-Hiroto'dan-
Evet nasıl becerdik sormayın ama okula başladığımız gün gitmemiz gereken eğitime geç kalmıştık. Evet çok yetenekliyizdir. Ve bu da yetmiyormuş gibi bir de USJ ye villain saldırmış müq ama değil mi?Biz USJ ye balıklama dalıp olaylara biraz müdahale etmeye başladık. Shomi villainlere indirirken ben de Aizawa-sensei ye yardıma gittim. Shomi villainlerle savaşırken bayılmıştı. Ben de bir süre sonra o Nomu denen elemanın biraz sorun çıkarttığını görünce ona biraz saldırdım. Pek başarılı olduğum söylenemez.
Nomu ya yumruk atarken birden kolumu tutup ters çevirdi. Cidden güçlü bu herif.Hiroto: acıdı! Şimdi sıçtın sen!
Herife bir tane tekme yolladım pek işe yaramadı ama kolumu kurtardım. Daha sonra biraz daha yumruk yumruğa dövüştük. Tam yorgun düşmeye başlamıştım ki babam geldi.
Hiroto: NİHAYET GELDİN GÖZÜMÜZ YOLLARDA KALDI!
All Might: GELDİM İŞTE! HİRO GERİ ÇEK-
Birden suratıma yumruk yememle afalladım. Sağlam vurdu şerefsiz. Ben yumruğun etkisiyle biraz savruldum ve benim yerimi babam aldı. Onlar dövüşürken şerefsiz herif babamın yarasını deşti.
Hiroto: ŞEREFSİZ!
Ben tam saldıracakken adını bilmediğim ama Endeavour un oğlu olduğunu bildiğim bir çocuk Nomu denen şeyi dondurdu. Babam kendini kurtarırken bende Nomu ya yumruk atıp onu biraz uçurdum. Zaten beni üzerinden itti. Sonra ise babam onu uzaya gönderdi. BAY BAY ŞEREFSİZ BEYNİ GÖRÜNEN VARLIK!
Bir süre sonra babam normal formuna döndü. Hemen yanına koşup iyi olup olmadığına baktım. Fena değil gibiydi. O sırada bizi izleyen brokoli ye benzeyen bir çocuk dehşete kapılmış gibiydi.Hiroto: sen OFA nın yeni sahibi misin?
İzuku: e-evet.
Hiroto: ben Hiroto Yagi o zaman sende İzuku Midoriya olmalısın doğru mu?
İzuku: evet.
Ben ona bir kaç soru daha sorcakken kırmızı saçlı bir eleman gelip bizi çağırdı az kalsın babamın o hâlini görecekti. Neyse ki Cementoss-sensei durumu kurtardı. O bir kaç şey söyledikten sonra birbirimize baş parmaklarımızı kaldırdık. Sonra beni ve İzuku yu revire götürdüler zaten. Şifacı teyze beni iyileştirdikten sonra ona biraz mızıldandım.
Hiroto: ya teyzem güzel iyileştiriyon ama çok yoruyon ya.
Şifacı kız: beğenmiyorsan başka yerde tedavi olabilirsin Hiroto!
Hiroto: ama niyeeee!
Şifacı kız: HİROTO YAGİ!
Hiroto: tamam ya hiç şakadan anlamıyorsun hmp.
Bir süre sonra Shomi uyandı zaten.
Hiroto: Uyandın sonunda! Beni gerçekten endişelendirdin?
Shomi: Hiro...
Hiroto: Efendim?
Shomi: bana jelibon versene.
Yine mi!? İç çektim.
Hiroto: şu jelibon aşkım ne zaman bitecek?
Shomi: öldükten sonra belkiiii.
Cebinden kolalı bir jelibon çıkarıp ona uzattım. Hemen yemeye başladı.
Shomi: ne zamandır baygınım.
Hiroto: 2 saat olmuştur.
Shomi: anladım babam nasıl?
Hiroto: baya bir yeri kırılmış. Alçıda kalacak uzun bir süre.
O anladım der gibi kafasını salladıktan sonra sohbet etmeye başladık.
.
.
.
Bugün U. A. Deki ilk günümüz. Benim bilmediğim bazı nedenlerden dolayı geç başladık fazla sorgulamayın.
Shomi ile sınıfa girince bize bakıp konuşmaya başladılar. Üzüme benzeyen biri Shomi ye sarkar gibi konuşunca ona öyle bir bakış attım ki anlatamam bende şaşkınım. Shomi dürttükten sonra kendime geldim.
Aizawa-sensei sınıfa girince kendimizi tanıttık falan sonra uyudu zaten uykucu herif. Şaşırdık mı? Hayır.
Aizawa-sensei uyuduktan sonra herkes bize döndü. Bizde Shomi ile birbirimize döndük. Başımız dertte gibi..༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Selamlarrr! Evet bu kitabı da Sugelisli nin Aizawa Daughter kitabı ile birlikte yazıyoruz. Sebep: kendileri götleri üzerinde duramayıp araya beni de kattı. Pekii bu seferki oc neden mi erkek? Çünküüü neden olmasın? Neyse Hiroto yu sevdiniz mi? Bakalım sonraki bölümde ne olcak.Sağlıcakla kalın hoşça kalın.
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Might's Son /bnha/
FanfictionAll Might ın bir oğlu olsa neler olurdu acaba..? Seira_Yosei ile ortak kitabımız