Benim Hyunho moment izlediğimi gördüğünden beri Hyunjin'de bir şeylerin değiştiğini hissediyordum. Sanki her zamanki gibi değildi. Ona gereksiz şakalar yaptığımda yüzünü ekşitip kaçmak yerine karşılık verir olmuştu.
Onun bu atılgan halleri benim kaçmama neden oluyordu. Sanki rolleri değişmiş gibiydik.
O sabah yine kahvaltı masasındaydık.
Changbin:
- Hyunjin biliyor musun en sevdiğim kahvaltılık ne?- Sensin diyeceksin diye sormuyorum bile
-Hyunjin'i sadece ben yiyebilirim lan, diye atıldım
Hyunjin:
- Doğru!
diyip çatalıyla beni işaret etti ve yemeye devam etti.Herkes şok olmuştu
Seungmin:
- Oha amk bu aşağılık yerde ne yaşanıyor?Jisung:
- Ben ex olmuşum gibi görünüyor buradan bakınca. Yetemedim ulan Minho sana- Jisung senin yerin ayrı bebeğim, diyip göz kırptım
Felix:
- Hyunjin sen de üzerime gül koklamışsın diye yorumladım. Oluyor mu böyle şerefsiz?Hyunjin:
- Yavrum senden başka gül mü varmış burada yaBir anda ortamın havası değişmişti. Jisung gözleriyle bana seninle sonra hesaplaşıcaz der gibi bakıyordu. Ne yaptım amk ben? Hiçbir şey anlamıyordum şu yaşanan şeylerden.
Kahvaltıdan sonra odama geçtim. Arkamdan Jisung da içeri girdi.
- Hyung bana anlatman gereken bir şeyler yok mu sence de?
- Ne gibi amk? Zaten kahvaltıda da farklı bakıyordun. Minsung seviliyor diye manitaymışız gibi davranıyorum da. Yanlış bir izlenim falan mı verdim?
- Sen salak mısın amk! Ondan mı bahsediyorum? Hyunjin diyorum! Ne zamandır ondan hoşlanıyorsun?
- Jisung sen... Sen bunu nasıl anladın amk!
- Tek anlayan ben değilim haberin olsun.
- Kim anladı başka ne diyorsun sen?
- Muhtemelen ikinizi kurtarmak için giriştiği çabayla Felix, ve anladığı için üzerine gelmeye başlayan Hyunjin'in bizzat kendisi
- Hyunjin anladı mı? Ne demek anladı amk ya!
- Gerizekalı arkadaşım benim, Hyunjin her zaman sen ona sırnaşınca kaçmaz mıydı? Neden üzerine geliyor sence?
Haklıydı. Hyunjin hep kaçardı. Hep istemiyormuş, rahatsız oluyormuş gibi görünürdü.
- Hadi sen benim en yakınımsın da Felix nasıl anladı peki?
- Felix cin gibidir amk! Ayrıca o da Hyunjin'in en yakını. Muhtemelen hislerin karşılıklı Hyung. Felix'in anladığı kişi sen değil Hyunjin diye tahmin ediyorum.
- JİSUNG BOŞ BOŞ KONUŞMA AMK!
- Salak mısın amk bana ne bağırıyorsun?
- Ne bilim olum hislerin karşılıklı diyince bi garip oldum ya. Yok yok değildir. Hyunjin o ya, sevmez beni.
- Hyunjin şimdiye kadar başına gelen en ufak sıkıntıda ilk kimi arar? Ona yaptığın tüm zorbalıklara rağmen neden seninle uğraşmaktan hiç bıkmıyor? Neden sürekli çok yakışıklı olduğunu söylüyor?
- Jisung mantıklı mantıklı konuşup sinirlerimi bozma amk!
-Neyse ben Felix'i bir yoklayayım. Sen de kaçmayı bırak. Az erkek ol amk. Seme sen olursun diye tahmin ediyordum ben. Yazık ya uke Minho!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya Ölseydin... Hyunho
FanfictionDaha yiyeceğim sayısız peçete var sanarken, payıma dudaklarının düşmesini ben de beklemiyordum... Stray Kids üyelerinden üçü bir gün bir kaza geçirir. Ve aralarından biri yaşadığı kaybetme korkusunu aşamaz...