi salonda oturuyorlardı.

"Günaydın." Azize'nin sesini duyan Altan hızla yerinden kalktı ve ona yaklaştı.

"Günaydın güzelim. İyi misin? " Altan'ın sesini duyunca zorlukla gülümsedi.

"İyiyim neden iyi olmayım ki? Alt tarafı kocam eski sevgilisini unutamadı. İyi misin anne sen? " Azize'nin söylediği sözlerle kendini geri çekti Altan. Diyecek birşey bulamamıştı. Belgin hanım bir sorun olduğunu anlasa da birşey demedi.

"İyiyim kızım. Altan, Caner nerede oğlum? "

"Bilmiyorum anne. Sen düşünme bunları hadi gel birşeyler ye. Azize sen de gel. " Kocasının inatla kendisiyle konuşma çabasına karşılık vermiyordu.

Kahvaltı masasına oturduklarında içeri Caner girmişti. Gayet iyi görünüyordu.

"Oğlum neredeydin sen? " Annesinin yanına gidip alnını öpmüştü.

"Gece arkadaşlarda kaldım anne. Ceylan bulundu mu? " Altan sinirle bir nefes verdi.

"Nerede olduğunu buldum. Bugün gidip konuşacağım eğer gerçekten kendisi istediyse orada kalacak. Bundan sonra da bu evde o kızın adı anılmayacak. " Azize hızla döndü kocasına.

"Neden? Evet bir hata yaptı ama sonuçta kardeşiniz o sizin. Büyüğü olarak affetmek size düşer. "

"Affedemeyiz Azize. Onu bu kadar severken bize ihanet etti. Önce aklı başına gelecek. " Belgin hanım tek bir söz etmiyordu. Demekki o da çocukları gibi düşünüyordu.

"İyi bildiğinizi yapın o zaman. Ben şehre ineceğim size afiyet olsun. "

"Ne yapacaksın şehirde? " Azize kocasını umursamadan kalktı masadan.

"Alışveriş." Altan odadan çıkan karısının ardından çıktı. Kapıya geldiklerinde Azize'nin kolunu tutup kendisine çevirdi bedenini.

"Azize dün beni çok yanlış anladın. Benim seni kimseyle kıyasladığım yok. Lütfen böyle davranma. " Azize sinirle kolunu kurtardı elinden.

"Sen önce aklından sevdiğin kadını çıkar sonra açıklama yap bana! " Sevdiğin kadın demek Azize için çok zordu.

"Aklımda yok o benim. Öyle bir anda çıktı işte ağzımdan. "

"Bir anda mı? Altan sen bana bir kere bile seviyorum demedin. Bunu belli bile etmiyorsun ki. Ben sana nasıl inanayım şimdi demekki bana karşı içinde bir duygu yok. Sen sadece elalem ne der diye evlendin benimle ve bu gerçeği hiç bir şey değiştiremez!" Altan'ın konuşmasına müsade etmeden çıktı evden. Kapıda bekleyen arabaya bindi ve hırsla kapıyı kapattı.

YAMAN BEY(ARA VERİLDİ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin