İtiraf

659 52 16
                                    

Jisung planını uygulamaya koyulmuştu. Durmadan Felix'in üzerine oynuyordu. Felix ise bambaşka bir insandı. Hyunjin gibi değildi. Kaçmak yerine karşılık veriyordu.

Jisung onu öpmek için yaklaştığında Felix  dudaklarını uzatıyordu. Jisung'un eli ayağına dolaşıyordu. Benim salak arkadaşım onu kendine aşık etmeye çalışırken muhtemelen kendisi Felix'e aşık olacaktı.

Hyunjin ve bana gelince, bok gibiydik. Eğer Jisung'un dediği doğruysa o da beni seviyordu ama son sefer yaptığım mal hareketten sonra yüzüme bakmıyordu. Zaten bir şekilde Felix'in onu sevdiğini öğrenirse sonsuza kadar biterdim.

Ne yapsam acaba gidip direk Felix'e ben Hyunjin'den hoşlanıyorum mu desem? Baskın basanındır sonuçta. Ama Felix'e nedensiz bir şekilde kızgın hissediyordum. Ne suçu vardı ki? Hyunjine aşık olmak bir insanın başına gelebilecek en olası şeydi. Hele Felix gibi onun en yakınında olan canı gibi sevdiği birisiyse.

Daha fazla yalnız kalmak istemediğimi fark edip aşağı bizimkilerin yanına indim. 3 Racha yeni bir parça üzerinde çalışıyordu. Jeongin ve Seungmin bir şeyler atıştırıyordu. Felix ve Hyunjin de oturmuş bir şey hakkında sohbet ediyorlardı. Eğleniyor gibi görünüyorlardı. Felix Hyunjin'i sanki bir hayali izler gibi izliyordu.

Kıskançlıktan damarlarımdaki tüm kanın çekildiğini hissettim. Doğruca gidip aralarına oturdum.

- Ee ne konuşuyorsunuz bakalım

Felix:
- Valla hyung boş yapıyoruz sadece önemli değil ya
Diyip göz devirip önüne döndü. Gelmemden rahatsız olduğu çok açıktı.

Ayrıca sadece o değil Hyunjin de rahatsız olmuş gibiydi. Sanırım bu ortamdaki tek fazlalık bendim. Kendimi kötü hissediyordum. Bunu Jisung fark etmiş olmalıydı ki saniyelerdir gözü üzerimdeydi.

- Felixim, bebeğim gel benim partımı bir dinle bakayım beğenecek misin? Bu evde sen dışındakilerin görüşünü önemsemiyorum

Kafasını önündeki tabaktan kaldıran Seungmin:
- Nolur önemse amk

Felix:
- Seungmin sus şeytan

Bunu dedikten sonra kalkıp Jisung'un yanına gitti. Dinledikten sonra yüz ifadesi değişti. Çok beğendiği belliydi. Birlikte sevinmeye başladılar. Eğleniyor gibiydiler. Yakışıyorlardı aslında..

Hyunjin'le başbaşa kalınca yüzüne baktım. O da bana döndü. Hala sinirli olduğu gözlerinden okunuyordu. Bir süre baktıktan sonra hiçbir şey demeden önüne döndü. Felix ve Jisung'u izliyordu. Çok güzel bakıyordu Felix'e. Acaba yanılıyor muydum? Acaba Jisung yanılıyor muydu?

Bir dakika ya neden daha önceki taktiği uygulamıyorum?

YouTube'a hyunlix yazıp arattım. Önüme çıkan videolardan birisini açtım.

Kalbim çok acıyordu. Bu nasıl bir bakıştı? Jisung ben senin amınakoyim. Bana ümit verdin amk!

Olduğum yerden bile kalkamadan gözyaşlarım akmaya başladı.

Jisung:
- Minho! Neden ağlıyorsun? Gözünden akan tek damla yaşa kurban olurum noldu söyle

- Bana aldırmayın. Gözüme toz kaçtı sadece.

Chan:
- Minho iyi olduğuna emin misin?

- Eminim hyung. Biraz dinlensem geçer.

Hyunjin bana bakıyordu. Bir şey demiyordu ama bana bakıyordu. Bakışlarındaki şeyi tarif edemiyordum. Ne olabilirdi ki? Felix'i seviyordu. Bana şu saatten sonra ne diyebilirdi? Odama gitmek için ayağa kalktım.

Jisung:
- Bir şeye ihtiyacın olursa bana seslen.

Jisung olmasa ne yapardım bilmiyorum. En büyük destekçimdi. Odaya gider gitmez kendimi yatağa attım ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Bunca zaman aşktan uzak duran kalbim şimdi başkasına seven birisine aşık olmuştu.

Kapının çalmasıyla gözlerimdeki yaşları sildim. Kapı yavaşça açıldı. Gelen Hyunjin'di. Şaşırmıştım. Benim yüzüme bile bakmak istemediğini sanıyordum.

- Neden ağlıyorsun Hyung?

- Neden geldin?

- Uyursan kabus görüp uyandığında yanında olmak için

İşte şimdi yaşlar gözüme daha çok hücum ediyordu.

- Bana bunu yapmaya hakkın yok. Sevdiğin birisi varsa ona sadık kalmalısın.

Güldü.
- Hyung kimmiş benim sevdiğim söyler misin?

İzlediğim videoyu ona da gösterdim.

-Bu nasıl bir bakış Hyunjin? Onu seviyorsun. Felix'i seviyorsun ve gelmiş benimle oynuyorsun. Şu bakışlarının başka anlamı olabilir mi?
Konuşulurken hala ağlıyordum.

Hyunjin ise sadece gülümsüyordu.

- Hiç arama motoruna minsung yazmayı da denedin mi?

- Niye deneyeyim ki Jisung benim arkadaşım.

- Zahmet etme ben denemiştim ve evli gibi duruyordunuz. Hepimizin öyle momentları var hyung. Oraya 2min yazsam bile mükemmel momentlar çıkar. Seungmine mi aşıksın diye seni darlamamı ister misin? Ayrıca çok merak ediyorsan o bakış gururlu anne bakışı. Felixi ben doğurdum.

Bu söylediği beni güldürmüştü.

- Ha bu arada aklıma takıldı da minsung videoları izlemedin çünkü arkadaşız dedin. Peki neden hyunho izliyordun?

Muzipçe gülümsüyordu. Cevabını çok iyi biliyordu aslında. Daha fazla kaçmak istemiyordum. Daha fazla içime atmak istemiyordum. İçime atmamdan dolayı olmuyor muydu zaten bunların hepsi?

- Cevabını zaten bildiğin sorular sorma
Dedim belli belirsiz bir tonda.

- Sen söylemeden bunun gerçek olduğuna kimse beni inandıramayacak çünkü.

- Senin için deliriyorum Hwang Hyunjin!

Kısa mı oldu hiçbir fikrim yok ama aşırı uykum var.

Dilerim seversiniz.

Yarın daha uzun bir bölüm geleceeek🥹✨💚



Ya Ölseydin... Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin