YAZAR
Hastalıklar sebebi ile bu sene sezon iptal kararı alıntı federasyon tarafından. O kadar güzel başlamıştı takım oysaki maçlara. Ebrar gaza gelmiş yükselişe geçmişti. Sezon sonunda milli takım maçları olacaktı o zamana güzel hazırlanacaklardı bütün oyuncular. Oteldeki eşyaları toparlama kararı aldı oyuncular tatil izni verilmişti. Vargas ve Ebrar beraber odaya dönerken Zehra'yı aradı Ebrar. Tatil planları yapıldı.
Z : Siz geçin ilk hafta ben Beliz ile gelirim 2 hafta sonra. Annemler ile olacağım bizim kızlarla beraber bi Bodrum turu yapacağız.
Ebrar ve Vargas Ege turu kararı vermişti. İlk Ebrar'ın ailesinin yanına gidecek oradan da bütün Ege gezilecekti. Herkes sakin sakin hazırlıyordu eşyalarını. Vargas bir bakıma gergindi normal diye düşünüyordu. Aralarında bir şey yoktu daha ama Ebrar'ın ailesi ile tanışacaktı. Otelden çıkışlarını yaptılar ve arabalarına binip evlerine dağıldı herkes.
VARGAS
Küçük valizimi boşaltmaya başladım. Uzun bir aradan sonra evde kalacaktım. Özlemiştim bu sıcaklığı. Oda içinde genelde heyecan yapıyordum Ebrar yüzünden. Ona bağlanmıştım ve onun yanında utanıyordum genelde. Eşyalarımı yıkmak için makineye attım ve kendimi duşa attım. Enerjik olduğum için şarkı açma kararı aldım. Ebrar grup açmıştı ve bütün planı anlatıyordu. Suyun altına girdiğimde onu düşünmeye başlamıştım. Terlediğinde ıslanan saçlarını, yüzünden ve boynundan akan ter ile bana çok çekici geliyordu. Kendimi fayansa doğru yasladım ve gözlerimi araladım. Ondan hoşlanıyordu 3 ay geçmişti gelmesinin üzerinden ama ona hem bağlanmış hem de aşık oluyordum. En korktuğum şeydi onu kaybetmek. Derin bir nefes alıp yıkanmaya devam ettim. Evde yalnız olduğum için kurulanıp havlumu banyoda bırakmış çıplak bir şekilde odama geçiyordum. Üzerime rahat bir şeyler giydim ve konuşmaya katıldım bende.
E : Bizde Bodruma geçeriz direk olmadı turu orada bitiririz. Annem bir ara sizleri de bekliyor. Mile ile tanışmak için can atıyordu.
Z: Özledim cidden.
H : Ben plana nasıl dahil oldum ya. Kimler gelecek başka?
Z : Elif ve İlkin gelecek bir de.
V : Ebrar yarın beni alsana senden geçelim ve selam herkese.
Z : Selamm
Sohbet etmeye başladım bende tanıyordum artık onları sonuçta. Plan netleşince bende valizimi hazırlamaya başladım. Orta boy valiz bütün eşyalarım için yeterliydi. Siyah valizi çıkardım ve hazırlamaya başladım ama birden müzik durunca afallayıp baktım telefona. Ebrar görüntülü arıyordu. Gülerek hızla telefonumu aldım. Konuşurken valiz hazırlamaya başladık ikimizde.
E : Senin tişörtü yıkadım getiririm onu yarın
V : Hayır onu sen giy istiyorum ben
E : Ama sen-
V : Dinle beni Karakurt
Susup başını eğdiğinde minik sırıtışı görmediğimi sanıyordu büyük ihtimalle. Şortlarımı, ince pantolonlarımı, gömlek ve tişörtlerimi hazırladım. Özenle yerleştirdim onları valize. Ebrar kararsız kaldığında bana soruyordu hemen.
E : Sence yarın yolda hangisini giyeyim?
Bana gösterdiği takıma bakmaya başladım. Siyah olan daha çok hoşuma gitmişti. Sol tarafı gösterdim hemen onu askıya takıp dolap kapağına taktı. Bende karar vermemiştim. Siyah şort beyaz tişört giymeye karar verdim bende hemen kenara hazırladım.
E : Yarın erken çıkalım yola sabah 6 ne dersin?
V : Olur kaç gibi varmış olacağız o zaman?
Arkasını döndü ve bilgisayarından saatine bakmaya başladı. Gözlerini kapatıp düşünür gibi yaptığında orada olsam öpmek geçti aklımın ucundan.
YOU ARE READING
Solo Amigos (!) [Ebrar Karakurt x Melissa Vargas]
FanfictionYeni transfer dönemi sonunda gelen arkadaşlıklar...belki de daha fazlası .. Bir Ebrar Karakurt ve Melissa Vargas ship kitabıdır.