Το ποστ-ιτ του δεσμού ανάμεσα στην ηλιαχτίδα και την βροχήΞέρεις από χημικούς δεσμούς;
Ε λοιπόν εγώ ξέρω και θα σου τους εξηγήσω τώρα αμέσως.Χημικός δεσμός είναι η ελκτική δύναμη η οποία έχει την δυνατότητα να συνδέει άτομα ή ιόντα και επιτρέπει τον σχηματισμό μορίων, δηλαδή χημικών ουσιών που αποτελούνται από δυο ή και περισσότερα άτομα.
Υπάρχουν δυο είδη χημικών δεσμών.
Ο Ιοντικός δεσμός αλλά και ο Ομοιοπολικός.Εμείς οι δυο πιστεύω πως ανήκουμε στους ιοντικούς δεσμούς, διότι όπως τα μέταλλα ενώνονται με τα αμέταλλα σ' ετούτο τον δεσμό, έτσι εσύ και εγώ συναντιόμαστε.
Δύο εντελώς διαφορετικά στοιχεία ενώνονται και δημιουργούν ένα άλλο.
Εγώ βλέπεις δεν καπνίζω.
Εγώ ξέρω τι θέλω.
εσύ αντιθέτως καπνίζεις και σίγουρα δεν ξέρεις τι θες.Εγώ σκέφτομαι εσένα και εσύ μάλλον κανένα.
Εγώ είμαι η λαμπερή ηλιαχτίδα και εσύ μια διαφανή βροχή, τόσο ασαφής.
Εγώ.
Εσυ.
Εμείς.
Κενό.Για αυτό λοιπόν κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ο τρόπος που ενωνόμαστε είναι ιοντικός. Είμαστε δυο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι, τόσο διαφορετικοί που θέλω να χαθώ μέσα στα μάτια σου για να βρω την σκοτεινή σου αλήθεια και να σου χαρίσω απλόχερα το φως μου ως αντάλλαγμα.
Μπορώ συνάμα να αγκαλιάσω τις ατέλειες σου, μα και να εκνευριστώ με τις βλακείες σου.
Εγώ μπορώ να ανεχτώ αυτόν τον δεσμό.
Εσύ μπορείς σαν το αμέταλλο που είσαι;
BẠN ĐANG ĐỌC
Συναυλία
Thơ caΓράφω όσα θέλω να σου πω, μα δεν μπορώ. Ίσως στα δείξω όλα όμως μια μέρα και γελάσεις κοροϊδευτικά. Τι να πω; Έτσι είναι αυτά....