8

200 12 2
                                    

Selamlaaar.. Öncelikle bu bölümü yazarken çok utandığımı bilmenizi istiyorum. Ben masumum..

İyi okumalaaar

----------

Beni kucağına almış sırtımı ise duvara yaslamış Taehyungun boynuna kollarımı dolamıştım. İkimizde özlem dolu bir şekilde öpüşürken saçlarını okşadım. Sonunda dönmüştü ve ilk durağı benim yanım olmuştu. Ruh eşinin yanı..

"Ahm.. Tete dayanamıyorum sanırım." Geri çekilip inleyerek dayanamadığımı belirttiğimde dudakları kıvrılmış klasik pezevenk gülüşünü atmıştı. Bu gülüşünü nedensizce çok seviyordum. Başkalarına bu gülüşü atmamalıydı. Bu gülüş sadece bana özel kalmalıydı.

"Hmm demek dayanamıyorsun güzelim.." Diyerek odama doğru çıkıyordu. Bacaklarımı belinde sıkılaştırmış ona sürtünüyordum. Ağzımdan kaçan minik iniltilerime engel olamıyordum. Çoktan odama gelmiştik. Beni yatağa yatırıp üstümdekileri çıkarttı. Kendisi de soyunduk dan sonra ise üstüme çıkıp dudaklarımızı tekrardan birleştirdi. Elimi omzuna götürüp sırtını okşuyor bir yandan ise saçlarını çekiştiriyordum. Kurdum daha fazla dayanamazken bir anda geri çekilmişti. 

Ağzımı açmama fırsat bile vermeden bacak arama yöneldiğinde vücuduma bir şok dalgası yayılmıştı. Parmağını çoktan onun için ıslanmış hale gelen deliğime soktuğunda hissettiğim yoğunlukla kısık sesle inledim. Gözlerim kendiliğinden kapanmıştı. Beni ağzına almasıyla daha da şok olurken dudaklarımdan bir inilti daha firar etti. İkinci parmağını deliğime soktuğunda boğazımdan inlemiştim. Gözlerimi kocaman açmış ona bakmaya çalışıyordum. Parmaklarını çıkarıp geri çekildiğinde hissettiğim boşluk ve soğuklukla mızmızlanmıştım.

"Sabırlı ol güzelim." Dediğinde aletinin başını deliğimde hissetmemle inleyerek ona bakmıştım. Dudakları aheste şekilde tekrar kıvrılmıştı. Daha fazla dayanamamış hızla kalçamı onun kasıklarına doğru ittirip içime almıştım onu. İkimizde bu hareketimle birlikte inlemiştik. 

"Sabırsız olduğumu biliyorsun sevgilim."  Dudağıma minik bir buse kondurdu gülerek. Ardından ise içimde hareket ettiğinde inleyerek başımı yastığa bastırdım. Ağzım bir türlü kapanmak bilmiyor aralıksız inliyordum. 

Kendimden fazla geçmiş olmalıyım ki isteğim dışında adıyla inlerken bulmuştum kendimi. Belim aldığım zevkle havaya kalkmıştı fakat çok uzun sürmeyerek geri yatakla buluştu. Daha hızlı olmasını söyleyerek inlerken dediğimi yapıp daha da hızlanmıştı. Sesim daha da yükselerek inlerken sırtına tırnaklarımı geçirerek çizmiştim. Zevk noktama yapılan baskıyla adeta çığlık atmıştım. Gözlerim kapanmıştı ve kendimden daha da geçmiştim. Şu an vücudumun kontrolü bende değildi. Ne yaptığımı dahi bilmiyordum. Sadece aralıksız inliyor, adını sayıklıyor daha hızlı olmasını dile getiriyordum. 

"Siktir.. Nasılda geçtin kendinden sen böyle?" Dediğinde aynı zamanda ise kalçama vurmuştu. Gözlerimi açtığımda aldığım zevk yüzünden gözlerim kararıyordu. Gözlerimi geri kapatmıştım. 

"D-da-daha hı-mmh hızlı l-lütfenn." Beni dinleyerek daha da hızlanmıştı. Vücudumuzun birbirine çarpış sesleri, inleyişlerimiz ve feremonlarımızla dolmuştu oda. Sırtını bir kez daha çizmiştim. İçimi doldurduğu sıcaklığıyla kendimi tutmayı bırakıp titreyerek gelmiştim. Gözlerimi araladığımda gözümde karıncalar geziniyordu adeta. Nefes nefese kalmıştım. Orgazm beni derinden sarsmıştı.

Kucağına aldığında banyoya ilerdi. Küvetimizde devam edeceğimizi ikimizde çok iyi biliyorduk çünkü ikimizde birbirimize asla doyamıyorduk. Birbirimize doyumsuzduk biz.

--------

"Noldu lan yürüyemiyor gibisin?" Dedi Hoseok. Ona döndüm.

"Yoo bir şeyim yok ki." Dedim. O kadar da düzgün yürümeye çalışıyordum.

"Hadi ordan. Üstünden tır mı geçti lan?" Dedi Jimin.

"Tır mı geçti bilmemde Delta üstümden çok fena geçti." Dedim. Sonunda avluya gelmiştik. Sadece doktorlar girebilirdi. Banklardan birine oturmak istemiştim keşke istemeseydim..

"Lan oturamıyo bu!" Kahkahalarla gülen Hoseoka ölümcül bakışlarımı göndermiştim. Bizi bir kenarda izleyen Taehyungu görünce onu elimle çağırdım.

Ayy kocam geliyoooo

Hemen yanıma gelmişti.

"Otur şuraya." Taehyung banka oturunca kucağına oturdum ve arkadaşlarıma baktım.

"Hoseok seni de görücez. İki kişi tarafından si-" Taehyungun burada olduğunu hatırlayıp sustum. "Sevilirken."

"Yalnız senin Delta iki kişiye hatta bir orduya bedel. Yani canım seni bir ordu sevdi." Dedi Hoseok.

"Bir ordu derken? Güzelimi sadece ben sevdim. Laflarına biraz dikkat etmelisin Hoseok." Dedi Taehyung konuya dahil olarak. Sırtımı ona yaslayıp ikisine de 'sıkıyosa kötü söz edin hadi' dercesine baktım.

Ya bu ne ara bu kadar şapşal olduu..

Bir bilsem Omega bir bilsem..

---------

Bu kadardı.. Bir sonraki bölüme görüşmek üzere.

Oy ve yorum yapmayanın kocası g**** gibi olsun.

TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin