-Hiroto'dan-
Hassss- ben ne diycem şimdi. Ben kem küm edip bir şeyler anlatmaya çalışırken Shomi araya girdi.
Shomi: Şeyyy onun annesi öldü babası da çok hasta. O yüzden onun evine gidemezsiniz.
Kirishima: öyle mi? Özür dilerim hirobro. Geçmiş olsun.
Hiroto: T-teşekkürler.
Shomi ye teşekkürler bakışımı yollayıca oda bana göz kırptı sonraysa pembe uzaylı onu tekrar kızların arasına çekince anırarak gülmeye başladım.
Kirishima: noldu hirobro?
Hiroto: HAHAHAHAHHAHA SHOMİ YE GÜLÜYORUM.
Kirishima: ha neden?
Hiroto: Benden başka hiç arkadaşı yoktu. Muhtemelen şu an kızları dövmek istiyordur. hahahahah
Kirishima: bir şey sorcam siz ne zamandır arkadaşsınız?
Hiroto: 6 yaşından beri arkadaşız. Hatta biliyor musun ilk tanıştığımızda ota boka kavga ederdik. Ve okula giderken de hep aynı sınıftaydık.
Kirishima: gerçekten de başka arkadaşı olmadı mı?
Hasss- iki ucu boklu değnek. Şimdi yok desem shomi yi kafasında asosyal belleyecek var desem nerde diyecek.
Hiroto: şeyyy orası biraz karışık.
Kirishima: yani var. Peki nerde?
Offff.
Hiroto: şey biz ortaokulu Amerika'da okuduk. Hatta liseyi de orda okuyacaktık ama işler biraz karıştı.
Kirishima: nası yani?
Hiroto: şeyyy biz Amerika dayken diğer arkadaşımız Kemi ile evde oturuyorduk. Sonra açıklayamayacağım bazı şeyler oldu ve ev patladı. O patlamada Kemi hayatını kaybetti.
Birden kızların olduğu tarafta bir hareketlilik oldu. Hayır hayır hayır... Shomi kesin Kemi nin adını duydu. Hemen kızların arasına dalıp shomi yi omzundan sarsmaya başladım.
Hiroto: SHOMİ KENDİNE GEL!
Bana baktı.
Hiroto: iyi misin?
Shomi: hı hı.
Shomi hızlıca ayağa kalkıp sınıftan dışarı çıktı. Onun arkasından giderken kirishima ya "eğer söylersen bittin sen" Bakışlarımı yollayıp shomi nin peşinden gittim.
Koridordan döndükten sonra sırtını duvara yasladı.Shomi: neden anlattın?
Hiroto: mecbur kaldım shomi özür dilerim. Merak etme tamamını söylemedim ana hatlarıyla anlattım.
Shomi: ben...
Olamaz yine kendini suçlamaya başlıcak. Onun önüne gelip elimi çenesine koydum. Ve gözlerini gözlerime odakladım.
Hiroto: senin hiç bir suçun yoktu yine kendini suçlama.
Shomi: ama-
Hiroto: şşşşt sus bakalım.
Elimle başını göğsüme yasladım. Başını elimle başını okşamaya başladım.
Hiroto: ağlamak istersen ağla hep yanında olacağım.
Shomi: s-sağol hiro *hiro ya belinden sarılır*
Bir kaç dakika böyle durduktan sonra ayrıldık. Modunu düzeltmek için alnına fiske vurup oyuncu bir sesle konuşmaya başladım.
Hiroto: hadi sınıfa kadar yarışalım kazanan kaybedene jelibon alır.
Eliyle alnını sıvazlayıp başını salladı. Ben de sırıtıp onu beklemeden koşmaya başladım. En son arkamdan bana bağırıyordu.
Shomi: HEY BU HAKSIZLIK!
Ona dil çıkarıp koşmaya devam ettim ve o da benim peşinden son hız koşmaya başladı.
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Ayyy nihayet bitti. Bölüm azcık romantik oldu. Sizce bölüm nasıl olmuş? Valla aşırı romantik oldu sonları. Sizce sonraki bölümde ne ılcak? Yorumlarınızı bekliyorum.Sağlıcakla kalın hoşça kalın.
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Might's Son /bnha/
FanfictionAll Might ın bir oğlu olsa neler olurdu acaba..? Seira_Yosei ile ortak kitabımız