75 4 17
                                    

-Hiroto'dan-

Shomi'yi bizim eve davet etmiştim. Hastayım falan diye biraz zırvalamıştı ama kabul etti. Ben buna başarı derim!

Hoplaya hoplaya yerime geçtiğimde Kirishima bana bakmaya başlamıştı. Ona ne var yapınca aklımdakini söyledi.

Kirishima: demek evde ikiniz ve bir gece ha?

İmalı bir şekilde kurduğu cümleyi duyunca kızarıp omzuna bir tane indirdim. O da gülmeye başladı zaten.

Hiroto: fesat şey seni! Alâkası yok be! Biz çocukluk arkadaşıyız o kadar!

Kirishima: tabii tabii. Bu arada babana rahatsızlık vermek istemem ama hafta sonu size gelebilir miyim? Bana matematik çalıştırman lazım. Lütfeeeen!

Bu fikri kafamda tarttım. Eğer babam haftasonu brokoli ile çalışmaya giderse şüphe çekmeden halledebilirim.

Hiroto: tamam saat 2 gibi gel.

Kirishima: adamsın be bro!

Hiroto: öyleyim di mi?

.
.
.

Bizim evde Monopoly oynarken Shomi birden lavaboya gitmişti. Kötü bir şey olmadığını söyledi ama yine de endişeleniyorum. Lavabodan çıkıp yanıma geldiğinde yüzü bir tuhaftı. Gülümseyerek ona baktım.

Hiroto: devam edelim mi?

Birden beni duvara itti. Ben daha ne olduğunu anlayamadan beni omuzlarımdan tutarak yere oturttu. Bacağı ile hareket etmemi engellendiğinde iyice kızarmaya başladığımı hissettim.

Hiroto: oi ne yapıyorsun sho-

Omzuma dişlerimi batırıp kanımı içmeye başlamasıyla sözüm kesildi. O kanımı içerken bir şeyler olduğunu hissediyordum ama ne olduğunu tam çözemedim. Sonrasını hatırlamıyorum zaten.
.
.
.

Gözlerimi açtığımdyatağımdaydım ve sabah olmuştu. Dün gece ne oldu öyle? Hiç bir şey hatırlamıyorum. Babam da endişeyle bana bakıyordu.

All Might: Hiroto. Oğlum iyi misin?

Hiroto: iyiyim baba da... Ne oldu dün gece?

All Might: Shomi kanını içmek zorunda kalmış. Şu kanlı ay meselesi.

Haaa sorun bu muyduu? Ben de ne yapıyor bu diyordum oke.

Hiroto: anladım...

Birden aklıma kirishima meselesinin gelmesiyle elimi alnıma vurdum. Olamaz ya!

All Might: noldu?

Hiroto: Kirishima ders çalışmaya gelecekti. Saat kaç?

All Might: ikiye çeyrek var? Neden?

Hiroto: harika... İkide gelecekti birazdan burda olur.

All Might: mükemmel... Şimdi ne yapıcaz?

Hiroto: daha önce gelmek istediklerinde annemin öldüğünü babamınsa çok hasta olduğunu söylemiştik. Alınma ama hasta görünüyorsun.

All Might: sağol ya çok yardımcı oldun.

Hiroto: hadi boş yapma da senin eski formunla çektirdiğimiz fotoğrafları kaldır. Bende odamı toparlayayım.

Beş dk içinde her şey hazırdı. Birbirimize kafa sallarken zil çaldı. Hadi hayırlısı. Kapıyı açtım. Gelen Kirishima'ydı. Yanında da patlamalı çocuk. Kirishima'ya ciddi misin sen bakışı attım.

Kirishima: üzgünüm dostum ama ortada büyük bir yanlış anlaşılma var. Ve sizin bunu düzeltmeniz lazım.

Homurdanıp onları içeri aldım. Onlar ayakkabılarını çıkarırken babam içeriden seslendi. Kurduğumuz planı adım adım sorunsuz bir biçimde uyguluyorduk.

All Might: oğlum kim gelmiş?

Hiroto: sınıf arkadaşlarım gelmiş baba.

Babam kirishima ve bakugo ya selam vermek için kapıya geldi.

All Might: hoş geldiniz gençler. Ben Toshinori Yagi. Hiroto'nun babasıyım.

Kirishima: hoş bulduk Yagi-san. Ben Ejirou Kirishima. Bu da Katsuki Bakugou.

Babam ikisine de gülümsedi biz de vakit kaybetmeden odama geçtik. Onlar odamı incelerken bende kafamı kaşıyordum. Odam fazla büyük sayılmazdı. Duvarlarda çeşitli kahramanların posterleri vardı. Köşede bir kum torbası ve bir kaç ağırlık vardı. Çalışma masamın üstündeki panoda shomi, babam, Aizawa-sensei ile falan çekilmiş fotolarım vardı. Bakugou döner sandalyeme ben de kirishima da yatağıma oturduk.

Kirishima: baban çok iyi dostum! Sürekli gülmeni kimden aldığın belli.

Hiroto: hehehe sağol. Hadi başlayalım.

Ve defterlerimizi falan çıkarıp ders çalışmaya başladık. Bu süre zarfında Bakugou şerefsizi ile olabildiğince az konuştum. Bir kaç saat sonra ders çalışmayı bitirmiş mola vermiştik. Tabii mola dediğimize bakmayın. Antreman yapıyoruz.
Kirishima sertleşirken ben de ona özgünlüğüm ile vuruyorum. Bakugou ise ben extralarla antreman yapmam diyip bizi izlemeye başladı.

Kirishima: tüm yapabildiğin bu mu!? Daha sert vur!

Hiroto: canın acır diye düşünmüştüm ama sen bilirsin!

Ona daha sert vururken babam da Bakugou ile konuşmaya başlamıştı. Birden Bakugou kaşlarını çatıp ayağa kalktı.

Bakugou: sen All Might'sın! Ama bu halin ne!?

Kirishima şaşkınlıkla bana ve babama bakarken babam da bana özür dilerim gibi şeyler yapıyordu. Arkadan Shomi geldi ve babama ve baba "ne kadar da" Zekisiniz bakışı attı.

Shomi: Hiroto, All Might. İkinizi de tebrik ediyorum. Yıllardır koruduğunuz sırrı iki  dakika da bozdunuz.

Kirishima: bir saniye... Sen All Might'ın oğlu musun? Bize ve sınıfa niye bir şey söylemediniz? Ayrıca All Might'a noldu böyle?

Harika....Boku yedik....

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

A Aaaaa neler oluyor burda böyleeee? Kirishima ve Bakugou Hiroto'nun sırrını öğrenmiş miii? A Aaaaa!

Neyse bölüm nasıldı? Bakalım Hiroto ve All Might bu durumu nasıl toparlayacak. Hepsi bir sonraki bölümde!

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

All Might's Son /bnha/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin