3

363 26 17
                                    

OY VE YORUM İSTERİMMMM İYİ OKUMALAAAR

-------------

"Ve sonra da işte yanınıza geldim.." 

"Aman Tanrım! Delta eniştemiz olacak!!" Dedi Jimin heyecanla. Kıkırdadım. Hoseok ise yarım saattir yoktu. Ona mesajla yazmıştım. Bahçede oturuyorduk ve kahvelerimizi içiyorduk. Koşarak yanımıza gelen bir adet Hoseok gördüm. Kahvemden bir yudum aldım. 

"Lan Jungkook. Delta eniştemiz olmicak artık."

"Niyeymiş canım? Bal gibi de olucak." Dedim kahvemi yudumlarken.

"Hah! Başhekim oğluyla tanışsın diye numarasını verdi." Demesiyle kahvemi püskürttüm. 

"NE!?" Dedik Jiminle ikimiz. Omegam sinirden çatlarken konuştu. 

Onu öldürelim, parça parça ayırıp hayvanlara yedirelim. 

Tamam etkileniyordum ama ruh eşiydik ve kurtlarımız birbirine bağlıydı. Kurtlarımız evliydi. Ve benim kurdum eşini kıskanırdı. Kıskanç bir kurda sahip olmam benim suçum değildi ne de olsa. Değil mi?

"Jungkook elin!" Hoseokun konuşmasıyla kahve bardağımı sıktığımı ve elime kaynar kahvemi döktüğümü yeni fark etmiştim. Bardağı serbest bırakıp acıyla inledim. 

"Hadi eline bir su tutup krem sürüp saralım." Dedi Jimin ve tuvalete doğru ilerledik. Yanımıza gelen Taehyung a baktım. 

"Güzelim acı çektiğini hissettim bir şey mi oldu? Bir de.." 

"Bir de ne?" Dedim. 

"Bir de kıskandığını?" 

"Yanlış hissetmişsin. Ayrıca bir şey olmadı. İzninle." Dedim ve hızlıca ilerledim. Kurdum beni ele geçirmişti. Kurdumun konuştuğunun farkındaydım. Ama ona izin verdim. Ne de olsa onun kocası. 

Tuvalete geldiğimde elimi hemen suya tuttum. Arkadaşlarımda gelmişyti.

"Adam şok oldu lan." Dedi Jimin. Omuz silktim. 

"Kurdun da aşırı kıskanç he." Dedi Hoseok. Güldüm. 

"Hacker tanıdığınız var mı?"

"Var tabii. Jiminin fingirdeştiği Yoongi." Dedi Hoseok. 

"Güzel. Akşam bende buluşuyoruz. Jimin onunla gel. Telefonuna girip numarayı silelim." 

----------

"Girdim!" Dedi Yoongi. 

"Tamam şimdi sil numarayı." Dedim Yoongiye. Bir kaç şey yaptıktan sonra silmesiyle ve numarayı engellemesiyle tebessüm ettim. 

"Galerisine girsek mi?" Dedi Hoseok heyecanla. 

"Ay evet merak ettim lütfen!" Dedi Jimin. Açıkcası bende merak etmiştim. Olumlu yönde başımı salladım. Yoongi galeriye girdiğinde bugün ben yemek yerken çekilmiş fotoğraflarımı gördüm. Şokla ağzım açıldı. Ardından ise kendi fotoğrafları vardı. Üstsüz fotoğrafını görmemle hemen ekranı elimle kapattım. 

"Yeter bu kadar!" Dememle Yoongi hemen telefonundan çıktı.  "Bana bakın lan hafızanızdan silin!" 

"T-tamam! Kurdun çok korkunç." Dedi Hoseok.

"Kurdu yine konuştu.." Dedi Jimin.

"Güzel." Tebessüm ettim. 

-------

The Kim's

Taehyung

Telefonumun ekranı yarım saattir garip garip 

TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin