-Hiroto'dan-
Biz yemek yerken birden shomi ayaklanıp lavaboya gitti. Başta tuvalete falan gitmiştir deyip çok umursamadım ama uzun bir süre gelmeyince bulaşıkları babama devredip lavaboya gidip kapıyı tıklattım.
Hiro: Shomi iyi misin?
Shomi: e-evet iyiyim. Sorun yok.
Az önce kekeledi mi o? Bir sorun var.
Hiro: Shomi ne oluyor? Şu kapıyı açar mısın?
Shomi: iyiyim dedim sorun yok!Hiro: SHOMİ AÇ ŞU LANET KAPIYI!
Birden kapı açıldı. Karşımdaki Shomi nin yüzü bana kötü şeyler olduğunu söylerken lavaboda kan görmemle şoka girmem bir oldu. Hemen içeri girip kapıyı kilitledim.
Hiro: Shomi bu ne!?
Shomi: kan.
Hiro: kan olduğunun bende farkındayım. Noldu? Bir yerin mi kanıyor?
Shomi:b-burnum. Burnum kanadı.
Burnu mu? Hasss-
Hiro: hayır düşündüğüm şey değil de nolur..
Shomi: bende öyle düşünüyorum...
Shomiye baktığımda ağladı ağlayacak gibi duruyordu. Benim tanıdığım shomi nolursa olsun ağlamaz... Birden vucüdum kendi kendine hareket etti ve kollarımı Shomi nin bedenine sardı. Shomi sarılmamla irkilmiş olacak ki biraz titredi.
Hiro: bir yolunu bulucaz söz veriyorum..
Shomi: Hiro sen...
Hiro: shhht.
Ona sessiz ol yapmakla birlikte birden omzumda bir ıslaklık hissettim. Aşağıdan babamın seslenmesine bakılırsa devriyeye çıktı. Yaklaşık 5 dakika sonra Shomi anılarının ağırlığı altında ezilmenin yorgunluğuyla mayıştı. Gülümseyip onu kucağıma aldım. Kendi odama gidip yatağıma yatırdıktan sonra üzerini örttüm. Tam uyuması için odadan çıkacakken bir şey beni durdurdu. Shomi tişörtümü tutmuştu.
Shomi: Hiro... Gitme... Beni bırakma...
Bir ne kadar uğraşırsam uğraşayım bırakmayınca iç çekip yanına yattım. Yatıp yerleştikten sonra Shomi bana sarıldı. Şimdi daha huzurlu görünüyor..Gülümseyip elimi başımın altına koyup bir kolumu üzerine koydum. Ve uykuya dalmadan önce son düşündüğüm şey shomi nin rüyasında ne gördüğüydü.
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Arkadaşlar ağliyorum sanırım. Bunu ben mi yazdım? Aşırı romantik oldu.
Uyuma şekilleri bu ve çookkkk taaaaatlıııııı. Pekiii sonraki bölümde ne olacak sizce ve shomi rüyasında ne görüyor acaba? Bunu soruyorum çünki bende bilmiyorum lxösösllskdlslsllsls Sugelisli pssst sorularımıza cevap ver aşk. Neyse kapanışı yapim bari de bölüm bitsin.
Sağlıcakla kalın hoşça kalın.
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Might's Son /bnha/
FanfictionAll Might ın bir oğlu olsa neler olurdu acaba..? Seira_Yosei ile ortak kitabımız