10

161 11 14
                                    

HELÜÜÜ OY VE YORUMU UNUTMAYIN UNUTANIN KARISI G***S GİBİ OLSUN KİM KİMİ ÖLDÜRÜR BİLEMEM VALLA

--------------

"Tete.. Ben hamileyim sandım ama değilmişim." Ağlayarak Taehyunga sarılmış anlatıyordum.

"Ağlama güzelim her şeyin zamanı vardır."

"Ama ben senin baba olmak istediğini biliyorum."

"Şimdi olmazsa bile elbette bir gün olur. Lütfen ağlama sevgilim." Dudak büzerek ona baktım.

"Seni çok seviyorum Tete." 

"Bende seni çok seviyorum Gguk." Kendimi iyi hissedince geri çekildim.

"İzninizle doktor bey hastalarım var. Uğrayın mutlaka yanıma." Odadan çıkıp yürümeye başladım. Önlüğümün cebine ellerimi sokmuş yürüyordum. Namjoon hızla yanıma geldiğinde ona baktım.

"Ne oldu Namu?"

"Hoseok nerede?" 

"Sizinle konuşacaktı en son. Şu aşk meselesi için. Ne oldu ki?"

"Konuşuyorduk fakat bizi yanlış anlayıp çekip gitti. Jin ile arıyoruz ama bulamıyoruz! Yer yarıldı içine girdi sanki." 

"Ne dediniz Hoseoka?" 

"Jin ile birbirimizi sevdiğimizi söyledik. Bize de siz birbirinizi seviyorsunuz anlıyorum o halde mutluluklar dedi." 

"Namu eksik yanlarını da de derhal!" Eminim ki eksik yanları da vardı. Anlatmadığı yerler vardı.

"Onu da sevdiğimizi söyledik o ise cidden mi dedi. Ben ise panikleyip saçmalamadım ve arkadaş olarak dedim!" 

"Gerizekalı!" Sinirle ona vurmaya başladım. "Onu nasıl üzersin sen!" Bir anda belimden çekilmemle çeken kişiye baktım. Taehyung ne ara gelmişti ya?

"Güzelim hadi sakin ol. Bir şey olucak şimdi. Namjoon aramaya devam et. Bebeğim biz seninle odana doğru ilerleyelim hadi." Elimden tutarak yürüyordu. 

"Ne ara geldin ya?"

"Eşimin sinirli olduğunu hissedince hemen buraya damladım. Sakin olmalısın hm?"

"Haklısın aşkım ama Hoseok benim için değerli ve üzülmesine ağlamasına dayanamam ben Tete.." 

"Güzelim merak etme iyi olucaktır. Eminim ki Hoseok ve Jin bulup telafi edecektir."

"Hmhm." Odama kadar el ele yürümüştük. Gelince ise ona sımsıkı sarıldım.

"Seni seviyorum Tete."

"Bende seni seviyorum Gguk." Tebessüm ederek odama girdim ve koltuğa oturdum. Ciddi anlamda yorucu bir gündü.

-----------------

Evet biraz soft bir bölüm gibi bilemedim. Uyku sersemi olduğum için kötü olmuş olabilir. Azıcık kısa oldu geçiş bölümü gibi düşünün.

İyi bakın kendinize bubayy


TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin