86 5 16
                                    

-Hiroto'dan-

Hasss-

Babamla birbirimize bakarken gözüm Shomi'ye kaydı. O da bana bakıyordu.

Hiroto: sen niye gelmiştin?

Bakugou: olayı kaydırma lan!? Ne olduğunu anlatın çabuk!

Hiç istemesem de Bakugou haklıydı. O yüzden onları oturma odasına alıp karşılarına oturduk.

Hiroto: bu anlattıklarımızı birine anlatın hele. Mezarınızı kazarım.

Bakugou: kesin boş yapmayı da anlatın.

Hiroto: şimdi...
.
.
.
Kirishima: yani All Might yıllar önce bir kaza geçirdi ve midesinin yarısı alındığı için zayıfladı ve bu hale geldi öyle mi? Ayrıca kötüler Hiroto'yu kullanmasın diye All Might'ın oğlu olduğunu çok az kişiye söylediniz. Doğru mu anlamışım?

Hiroto: evet. Doğru anlamışsın.

Bakugou alnını sıvazlayarak bana baktı. Ve nefes vererek koltuğa bozuldu.

Bakugou: sinirlerim bozuldu.

Ona katılmak sinir bozucu ama benimde sinirlerim bozulmuştu. Sinir bozukluğuyla güldüm.

Hiroto: benimde.

Babam hepimize endişeyle baktı sonra da hüzünle gülümseyerek ayağa kalktı.

All Might: hadi eve gidin gençler. Aileleriniz merak etmesin.

Shomi, Bakugou ve Kirishima kafalarını sallayarak çıktılar. Onları uğurladıktan sonra babamla birbirimize baktık.

All Might: hallolacak her şey. Merak etme sen. Hadi yat.

Hiroto: iyi geceler baba...

All Might: iyi geceler oğlum.

Odama çıkıp yatağıma girdim. Kafamı yastığa bastırarak çığlık attım. Rahatlayınca sırtüstü dönerek tavanla bakışmaya bakışmaya başladım.

Hiroto: ne bok yemem gerekiyor sence.

........

Hiroto: haklısın tam da kriz geçirmelik. Bir de öğrenen kişi Bakugou!

.........

Hiroto: kesinlikle haklısın.

Babam içerden seslenince doğruldum.

All Might: tavanla konuşmayı kes!

Hiroto: tamam tamam. Hadi uyuyorum ben.

All Might: iyi olur.

Babam bir daha uyarmasın diye gözlerimi kapatıp uykuya daldım.
.
.
.
O sinir bozucu günden beri iki gün geçti veeee bugün günlerden spor festivali günü! Spor festivali başladı!
Bizi büyük bir stada aldılar. Etrafta bir sürü seyirci vardı. Birde televizyondan izleyenleri düşünürsek oldukça büyük bir organizasyon.
Ben heyecanlı bir şekilde etrafa bakarken arkamdaki Shomi de beni izliyordu.

Hiroto: harika değil mi!? Muhteşem!

Shomi: turnuvaların her birini en az yüz kere izledin Hiroto. Normal gelmeli artık.

Hiroto: yine de hala muhteşem!

Ben böyle heyecanlı heyecanlı konuşurken Bakugou'yu sahneye aldılar ve konuşmaya başladı.

Bakugou: Yemin ederim, birinci olacağım.

NEEEEEEEEEEEEEE!? KAFAYI MI YEMİŞ BU ÇOCUK!? Gerçi bekliyordum.

Herkes Bakugou'ya küfrederken Midnight iç çekip bana baktı. O suratındaki gülüş hiç hoşuma gitmedi.

Midnight: pekala! O zaman bu yıl ilk kez ikinci bir konuşmacıyı sahneye çağıracağız! Hiroto Yagi! Lütfen sahneye gel!

What!?

Ben şoka girmişken sınıftakiler beni itmeye başlamıştı bile.

Hiroto: b-bekleyin! Başka bir Hiroto Yagi daha vardır da onu çağırmıştır yaa. Di mi?

Shomi: buradaki tek Hiroto Yagi sensin Hiro.

İida: Shomi-kun haklı! Şimdi sahneye çık ve Bakugou'nun bozduğu şeyi düzelt!

İida beni sertçe ittiğinde az kalsın sahnenin merdivenlerine yüzüstü çakılacaktım. Neyse ki Sero beni kurtardı.

Hiroto: sağol birader.

Sero: hadi çık ve kendini göster.

Arkamdan gelen "Bu çocuk cidden kahramanlık sınıfında mı? " tarzı söylemleri duyabiliyordum. Onları görmezden gelip derin bir nefes aldım ve konuşmaya başladım.

Hiroto: U.A. spor festivali olimpiyatların yerine geçmiş oldukça büyük bir organizasyon. Burada en az binlerce seyirci var ve bununla da kalmamakla birlikte evinde izleyenler ve sokaktaki canlı yayımdan izleyenlerle birlikte oldukça büyük bir izleyici kitlesine sahip. Ve kahramanlık sınıfıyla destek sınıfındaki öğrencilerin potansiyellerini göstermesi için harika bir fırsat. Buradaki bütün öğrencilerin adına size iyi seyirler diliyorum.

Seyircilerin önlerinde eğildiğimde herkes beni alkışlamaya başladı. Arkadan sınıftakilerin seslerini duyabiliyordum.

Kaminari: bundan sonra bütün konuşmaları Hiroto'ya yaptıralım.

İida: kesinlikle!

Gülümseyip yerime geçtim. Sonra da Midnight çarkı çevirip ilk oyunu gösterdi.

Midnight: İlk oyun engelli parkur!

Sırıtarak dudağımı yaladım.

Bu harika olacak!

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Sugelisli ehehehe hehe ben yeni bölüm attım ama aldırmazsın umarım.

Spor festivali başladı! Hiroto'nun konuşması nasıldı sizce? Pekii Hiroto nun başta kendisinin çağırıldığına inanmaması skmamaöalaksm.

Sizce Hiroto ve Shomi spor festivali'nde kaçıncı olacak? Tahminlerinizi bekliyorum.

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!




All Might's Son /bnha/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin