Perfekcyjna

1 0 0
                                    

W poniedzialek rano obudziłam się totalnie pozbawiona chęci życiowych. Mimo wszystko jakimś cudem dotarłam do szkoły. Alexander stał przed wejściem i wyglądał na zamyślonego. Przywitałam się chłodno, a on odpowiedział mi tym samym. Przez moją głowę przebiegła myśl, że chciałabym go teraz pocałować. Na szczęście szybko wyleciała. Mimo wszystko błagałam w myślach, żeby tylko powiedział mi, że wciąż coś do mnie czuje. Ale wiedziałam, że to niemożliwe.- Gadałem z Kate- Mhm...- Mówiła mi, że cię widziała...- Tak? - zmarszyłam brwi. Rozmawiali o mnie? Mam nadzieję, że Alexander nie powiedział, że kiedyś mu się podobałam. W innym wypadku byłabym już u niej skończona. W innym wypadku po prostu będzie mnie nie lubić. Tego dnia Kate przyszła do szkoły. Okazało się, że również jest trzecioklasistką. Liczyłam na to, że zaliczy jakiś przypał, ale ona zachowywała się wręcz perfekcyjnie. Zauważyłam, że podobnie jak ja jest dobra z angielskiego i historii, które postanowiła rozszerzać. W dodatku pani White ją polubiła. Poczułam w głębi serce silne uczucie zazdrości. Czemu musiała być taka idealna? W drodze powrotnej do domu, zauważyłam nagle Kate. Szła wpatrzona w ekran swojego smartfona. Chciałam do niej zagadać, ale coś wewnątrz mnie mnie powstrzymało.

Miasto (nie)zwyczajne TOM II Nowe faktyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz