AY HİKAYEM BÜYÜSÜN NOLUR EN BÜYÜK HAYALİM BENDE BİLİNEN YAZAR OLAYIM AYYYY.
OY YORUM YAPMAYANI DÖVERMİŞİM
-----------
Sabah uyandığında ilk defa bu kadar huzurluydu. Onu izleyen bir çift gözle irkildi. Delta bu duruma gülerek omeganın yanağını öptü.
"Günaydın omega." O derin sese döndüğünde esmer bir tenle karşılaşınca yutkundu. Aniden dün geceyi anımsadı. Bembeyaz teni kıpkırmızı kesilmişti.
"G-günaydın.." Bu haline güldü Taehyung. O sırada Jungkook elini beline attı ve doğruldu. Çiçeklerine elini sürdüğünde ikisi de inledi. "S-siktir bu çiçekler de ne?!" Diye şokla konuştu Jungkook.
"Benim elimde de var.. Sanırım ben seni yanlışlıkla mühürledim.." Diye konuştu Taehyung.
"Ne demek mühürledim Delta!" Diye ciyakladı Jungkook.
"Omega! Sakin ol. Özür dilerim. Fazla dişledim sanırım!"
---------
"İlkimi bir Deltaya verdim! Üstelik eşim oldu.. Harika! Ebenle karşılıklı zeybek oynayayım Jimin. Al sana Delta!" Diye sinirle konuştu Jungkook. Jimin ise hala olayın şokundaydı. Jungkook hızla giyinmiş, evden çıkıp kendi evine gidip duş almıştı. Ve arkadaşını çağırmıştı.
"Şimdi eşin yani..?" Dedi Jimin.
"Yok teyzem!" Sinirle soluyordu Jungkook. Kızgınlığı yaklaşıyordu farkındaydı.
"Kızgınlığın yaklaşıyor senin. Sinirin fazla."
"Hadi ya çok sağol!" Dedi Jungkook. Jimin ise sadece göz devirdi.
Kahvaltı yaptıktan sonra ise Jungkook ile Jimin çalıştıkları hastaneye ilerlediler. İkisi de soyunma odasına geçip gülüşerek üstlerini değiştirdiler. Jimin çocuk hastalıkları bölümüne ilerledi. Jungkook ise Kalp ve Damar Hastalıkları bölümüne ilerledi. Asansör gelince -2 ye bastı ve kapının kapanıp asansörün çalışmasını bekledi. Asansör -2. katta durunca inip sekreterlere selam verip odasına girdi. Çocuk Kardiyoloğu olmuştu Jungkook. Masasına oturup bilgisiyarını açtı ve yanına gelen doktora baktı.
"Lan yeni gelen doktoru duydun mu? Kendisi mimarmış fakat nedensizce işi bırakıp bugün Kadın Doğuma gelmiş. "
"Duymadım Hobi yeni öğreniyorum. Adı neymiş bakalım bu doktorcuğumuzun?"
"Kim Taehyung. Deltaymış. İşinde oldukça da usta olduğunu duydum. " Duyduğu isimle adeta beyninden vurulmuşa döndü.
"Hay anasını satayım.. Hobi yandım oğlum ben!"
"Noldu ki Gguk?"
"Bana bak aramızda tamam mı?"
"Tabii ki de! Çocuklukdan beri arkadaşız oğlum biz!"
"Bak şey.. Dün Jiminin zoruyla Delta barda diye bara gittik. Sonra bu kendini kaybedip Alfa peşine gitti. Bende Deltayla karşılaştım ve biz biraz yakınlaştık birde beni mühürledi. Ve çiçeklerim var.."
"Lan çiçeklerin varsa ruh eşisiniz siz!"
"Hihh! Doğru!"
"Ve sen Deltayla ruh eşisin ve kocan lan o!" Hoseok şok içindeydi. Masaya oturdu ve bacaklarını döverek yakındı. "Ah arkadaşım vah arkadaşım. Gitti götü canım arkadaşımın!"
"Hoseok!" Diye uyardı arkadaşını. O sırada içeri hasta girince Hoseok masadan kalkıp odadan çıktı. Jungkook ise hastasıyla ilgilenmeye başladı.
Öğle tatiline girdiğinde odasından çıkıp giriş kata çıktı. Yemekhaneye gittiğinde arkadaşlarını gördü ve onları tutup içeri girdi. Yemek alıp parayı ödeyip boş bir masaya oturdular ve yerken sohbet etmeye başladılar. İlk konuşan Hoseok idi.
"Kocan şurada bak." Hoseok yan masayı eliyle gösterdi. Üstelik Deltanın da duyabileceği tonda konuşmuştu. Delta ise onları izliyordu. Bu harekete karşı güldü. Jungkook hızla o tarafa döndü ve Hoseok un eline vurdu.
"Yemeğini ye boğazlamayayım seni Hobi!" Diye homurdandı. Yemeklerini yerken sohbet ediyorlardı. Tam masadan kalkacaklarken Delta onların başında dikildi.
"Özür dilerim rahatsız ediyorum lakin Jungkook u bir kaç dakikalığına alabilir miyim beyler?"
"Tabii ki." Dedi Jimin ve Hoseok un kolundan tutarak götürdü. Delta, Omeganın karşısına oturdu. Omega ise arkadaşlarına içinden sövüyordu.
"Bak Jungkook. Özür dilerim. Ayrıca kurdun da bunu onaylıyor biliyorum." Yanakları kızardı Omeganın.
"Evet onaylıyor lakin yeni tanıştık. Ben ilkimi sana verdim. Hep seveceğim kişiye vermek istemiştim. Üstelik ruh eşi çıktım Taehyung biz!"
"Evet güzelim öyleyiz. Hem belki seversin hm? Bizimki de geç flörtlük olsun ne dersin?" Taehyung un dediklerine karşı düşündü. Etkilenmişti ondan. Bu yüzden kabul edecekti.
"Şey tamam." Taehyung tebessüm etti.
"Eee Jungkook nereden mezun oldun?"
"Yong bilmem ne bilmem ne üniversitesinden. Sen?" Kahkaha attı Taehyung.
"Seul Üniversitesi. Ayrıca bilmem ne mi?"
"Evet hatırlayamadım neden güldün şimdi?" Taehyung gülerek cevapladı.
"Kafanı hüpleteceğim şimdi." O an Jungkook da kıkırdadı cilveyle. Gerçekten çok etkilenmişti. İlk kez biri ona bunu demişti. İçinden bir ses çok mutlu olacağını diyordu. Bu ses kalbinin sesiydi. Jungkook ise kalbini dinlemeyi seçti.
"Şey arkadaşlarım bekler benim gitmem gerek. Görüşürüz!!" Koşarak yemekhaneden çıktı Jungkook. Utanmıştı, heyecanlanmıştı. Bunları hisseden Taehyung ise güldü ve mırıldandı.
"Ah kalbim.. Tatlılığına bak ya.."
----------
EVİNİZ YANIYOR TAEHYUNG BEEEEEY
ve gelecek o cevap
yansın..
ay neyse.. ATTIM BEN YBYİ MWAAAH