66 5 27
                                    

-Hiroto'dan-

Sabah uyandığımızda geç kaldığımızı görünce ayaklarımızı götümüze vura vura okula gittik. Şansımıza ders Aizawa-senseindi ve tırtıl pozisyonunda uyuyordu. Shomi ile derin bir nefes alıp sıralarımıza geçtik. Ben geldiğimde Kirishima ve Kaminari sohbet ediyorlardı. Konunun yeni çıkan oyun olduğunu görünce ben de onlara katıldım. Birlikte yeni çıkan oyun hakkında konuşurken Bakugou araya girdi.

Bakugou: *shomi yi gösterir* şu arkadaşın. Bir villain değil mi?

Kaşlarımı çattım. Ne diyor lan bu angut?

Hiroto: pardon. Yanlış duydum sanırım.

Bakugou: *sırıtır* yanlış falan duymadın. Sana o kız bir villain değil mi dedim. Büyük ihtimalle onlarca insanı öldürdükten sonra geçen günkü gibi krizlere giriyordur.

Ben sinirlenmemin etkisiyle gözümün seğirmesine engel olamazken Kirishima bana endişeyle bakıyordu. Ona anlatmıştım. Olayları az da olsa biliyordu.

Kirishima: bakubro bilmediğin şeyler va-

Onun sözünü bitirmesine müsade etmeden ayağa kalkıp o Bakugou Katsuki denilen ite baktım.

Hiroto: SENİ ÖLDÜRÜRÜM! ONUN HAKKINDA BİR DAHA BÖYLE KONUŞURSAN SENİ CİDDEN ÖLDÜRÜRÜM!

O da yapısı gereği geride kalmadı tabii. O da bana yürüdü.

Bakugou: Öldürür müsün!? Sen mi!? Hiç güleceğim yoktu sarı kafa!

Onun yakasına yapıştım. O anki sinirimi gerçekten de katil olabilirdim.

Hiroto: ... SENİ CİDDEN ÖLDÜRÜRÜM!

Beni durduran şey Shomi'nin bağırması oldu. Ona dönüp Bakugou ***inin yakasını sertçe iterek bıraktım. Shomi'nin yanına gelip kafasını patpatlayarak sandalyemi kaldırıp yerine geçtim.
Ama sakinleşemiyordum. Cidden... Çok sinirim bozuldu. Ellerim sinirden titrerken ellerimin üstünde hissettiğim ellerle kendime geldim. Bu... Shomi...

Shomi: sakinleş biraz.

Ona bakıp önüme döndüm. Yüzüm kesin kızaracak. Bunu görmemesi lazım!
Aizawa-sensei açıklama yaparken zil çaldı. Aizawa-senseide iç çekip açıklamalarını sonraki derse sakladı. Zil çaldığında Shomi'nin elleri hala ellerimin üstündeydi. Benim kızardığımı görünce ellerini çekip ağzıma jelibon soktu.
.
.
.

Aizawa-sensein dersi ve öğle arası bitmişti. Şu an babamın dersiydi ve spor festivali için Ectoplasm-sensein klonları ile antreman yapacaktık. Ben bordolu siyahlı kostümümün içinde kendi alanımda klonların bana gelmesini bekliyordum. Bir süre sonra geldiler de.

Sırıtıp klonların üstüne uçup dövüşmeye başladım. Normalde olduğundan daha hırslıydım. Sabahki olayın intikamı gibiydi bu antrenman benim için. Bir süre sonra kılıç kullanmaya karar verdim ve sırtımdaki kılıcımı kınından çıkardım.

Bu kılıcı Amerika'dayken dövüşürken yardımcı olur diye almıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kılıcı Amerika'dayken dövüşürken yardımcı olur diye almıştım. Ve gerçekten de çok işime yarıyor. Övünmek gibi olmasın ama kılıç kullanmakta çok iyiyimdir. Hmm sanırım biraz şov yapmaktan zarar gelmez.
https://pin.it/1etyQIn0y

Hahaaa herkes bana şaşkınca bakıyor! Bir anda öne atılıp Ectoplasm-sensein klonlarının kılıçla içlerinden geçtim. İlim bitince kılıcımı sırtımdaki kınına koyup senseiye döndüm.

Ectoplasm: bence biraz dinlen. Klon canisi seni.

Hiroto: alındım ama sensei. Ben o kadar cani biri miyim?

Ectoplasm: bana değil ama klonlarıma karşı evet.

Senseiye gülümseyip suyumu ve havlumu koyduğum yere oturdum. Havluyla saçlarımı kuruturken birinin beni izlediğini görüyordum ama dikkat etmedim. Bir süre sonra zil çaldı ve ders de bitti zaten. Eşyalarımı alıp kimseye bakmadan dışarı çıktım. Ben çıkarken kimden olduğunu tam kestiremediğim bir kaç kişinin seslerini duydum.

X:.... Kesinlikle! Bu sınıftaki en yakışıklı erkeklerden biri o!

Y: di miii!? Deminki kılıç gösterisi peki? Muazzamdı!

X: katılıyorum! Çok yakışıklıydı. Yakışıklılığı bir kenara güçlü, kibar ve sevecen biri de.

Y: kızım sen bu çocuğa abayı yakmışsın!

X: öyle mi olmuş?

Kim olduklarını umursamadan çıkıp gittim. Açıkçası çok da umrumda değil. Umarım o kız her kimden hoşlanıyorsa sonu mutlu biter.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Evet arkadaşlar yazar-chan birazcık piçlik yaptı. Bakalım bu piçliğin sonu nasıl bitecek?
Eeee bölüm nasıldı? O iki kız kimdi ve kimden bahsediyorlardı sizce? Hiroto sinirliyken bir ayrı çekici sanki amammamamsmma. Bakalım sonraki bölümde ne olacak. Yorumlarınızı ve tahminlerinizi bekliyorum.

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

All Might's Son /bnha/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin