BAR

268 12 5
                                    

YENİ BÖLÜMÜ ÇOK GEÇ ATTIM FARKINDAYIM AMA OKULA ADAPTE OLMAYA ÇALIŞIYORUM. DERS ÇALIŞMAYA BAŞLADIM AYRICA VE İKİ SINIF BİR ARADA OKUMAYA ÇALIŞTIĞIM İÇİN ÇOK ZORLANIYORUM Kİ DAHA DERSLER TAM ANLAMI İLE BAŞLAMADI. ÖZELLİKLE HAFTA SONRALI BÖLÜM ATMAYA ÇALIŞACAĞIM. OKUMAYI BIRAKMAYIN LÜTFEN...

EBRAR

Dün gece olanlar aklıma geldikçe içim bir hoş oluyordu. Altımda benim adımla inlemesi kıvranmaları her saniye aklımdaydı resmen. Yanımda uyumakta olan bedene baktım. Yavaşça gözlerini açtı ve bir bebek gibi kollarını iki yana açarak gerindi. Zaten benim bebeğimdi o. Defalarca öptüm onu. Gülümsemesi ile günüm daha da bi güzelleşti. Doğruldu ve bana sıkıca sarıldı. Saçlarını öptüm ve bakmaya başladım. 

V : Dün gece neydi öyle. 

Aynaya doğru uzanıp bedenindeki izlere bakmaya başladı. Güzel duruyordu onda ama benimki daha bi farklı olmuştu beyaz tenli olduğum için. Yataktan kalktım ve üzerimize bir tişört verdim. Altımızda bir şey yoktu ikimizinde. Önümden tuvalete giderken kalçasına minik bir tokat attım. Minik bir inilti bıraktı ve daha sonra açıp bana gösterdi. Elimi yerleştirip okşadım yavaşça. Gülümsedi ve daha sonra tuvalete girdi bende kızların nerede olduğunu öğrenmek için mesaj attım. İlkin yarım saatlik yolları kaldığını kahvaltı için bir yere gitmek istediklerini söyledi. Kabul ettik onlar gelene kadar duş alabilirdik.

V : Wolfy duş alacağım gelmek ister misin?

Ses tonundan anlaşılıyordu ne istediği. Yaramaz bir çocuk çıkıyordu resmen içinden. Arkasından geldiğimde yıkanmaya başlamıştı. Kolları hafif yukarıda ve kıvrımlı beli beni bekliyordu. Tişörtümü çıkardığım gibi arkasından yanaştım. Ellerimi ince bele yerleştirip okşadım minik minik. Başını yana eğip öptü beni. Elimi alt tarafa atıp sürtmeye başladım biraz. Minik iniltilere devam etti zaten yakınmış belliydi. Rahatladığında bana döndü ve izlerini tazelemeye başladı.

E : Yaramaz 

Asla durmuyordu. Sıcacıktı bütün bedeni. İkimizde zorda olsa aldık duşumuzu ve odaya geri döndük. Valizden beyaz tişörtlerimizi aldık. Ben bej Mile siyah şortunu geçirdi altına. Islak olan saçlarımı karıştırdım elimle. İkimizde aynaya doğru yürüdük birbirimize sarılırken resim çekindik aynadan. Gülümsedim ve boynunu öpüp minik çantama eşyalarımı koydum. Büyük ihtimalle akşam dönerdik otele. Kızların gelmesine daha 15 dakika vardı. Mile kendini yüzüstü yatağa bıraktığında bende yanına oturup telefona bakmaya başladım. Zehra ile konuşmaya başladık. Toplamda 6 kişi olacağımız için apart mı tutsak diye konuşmaya başlamıştık

E : Mile'm kızlar kalabalık olacağız apart tutalım mı diyor ne dersin?

Biraz düşündü ve doğrulup omzuna yatarken konuşmaya başladı.

V : Güzel olabilir hem beraber oluruz ayrı ayrı değil.

Zehra ile konuşmaya devam ederken telefonun çalmaya başlamıştı. Elif arıyordu. Resepsiyonda olduklarını valizlerini yukarı çıkaracaklarını söyledi. Bizde son bi kendimizi kontrol ettik ve odadan çıktık. Mile baya keyifli ve enerjikti bugün. Önümden yürürken baktım ona. Sanki gece hiç yorulmamış gibiydi. Esmer teninde duran o güzel izler iştahımı açıyordu resmen. Mile daha önce Elif ve İlkin ile tanışmadığı için bir an duraksadı. Koluma girdi be yürümeye başladı.

YAZAR

Kahvaltı salonuna vardıklarında İlkin merakla yanımıza geldi ve bize sarıldı. Mile eskiden olduğu gibi değildi. Daha kolay birilerine alışacaklardı. Milli takım hakkında konu açıldı.. Bu konu açılınca Mile sessiz kalıyordu genelde. Onun için karışık bir durum vardı. İlkin Mile ile sohbet etmeye başladı. Mile kısık ama bir o kadar da anlaşılır bir tonda konuşmaya başladı. Ebrar belli zamanlarda sevgilisini kontrol ediyordu. İlkin ile baya anlaşmıştı Mile. Herkes açık servis bir şeyler aldıktan sonra cam kenarına yakın bir yere oturup manzarayı izlemeye başladı dörtlü. Bir şeyler yedikten sonra gezilecek yerleri seçmeye başladılar. Elif bu arada otelin akşam olacak olan partisi için yer ayırttığını söylemişti.

Solo Amigos (!)  [Ebrar Karakurt x Melissa Vargas]Where stories live. Discover now