6

231 18 22
                                    

Selamlaaarr!! Oy ve yorum yapmayan akpli

-----------

Hayatım hemen hemen güzel gidiyordu. Tek bir şey dışında..

"Yani ondan sonra Taehyung ile arkadaş olduk." Karşımdaki şırfıntı Taehyungun sözde kankasıydı fakat hiçte kanka olarak gelmemişti bana.

"Evet öyle cidden." Dedi Taehyung gülümseyerek. Taehyunga baktım. Ben o gülümsemeyi gösterecektim ki ona. Taehyung beni koltuğunun altına alıp öptüğünde karşımdaki beyefendi hızla söze atıldı.

"Yaaa öpme onu!" Ters ters ona baktım.

"Pardon?" Dedim.

"Beomgyu alt tarafından yanağından öptüm." 

"O zaman beni de öp Teyung!!" 'Teyung' derken?

"Manitam mısın niye öpeyim seni?" Dedi Taehyung.

"Ama sizde manita değilsiniz." 

"Yalnız biz ruh eşiyiz canım!" Dedim gayet gıcık tonda. Beomgyu ya ters ters bakarken o da bana aynı şekilde bakıyordu.

"Aaamannn neyse. Ayy Taehyung ben kalkayım artık." 

"Ay Beomie nereye?" Dedi Taehyung ve hızla ayağa kalktı. 

"Ya çoook geç oldu Tae." Beomgyu tam bi adım atmıştı ki gayet bilerek olduğu belli bi şekilde yere düştü. Ve ardından ise bi çığlık attı. "AAAAYYY!" 

"Beomie iyi misin canım?!" Dedi Taehyung. O canım götüne girsin Delta.

"Offf bileğim acıyooor.." Dedi ve ayak bileğini ovdu. Taehyung ise onu kucağına aldı. Ben mağarama gidiyorum arkadaş!

"Ben götürürüm seni." Dedi ve gittiler. 

"ULAN DELTA SİKTİM BELANI!" Diye çığırdım arkasından. Çiçeklerime bastırmayı da unutmadım. Canı yansın kuduz itin! Hızla oradan uzaklaştım. 

---------

"Ulan kuduz olasın Taehyung. Ellerin kırılsın Taehyungggg!"

"Sakin mi olsan canım?" Dedi Jin. Diyorsunuz ki bunlar ne alaka? Kaçırdığımız vakit bi sıkı fıkı olduk da.

"Jin ne sakini amına koyayım Jeon haklı." Dedi Namjoon. 

"Gidip o Beomgyu yu da öldürelim!" Dedi Jimin. Yoongi sevgilisine şokla baktı.

"Aşkım saçmalama." Dedi.

"Ay pardon aşkım." Dedi Jimin.

Sinirden ellerim titriyordu. Yerimde duramıyordum. İçimde ki sinir o kadar büyüktü ki.. Her an Deltayı öldürebilirdim. 

"Biraz sakin ol eminim Taehyung kötü bi amaçla yapmamıştır." Dedi Hoseok.

"E zaten gerizekalı! Benim sinir olduğum ne hakla kucağa alır!?" Dedim.

Deltanında ellerininde-

Omega aile var burda şşşt.

Sakin olmalıydım. Sonuç olarak bitmişti Delta. Huhh! O sırada içeri Taehyung girdi. Zaten Namjoon un evindeydik. Ve ben Taehyungun üstüne atladım. 

"SENİ ŞILLIK! SEN NE DİYE KUCAĞA ALIYON LAN!? SEN KİMSİN DELTA! GAVAT MIYIM LAN BEN KUDUZ İT?!" Taehyungun saçını çekiyor, boynunu ısırıyor, göğsüne vuruyordum.

"Sevgilim sakin ol! Güzelim-Acıyor dur!" Beni hızla altına almasıyla ona baktım. Öfkeyle göğsüm şişip kalkıyordu. İki elimi de başımın üstünde sabitlemişti. "Sakin ol bebeğim." 

"Sakinim ben zaten!"  

"Hmhm belli. Beomgyu ayağını burkmuştu." 

"Bilerek yaptı belli değil mi?" 

"Güzelim cidden anlamadım. Öyle miydi? "

"SENİ PARÇALARIM!" Diye haykırarak omzuna bi tane geçirdim.

"Ah! Vurma özür dilerim. "

"Bi de canımmış! O canım senin münasip taraflarına girsin Taehyung! "

"Güzelim çok özür dilerim bakmam ki ben ona biliyorsun. Kalbimde tek sen varsın üzgünüm. " Dediğinde yumuşamıştım.

------------------

[Taehyung-Jungkook]

Taehyung

Güzelim selam.

Jungkook

Selammm

Taehyung

Nasılsın iyi misin bakalım?

Jungkook

İyi seeen??

Taehyung

Bende iyiyim güzelim.

Eee napıyosun?

Jungkook

Napim işte oturuyorum etek de giymiştim.

Taehyung

Bakimmm

Jungkook

Jungkook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakkk

Nasıll??

Taehyung

Çok gixel

Bwnim bid ifim jıktj

Gwliyorjn

Jungkook

Şey tamamm

AY ÇOK ÖZÜR DİLERİM YANLIŞLIKLA ATTIM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


AY ÇOK ÖZÜR DİLERİM YANLIŞLIKLA ATTIM..

(Gördüldü)

---------

İVETTTT BÖLÜM BİTTİ..

TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin