1

1K 38 39
                                    

Meraba uzun bir aradan sonra sizlerleyim. İlham perim var su an. Neyseee iyi okumalaaar. 

-------

"GGUK AMAN TANRIM!" Başında defalarca ciyak ciyak ciyaklayan aşırı sevgili arkadaşına baktı. 

"Ne var ne!?" 

"Bugün Kim Taehyung bardaymış. NOLUR GİDELİM. O DELTAYI ÇOK MERAK EDİYORUM!!" 

"Lanet tamam. Gideceğiz anlaştık mı? Sadece bağırma artık." 

İç çekerek kulağını ovdu. Jimin çoktan kıyafetleri çıkartmıştı. Ona baktı. Jimin kendi giyeceklerini seçiyordu. Kalçasına şaplak atıp gülerek kendine crop ve etek seçip giydi Jungkook. Pembe topuklu ayakkabılarını giyip şeker kokulu parfümünden sıkıp Jimine baktı. O çoktan hazırlanmıştı. Kirazlı lipbalmını sürüp pembe glitter farı da gözlerinin kenarına sürdüğünde hazırdı. Jimin arkadaşını kolundan tuttuğu gibi evden çıkarmıştı. Gerçekten çok hızlıydı. 

"Jimin bir dur be!" Diye ciyakladı ve üstünü düzeltti. Jimin arkadaşını umursamadan taksi çağırdı. Taksi gelince binip o bara gittiler. Parayı ödeyen Jungkook bıkkınca Jiminin peşinden bara girerken söyleniyordu. 

"Anneler günümü kutlamazsan seni döveceğim." Jimin sadece güldü ve bir masaya oturdu. Arkadaşı da peşinden oturdu. 

O sırada ise bara girdiğinden beri Jungkook, Deltanın dikkatini çekiyordu. Kurdu Taehyung a baskılar uyguluyordu. 

Yalvarırım gidelimm..

'Sakin ol Delta. ' diye uyardı kurdunu Taehyung. Kurdu coşuyordu. Omegasını istiyordu. Kurdu ilk defa bir omegayı istiyordu. Taehyung o an fark etti ki o çocuk onun ruh eşi olabilirdi. 

Jimin arkadaşı ile içkiler içerek coşuyordu. Jimin kendinden tamamen geçtiğinde gözüne kestirdiği bir alfanın yanına giderek Jungkook u tek bırakmıştı. Jungkook ise sarhoştu. Fakat kendini kaybetmemişti. Tuvalete ilerledi. Eline yüzüne su serpip gidecekti buradan. Amacı buydu. O sırada peşinden bir alfa ilerledi. Delta bunu gördüğü anda sinirden kudurmuştu. Taehyung kontrolü deltasına bırakmıştı. 

Alfaya yetişip kafa attı Taehyung. Jungkook tuvalete girmişti bile. Taehyung alfanın kırılmadık kemiği kalmayana kadar dövmüştü. Jungkooku beklemişti. Jungkook çıktığında ise kahverengi gözlerle karşılaşınca korkarak geriye çekildi. 

"Buyurun?" Naif sesiyle konuştu. 

"Ben Kim Taehyung. Sizinle tanışmak istiyorum." 

"D-delta olan?" Ürkekçe konuştuğunda Jungkook, Taehyung tebessüm etti. 

"Hmhm. Delta olan. "

"Ben Jeon Jungkook." Diye konuştu. Kurdu çoktan Deltasına kur yapmaya başlamıştı bile. 

------

Çift öpüşerek odaya girdiğinde Jungkook, Taehyung un kucağına zıplamıştı bile. Taehyung beline dolanan bacaklar ile sıkıca tutup duvara yasladı ve eteğin açtığı kalçayı hafifçe sıktı. Jungkook ise inleyerek geriye çekildi. 

"Üstümü çıkart lütfen." Diye konuştu Jungkook sabırsız bir sesle. Taehyung ise onun bu haline sadece gülmekle yetindi ve yatağa doğru ilerledi. Omegayı yavaşça sanki kırılgan bir bebekmiş gibi narince yatağa koydu ve üstündeki devamı bile olmayan o kumaşı çıkarttı. Elindeki crop a baktı. 

"Bunun devamı yok mu?" 

"Yok." Diye cevapladı kızaran omega. Sadece güldü ve boynuna kafasına gömdü. Emmeye ve ısırıklar bırakmaya başladı Taehyung. Jungkook ise sadece altında zevkle kıvranıyordu. Taehyung boynunu bırakıp biraz geriye gitti ve Jungkook un göğüs ucunu emmeye başladı. Isırıyor, çekiştiriyor ve emiyordu. Jungkook ise Taehyung un adıyla inliyordu. Deliği artık kasılıp gevşemeye başlamıştı. Islanmıştı çoktan. Odada çiçek ve okyanus kokusu yayılmaya başlamıştı. 

Taehyung Jungkook un üzerinden kalkarak soyundu. Sadece boxerı ile kalmıştı. Jungkookun eteğini çıkarıp altındaki o boxerı da çıkarttı. Jungkook un bacaklarını araladı ve birini omzuna alıp diğerini ise bükmüştü. Bacak içini öpüyordu. Emiyor ve ısırıyordu. Jungkook ağlamaklı duruma gelmişti bile. Ona daha tam dokunmamışken bile onun için bu haldeydi.İşaret ve orta parmağını Jungkook un ağzına soktu ve ona baktı. 

"Em." Jungkook dediğini yapıp emmeye başladı. Yeterli olduğunu düşündüğü anda parmakları çekti ve çoktan ıslanmış olan deliğin etrafına sürdü. 

İşaret parmağını deliğinin içine yavaşa soktu. Acıyla inledi Jungkook. Ardından ise alıştığında parmağını hareket ettirdi. İkincisinide soktuğunda Jungkook çığlık atarcasına inledi. Bu Taehyung un oldukça hoşuna gitti. Parmaklarını makas gibi açarak deliğini genişletti. Parmaklarını çektiğinde Jungkook o boşluk hissi ile dudak büzdü. Deliğinin sızdığı o zevk suyu tatlı bir koku yayıyordu. Taehyung bu kokuyu içine çekti yavaşça. Ardından ise kendi boxerını yırttı ve kenara attı. Sertleşmiş aletini gören Jungkook beyninin işlevini yetirdiğini düşündü. O şey çok büyüktü. 

"Adı ney? Bir adı olmalı." Dedi masumca. 

"Küçük Tae." 

"Küçük Tae hiçte küçük değil ama..." Taehyung kahkaha attı. Jungkook un bu sevimliliğine karşı kalbi erimişti.

"Yiyeceğim seni.." Dedi Taehyung ve aletini bir kaç kez çekip başını deliğine bastırdı. 

Jungkook inleyerek Taehyung a baktı. Taehyung ise aletini küçük pembe deliğe yavaşça itti. Jungkook içindeki o doluluk hissi ile gecenin en yüksek inlemesini bıraktı. Taehyung yavaşça hareket etmişti. Omeganın canı yansın istemiyordu. Jungkook inleyerek gözlerini kapattı. 

"H-hızlı.." Omeganın isteği üzerine hızlandı Taehyung. Jungkook ise konuşamıyor sadece inliyordu. Zor bir şekilde konuşmuştu zaten. Jungkook daha da hızlanmasını ister gibi Taehyungun kolunu sıktığında  Taehyung isteği anında fark edip daha da hızlandı. O anda daha da kendini içeriye iten Taehyung, omeganın tatlı noktasını bulmuştu. 

"O-ora-orası.." Zar zor kelimesini söyleyen Jungkook ile Taehyung orayı tekrar ezdiğinde Jungkook çığlık attı zevk içinde. Beli havaya kalktı ve hemen yatakla geri buluştu. Jungkook gözlerini araladı ve karnına baktı. Taehyung un aleti karnında belli oluyordu. Taehyung Jungkookun içinden çıkıp sertçe tekrar girip aynı noktayı sertçe ezdiğinde Jungkook zevkle ağlamaya başladı. Jungkook un artık gözleri kayıyordu.

Delta aletini saran o sıcacık ve dar duvarla deliriyordu. Daha da hırçınlaşıyor onu kanatmak istiyordu. Omega altında deli gibi ağlayarak inliyor, kıvranıyordu.  Delta omeganın boynunu öpüp ısırıyordu. Fark etmeden mühür noktasını ısırmıştı. Omega zevkle inlemişti. Delta inleyerek daha da hızlandı. Yatak artık gıcır gıcır gıcırdıyordu. Delta geleceğini hissediyordu. Omega da aynı şekilde. Delta daha da sert ve daha da hızlı hareket ediyordu. Omega bir anda boşaldığında ikisininde göğsü batmıştı. Omega orgazmın etkisi ile gözleri yavaşça kapanırken Delta da içine gelmişti. Bir kaç kez daha gel-git yaptıkdan sonra çıkıp yanına uzandı. 

Omega, deltaya sığındı. Delta omegaya sarıldı. Üstlerini örttü. Saçını öptü. İkiside uykuya daldığında ise bilmedikleri şey omeganın belindeki ve deltanın elindeki o çiçeklerdi..

----------

EVEET BİTTİİİİ. OY VE YORUM İSTERİM. 

Bu fic benim için çok özel çünkü devamını getireceğim tek fic gibi bi sey. Umarım fici severek okursunuz.. 

ÖPTÜM SİZİ BUBAAAY 


TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin