EBRAR
1 saat sonunda artık uyandırmam gerektiğini düşünerek arabayı bir dinlenme tesisine çektim. Mile'ye yaklaşıp sırnaştım. Hareketlenip kafamı itince kahkaha attım. Biraz süre geçince uyanmıştı zaten.
V : Tuvalete gidelim
Başımı salladım ve arabadan inip üzerime ceketimi giydim serindi hava. Mile ceketi çoktan giymişti. Arabayı kitledim ve tuvalete yürümeye başladık. İlk defa kendimi kocaman dev gibi hissetmiştim. Bize bakıyordu çoğu kişi. Anlayan kişi sayısı azdı. Saçlarını karıştırıp onu sinir ederek tuvalete girdim. İspanyolca küfürler ediyordu bana buna emindim. Duvara yaslanıp bir şeyler söylüyordu onun sayesinde bir kaç şey öğrenmiştim. Arada söylense de sonra kendine kızıyordu. Biraz sonra çıktığımda yavaşça bana söylenerek içeri girdi. Tuvaletten çıktıktan sonra kahve almak için sıraya girdik. Sohbet etmeye devam ederken resim çekinmek isteyenlerle çekindik. Kahvemizi aldıktan sonra boş bir yere oturduk. Mile'yi karşımda beklerken yanıma oturdu hala uyuyordu. Sıkıca sarıldım ona
E : Yolda biraz daha uyursun.
Kahvesinden yudumladıktan sonra bana doğru geri yaslandı. Biraz sonra kendine gelmişti ve şarkı açıp ortamın havasını değiştirdi hemen. Keyifliydi şimdi. Bir an önce varmak istediğim için mecbur kalmadığımız sürece durmadık hiç.
...
Balıkesir merkeze girdiğimizde yeni kahve alma kararı almıştık. Starbucks gördüğüm gibi arabayı sürdüm o tarafa. Park edip arabadan indik. Mile kollarını iki yana açıp gerindi bir güzel ve önümden yürümeye başladı. Çok sıra yoktu Mile kahveleri tutarken bende anneme yazdım hemen. Edremit tarafına gezecektik. Arabaya geri döndüğümüzde Mile'nin yüzünde bir gerginlik vardı bunu sezmiştim. Defalarca öptüm yanaklarını.
E : Noldu Karakurt ailesini göreceksin diye gerildin mi?
Yüzündeki ciddiyet beni bile germişti bir an. Arabayı çalıştırıp daha sonra çok daha sakin bir yere çektim ve ona döndüm.
E : Güzelim gerilme gerilmen normal zaten. Gül bakayım hemen
Minik bir tebessüm kondurdu dudaklarına. Bende ona karşılık gülümsedim. Sakin bir şekilde yola devam ettik. Vargas güç almak ya da heyecanını yenmek ister gibi elime dokunuyor arada parmaklarımla oynuyordu.
YAZAR
Sonunda aile evine varmıştı Ebrar. Arabayı fark eden ailesi acele etme ile etmeme arasında bahçeye çıkıp karşılarından gelen arabaya bakıyorlardı. Ebrar arabayı park ettiği gibi indi arabadan ve özlediği insanlar tek tek sarıldı. Mile'de arkadan aynısını tekrarladı. Sessiz hali geri gelmiş çekingen bir şekilde Ebrar'ın yanında dikiliyordu. Annesi Mile'ye hemen ısınmak için adım attı ve onu elinden tutup içeri sürükledi. Ebrar ve babasıda arkadan geliyordu. Mile pek anlamamış bir şekilde Ebrar'a bakıyordu sürekli. Bu hali Ebrar'ı güldürmüş ve ona yardımcı olmak için lafa atılmıştı. Annesinin her dediğini İngilizce olarak çeviriyordu.
E : Annem bu kadar gerilmesin diyo.
Vargas mahcup bir şekilde eğdi başını ve gülümsedi. Uzun süredir aile kavramından uzaktı. Ebrar bunu anlayamazdı belki ama ona dayanıyordu her zaman. Bir şey olduğunda hemen onu toparlamaya çalışıyor şebeklikler yapıyordu. İkilinin dinlenmeye ihtiyacı olduğu için Ebrar'ın odasına çıktılar. Mile direk attı zaten kendisini yatağa. Ebrar'ın yanına yatması için kendini biraz kaydırdı ve kendini ona çevirdi.
V : Ailen ile tanışmak güzel ve beni biraz hüzünlendirdi.
Gözleri doluyordu ve hemen yüzünü kapattı. Özlüyordu bazı durumlarda ailesini. Ebrar elini yüzüne uzattı esmer olanın. Onu sakinleştirmek istercesine okşadı yüzünü.
YOU ARE READING
Solo Amigos (!) [Ebrar Karakurt x Melissa Vargas]
FanfictionYeni transfer dönemi sonunda gelen arkadaşlıklar...belki de daha fazlası .. Bir Ebrar Karakurt ve Melissa Vargas ship kitabıdır.