Το ένα ποστ-ιτ, των χρωμάτων.

30 13 6
                                    



Πίσω από τις σημειώσεις της χημείας κρύβετε ένα μωβ ποστ ιτ, αυτό των χρωμάτων:

Άλλαξα τελευταία στιγμή τα ποστ-ιτ μου το πρωί, γιατί όπως σου είπα μου είχαν λείψει.
Επέλεξα τα μωβ, μιας και είναι το αγαπημένο μου χρώμα.
Άραγε ποιο να είναι το δικό σου, άγνωστε μου;

——

Προσπαθώ να μαντέψω ποιο είναι.
Έχεις κόκκινη τσάντα.
Στο σχολείο φοράς και άσπρες αλλά και μπλε μπλούζες. Ποτέ μαύρες.
Ωστόσο υπάρχει κανονισμός, εφόσον στα σχολεία μας φοράμε μόνο στολές.

Δυσκολεύομαι...

Πάντως ομολογώ πως το άσπρο σε φωτίζει ολόκληρο. Ειδικά άμα γελάς κιόλας.

——

Δεν βγάζω το μωβ scrunchie από το χέρι μου, θέλω να ξέρεις ότι είμαι εγώ.

Άλλοι κρατάνε τριαντάφυλλα για σημάδια εγώ scrunchie!

Λες και σε νοιάζει...

——

Έχεις γαλάζιο κινητό και εγώ το ίδιο μοντέλο αλλά σε μπλε.

Μήπως είναι το μπλε;
Σου ταιριάζει, αν θέλω να είμαι ειλικρινής.

Το μπλε όμως είναι αφιερωμένο άλλου και δεν χωράνε έρωτες πλάι σε αυτό.
Δεν θέλω με τίποτα να σε ταυτίσω με αυτό το τόσο σημαντικό για εμένα χρώμα.

Είμαι σίγουρη πως ξέρεις τον λόγο...

——

Πάλι σε σκέφτομαι.
Πάλι θέλω να σε μάθω.

Πηγαίνω στην μπάρα αναζήτησης του Google και γράφω : Χρώματα Σημασία.

Διαβάζω για όλα. Μέχρι που φτάνω στο κόκκινο.

"Κόκκινο
Το κόκκινο είναι το χρώμα της φωτιάς και του αίματος, οπότε συνδέεται άμεσα με την ενέργεια, τον πόλεμο, την σωματική και ψυχική δύναμη, την αποφασιστικότητα, το πάθος, την επιθυμία και την αγάπη. Το κόκκινο είναι ένα πολύ συναισθηματικά έντονο χρώμα. Είναι έντονα ορατό χρώμα, γι'αυτό και οι πινακίδες, τα φανάρια και ο πυροσβεστικός εξοπλισμός είναι συνήθως κόκκινα. Στην εραλδική, το κόκκινο αναδεικνύει το κουράγιο, γι'αυτό και πολλές σημαίες περιέχουν το χρώμα αυτό.

Ανοιχτό κόκκινο: χαρά, πάθος, αγάπη, ευαισθησία και σεξουαλικότητα.

Ροζ: συμβολίζει τον ρομαντισμό, την αγάπη και τη φιλία. Τονίζει επίσης τον φεμινισμό.

Βαθύ κόκκινο: σχετίζεται με την ένταση, τη θέληση, τα νεύρα, τον θυμό, την ηγεσία, το κουράγιο, την προσμονή, την χαιρεκακία και την οργή.-" ΝΑ ΤΟ!

Το ήξερα πως το κόκκινο είναι το χρώμα σου. Το βαθύ κόκκινο. Διότι βλέπω στα μάτια σου την οργή που κρύβεις μέσα σου.
Νιώθω την ένταση που κουβαλάς, στο βλέμμα σου.
Είμαι σίγουρη για την θέληση, την οποία έχεις παρατήσει στο πίσω μέρος του μυαλού σου και το κουράγιο που κάνεις.

Πλέον έχει αποφασιστεί.
Το βαθύ κόκκινο δημιουργήθηκε για να ταλαιπωρεί το μωβ, με τα χαρακτηριστικά του.
Και το μωβ του δίνει την άδεια να το θολώσει και από φωτεινό να γίνει σκούρο.
Αλλά δεν το ενοχλεί, φτάνει να μην χάσει τελείως το φως του στην προσπάθεια να βρει το βαθύ του οινοπνευματώδη κόκκινο.

ΣυναυλίαWhere stories live. Discover now