Τα πρωτα 8 ποστ ιτ της καρδιάς.

71 16 20
                                    



Τα πρώτα 8 ποστ-ιτ της καρδιάς :

Κάθομαι σε ένα θρανίο, έχω μάθημα αγγλικών και εννοείται πως βαριέμαι του θανατά.
Η καθηγήτρια, μας είπε να καταγράψουμε στο τετράδιο τι προσέχουμε σε έναν άνθρωπο, σαν μια πρώτη εντύπωση.
Κι εγώ;

Σκέφτηκα εσένα.

Ναι λοιπόν, έφερα την εικόνα σου στο μυαλό και χαμογέλασα σαν ερωτοχτυπημένο. Τι σαν δηλαδή!
Είναι κρίμα να παίζω με τις λέξεις εφόσον έχω ήδη πιαστεί στα μυστήρια δίχτυα σου.

Σκέφτηκα το πρόσωπο σου και τον τρόπο με τον οποίο τα φρύδια σου κινούνται με την κάθε σου έκφραση.

Το χαμόγελο σου...
Θεέ μου αυτό το χαμόγελο! Έχει φωτίσει την καρδιά μου.

Τις άσπρες σου μπλούζες που φοράς για να ξεχωρίζεις από την μαυρίλα τις κοινωνίας, κι ας είναι μάρκα!

Η φωνή σου..., αυτή η βραχνή μα ταυτόχρονα και όχι, ζεστή φωνή σου.

Έπειτα φαντάστηκα και τους δυο καθρέφτες μου,
τα δυο κάστανα σου μάτια που συμπληρώνουν τα δικά μου και προκαλούν στην καρδιά μου ταχυκαρδία μέσα σε κάτι δευτερόλεπτα μιας ματιάς σου.

Ωστόσο, πως θα μπορούσα να προσπεράσω το μικρό σου διαμαντένιο σκουλαρίκι στο αυτί; Πόσο σου ταιριάζει!

Τη κακή σου συνήθεια να καπνίζεις, όμως δεν το κάνεις καθημερινά και συνέχεια, λες και της έβαλες όριο. -Κάτι το οποίο με κάνει περήφανη-.

Ο χαζός χορός σου, εκείνη την ημέρα που με την βοήθεια Του Θεού και των αγγέλων, αποφασίστηκε οι τάξεις μας να κάνουνε μαζί γυμναστική και ας είσαι μεγαλύτερος!

Με τις περιγραφές μου, η μαμά μου ίσως θορυβηθεί στις λέξεις «τσιγάρο» και «σκουλαρίκι».
Αλλά ξέρω πολύ καλά πως δεν είσαι αυτό που μπορεί να ακουστεί.
Δεν είσαι κακό παιδί!
Σε βλέπω, σε παρακολουθώ.

Στα μάτια μου είσαι μια γλύκα με δυο φρύδια που τόσο θέλω να φιλήσω, ένα 16χρονο αγόρι το οποίο κάθεται ήσυχα με την παρέα του στα δέντρα στο πλάι της καντίνας, με την τάξη μου να βρίσκεται από πάνω, παραχωρώντας μου έτσι το προνόμιο να ξεκλέψω μια μάτια σου απ' τα κάγκελα του διαδρόμου, όταν αργείς να πας για μάθημα και η κόκκινη σου τσάντα είναι ακόμα ριγμένη στο πάτωμα.

Όποτε ναι, η δίκη τους πρώτη εντύπωση για εσένα καλέ μου, δεν είναι τίποτα μπροστά στη δίκη μου.

Σε είδα και είπα :
«Δεν έχω νιώσει ξανά έτσι.»
Αποφασίζοντας πως εσυ, ναι εσυ!
Θα είσαι η πρώτη μου αγάπη.

Καπνίζεις, δεν καπνίζεις.
Φοράς, δεν φοράς σκουλαρίκι.
Δεν είναι αυτά που με έλκυσαν σε εσένα.




Αριθμός χρησιμοποιημένων ποστ ιτ : 8.
Χρώμα : πράσινο.

ΣυναυλίαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora