10°

52 3 36
                                    

-Hiroto'dan-

"Engelli parkur! "

Midnight'ın söylediği şeyle birlikte sırıttım. Engelli parkur benim uzmanlık alanım be! Bu yarış benimdir!

Sinyalin verilmesi ile birlikte havalanıp uçmaya başladım. Shomi de yan tarafımda benimle birlikte uçuyordu. "Burada düşmanız. Sakın bana merhamet gösterme. " dediğinde gülümsedim ve "Orası zor ama denerim!" diye cevap verip önüme döndüm. Şaka bir yana kendime odaklanmam lazım. Shomi'ye değil.

Önümüze robotlar çıktığında Shomi ile birbirimize bakıp aynı anda robotları indirdik. Arkamızdan da Todoroki ve Bakugou geliyordu. O çocuğu hâlâ sevmiyorum.

İpli değişik bir parkura geldiğimizde uçmaya devam ettim. En büyük avantajım buyken kullanmam gerekiyor ama değil mi?

Shomi arkamdan "Hatsume! " diyerek bağırdığında durup arkamdaki pembe saçlı kıza el salladım. Biraz tuhaf bir kız ama kafa dengidir. O da bize selam verdiğinde gülümseyip yarışa devam ettim. Todoroki ve Bakugou altımızdaydı. Bize yetiştiler, lanet olsun.

Üçüncü engel mayın tarlasıydı. Ve tabii kii bunu da uçarak geçeceğim!

Yan tarafımdaki Shomi birden alçalmaya başladı. Bir saniye... Onun burnu mu kanıyor!?

Hızlı hareketlerle onu elinden tutarak kavradım ve kendime yaklaştırdım.

"İyi misin Shomi!? " endişeyle ona bakıyordum. Oysa bundan pek etkilenmemiş gibiydi.

"Seni aptal... Savaşta düşmanız!" bu hala yarışı mı düşünüyor!?

"Seninle asla düşman olmam! Hem burnun kanıyor!"

Sinirle nefes verdi. Sanırım sinirlendi... Yine.

Birbirimize sıkıca tutunurken Mic-sensei bağırmaya başladı.

"İKİ TANE GENÇ AŞK MI YAŞIYORLARR! HEM DE YARIŞIN ORTASIND-"

Aizawa Shota alarmıı, Mic-sensei öldü.

Shomi kendine gelince elimi bıraktı ve uçmaya devam etti. Tam o esnada arka tarafta bir patlama oldu ve brokoli öne geçti. Pısırık, OFA'yı düzgün kullanamıyor falan ama zeki çocuk eyvallah.

Yarışın sonunda Midoriya birinci Shomi ikinci bense üçüncü olmuştum. Gayet iyi bir skor.

Midnight'ın önünde tekrar toplandığımızda Midnight bir şeyler söylemeye başladı. Çok dinlemedim ama olsun.

"Ve sıradaki yarışş:Süvari savaşı! "

Daha önceki turnuvaların hepsini defalarca kez izlediğim için bunun me olduğunu biliyordum. 4 kişilik ekipler kurmamız lazım ama biz sadece iki kişiyiz. (Shomi ve ben)

Shomi ile birbirimize bakarken kiminle ekip olabileceğimizi düşünüyordum. Çok istesem de Midoriya ile olmak tehlikeli olur. Bakugou'yla da olmak istemiyorum.

Bize birinin seslenmesi ile arkamı döndüm.

"Siz ikiniz benim ekibime katılın. "

Bu Todoroki. Yanında da Yao-momo-chan var. Aslında iyi bir ekip olur... Düşününce mantıklı. Evet Todoroki ile babalarımız her ne kadar olmamaları gerekse de rakip ama biz değiliz. Sanırım olur. Momo-chan ile de bir sıkıntım yok.

"Olur. Sence Shomi? " Shomi sessizce kafasıyla onayladı. Bu da ne şimdi? Neyse.. Umarım çok kötü bir şey olmaz.

Todoroki bana dönüp konuşmaya başladığında yüzüne baktım.

"Ben üstte, sen de önde olacaksın. Kızlar da arka tarafa geçerler. "

Benim de planım buydu. Aynı şekilde düşünmemize sevindim. "Bende aynı fikirdeyim. Maç başladığında arenadaki betonu kırarım. Zaten Shomi ve ben uçabiliyoruz. Momo-chan da bizi birbirimize bağlayacak bir şey yapar, böylece havada bantları toplarız. "

Kafasını sallayıp onayladı. Planımızı kızlara anlattığımızda onlar da onayladı ve Momo-chan ipli bir şeyler yaptı. (Ne yaptığını bilmiyorum)

Bana yaptığı ipli şeyin bağlayacağım parçasını uzatırken ellerimiz birbirine değdi ve gülümsedim. Momo-chan da kızarıp önüne döndü.

Her şey hazır olunca pozisyon aldık. Bütün takımlarda bizimle birlikte hazırdı.

Arena'da Midnight'ın sesi duyulunca ayaklarımı hazırladım.

"Hazır olun! Veeee başlayın! "

"Başlayın" kelimesi ile birlikte ayağımı betona indirdim ve beton parçalara ayrıldı. Bütün takımlar şok olmuşken harekete geçtik.

Bu etap bizim!

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Evettt Beyaz Alevlere bölüm yazmam lazım ama yazamıyom 😭😭 o yüzden idare edin lütfen.

Spor festivali başladı! Yarışı nasıl buldunuz? Bakalım sonraki bölümde ne olacak.

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

All Might's Son /bnha/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin