VARGAS
Ebrar takıma katılalı tamtamına 2 ay olmuştu ve menajerimizin dediği gibi bana çok iyi gelmişti. Artık takım içinde çok daha rahattım. Sabah Ebrar'dan önce kalktığım için sessizce duşumu aldım ve üzerimde sadece havlu ile gündelik bir şeyler seçiyordum. Bugün Ankara'ya uçağımız vardı. Ebrar'ı uyandırmak için ona doğru yürüdüm. Havlumu elimle tutuyordum ama her an düşebilirdi. Ebrar bana doğru dönük yatıyordu. Koyu renk saçlarını bir defalık okşadım çok yapmazdım, yapardım da baya alışmam gerekiyordu. Mırıldandı biraz ve gözlerini araladı adımın hafif uykulu ve kalın çıkan sesinden duyunca içim bi hoş olmuştu.
E : Mile
Gülümsedim, bedenini biraz kaydırdı ve kolumdan çekti beni yatağa. Rahatsız etmeden yatmaya çalışsam neye yarardı. Havlu yukarı sıyrılmış bütün bacağımı gözler önüne sermiş, üst kısmı ise sadece biraz göğüslerimi kapatıyordu. Ebrar başını kaldırıp bana bakmadan önce beni süzdü ve havluyu düzeltti.
E : Özür dilerim duş aldığını fark etmedim.
Utanmıştım biraz, daha sonra ince pikeyi üzerime çekti. Gülümsedim ve o bunlarla uğraşırken bende onu izledim. Keskin çene hattı vardı. Kendine gelmeye başlamıştı bunu anlayabiliyordum. Kollarını iki yana açıp gerindi. Pozisyonum çok yanlış anlaşılabilirdi, umarım birileri girmez diye dua ediyordum içimden. Ebrar üstümü açmadan yataktan kalktı ve tuvalete ilerledi. O gittiğinde ayaklanıp havlunun bedenimden aşağı süzülmesine izin verdim. Sporcu atletimi ve iç çamaşırımı giyinip kendime tekrar kıyafet seçmeye başladım. Ebrar tabi hiç beklemediğim bir şey yapmıştı. Ben üzerimi seçerken arkamdan sarılmış ve bir şeyler geveliyordu.
EBRAR
Tuvalete gittiğimde hala gözümün önündeydi bedeni o an ister istemez o bedeni o şekildeyken kavramak geçirmiştim ama içimde ya her şeyi berbat edersem düşüncesi vardı. İşte bu yüzden kalkmıştım hemen ama aklımdan çıkmayacaktı kesindi.
// araya Ebrar'ın o anki hislerini koymak istedim
VARGAS
E : Mile çok erkenmiş yaaa
Çaprazımızda duran aynadan bize baktım. Başını boynuma yaslamış bana sarılan bir Ebrar vardı yansımada. Kıkırdadım ve minik minik kafasına patpat vurdum. Başını kaldırıp yüzüme bakmaya başladı bu sefer. Burnumu sıktı. Huylanıp başımı geriye çektim. Oda biraz geriye çekildi sonra ve beraber kıyafet seçmeye başladık. Siyah şort ve bol tişört aldı eline ve üzerini çıkarmaya başladı. Ben eşofman ve tişört gidecektim gene. Ebrar'ı bir defa süzdüm. Dün antrenmanda ters hareket yapmış ve dirsek kısmı biraz kötü olmuştu. Ağrı bandı takılıydı kolunda. Elimi koluna koydum ve biraz okşadım.
V : Hala acıyor mu?
E : Yok daha iyiyim.
Kolunu kontrol etmeme izin vermişti ve aradaki mesafeyi kapattı. Dün acıyan yerleri falan gösterdi. Gayet iyiydi sevinmiştim. Güçlü birisiydi ona ihtiyacımız vardı. Saçlarını karıştırdım ve gülümsedim burnumu kırıştırarak. Kahkaha attı ve hazırlığımızı tamamladık. Küçük valizlerimize eşyalarımızı zaten dün yerleştirmiştik. Biz ikimiz hazır olunca odayı toparlayıp buradan ayrıldık. Yemekhanede kahvaltı tabağı hazırladık kendimize enerjiye ihtiyacımız olacaktı. Bir yandan bunu yerken ben çocukluk arkadaşım ile konuşuyordum. Ebrar bana doğru yaklaştı ve telefona baktı anlamadığına emindim. Telefonumu bıraktığımda resim çekindik. Eski takım arkadaşı ve çocukluk arkadaşı Zehra'ya yolladı resmi. Masaya gelen Meliha abla ile sohbet etmeye başladık.
M : Ebrar helal sana Vargas'ı aramıza kattın ya.
Ebrar gülümsedi ve bir şeyler söyledi gene tam anlamamıştım. Gene de bende gülümsedim. Takımın neredeyse hepsi gelmişti. Teknik ekipte geldiğinde kahvaltı işini hızla hallettik. Otobüse geçmeden önce son kontrolleri yaptık. Eda abla ile sohbet ediyorduk.
YOU ARE READING
Solo Amigos (!) [Ebrar Karakurt x Melissa Vargas]
Hayran KurguYeni transfer dönemi sonunda gelen arkadaşlıklar...belki de daha fazlası .. Bir Ebrar Karakurt ve Melissa Vargas ship kitabıdır.