အပိုင်း ၄

850 35 1
                                    

"ဘာ""
"တိုးတိုးလုပ်ပါ ဂျွန်ရဲ့ လူတွေကြည့်ကုန်ပြီ"
  မန်နာတယောက် ဂျွန်ရဲ့ ပါးစက်ကိုလှမ်းပိတ်လိုက်တယ် ဂျွန် တယောက် အံ့သြလွန်းလို့ ဘာမှမပြောနိုင်တော့ပါဘူး
"ဘေဘီလည်း ကိုကြီးဖုန်းဖြေသံကြားတော့ သေပြီပဲလို့ထင်ထားတာ ပင်းခရက်တန်ကို မေးတာတောင် သူအိပ်နေတယ်ဆိုပြီး ဖုန်းချပစ်လိုက်တာ.."
"မင်းနစ်ချာ..မင်းနစ်ချာ ငါသာ သူ့ညိမဘဲမှန်းသိသွားရင် အဲမဖြစ်ဘူး ကိုကို ဘေဘီနဲ့မခွဲနိုင်ဘူး "
"ကိုကြီးကသိပြီးသွားပြီ"
"ရတယ် ဘေဘီ့အကို ကို အဲ့ ပင်းခရက်တန်နဲ့  ချိတ်ပေးလိုက်ကြရအောင် မင်းနစ်ချာက သူလိုချင်တာကိုရအောင်ယူတယ် ကိုကိုက ပင်းခရက်တန်ကို ကာမယ် ဘေဘီကပြန်အောင်သွယ်ပေးလိုက် Ok"
ဂျွန် ရဲ့ အကြံအတိုင်း လုပ်ဖို့ သဘောတူလိုက်တယ် ဒါပေမယ့် မန်နာတွေးတယ် ပင်း က ဂျွန် နဲ့မှ မရင်းနှီးတာ
"ကိုကို က ပင်း နဲ့မှမသိတာ "
"အဲဒါက ကိုကို့ကိစ္စပါ စိတ်ချ ကိုကိုတို့မဝေးဘူး"
ဂျွန် တယောက် မန်နာလက်ကို တင်းတင်းဆုပ်ကိုင်ထားတယ်  ရန်သူဟောင်းကို ရင်ဆိုင်ရမှာဖြစ်လို့ နည်းတည်းတော့စိတ်လှုပ်ရှားမိပေမယ့် သူ မန်နာကို ချစ်တယ် ရန်သူက ယောက်ဖဖြစ်နေတော့လည်း ကိုယ့်ဖက်က ၁ ကောင်ထိုးကျွေးရတော့မှာပေါ့......
<<ဆော်ရီးပါ ပင်းခရက်တန်>>
...........
ရုတ်တရက်ကြည့်လိုက်ရင် သရဲအိမ်ကြီးလိုဖြစ်နေတဲ့ ကလပ်ကြီး.... ပင်း တယောက် ကြက်သိမ်းတောင်ထတယ် မင်းနစ်ချာက ပင်းကို ကလပ်ရှေ့မှာ ချပြီး ကား ပါကင်သွားထိုးတယ် ကလပ်အရှေ့က အစောင့်က ပင်းကို လူစိမ်းဆိုတာ သိတော့ ပြဿာနာရှာပါတယ်....
"မန်ဘာ မဟုတ်ရင် ဝင်လို့မရပါဘူး"
"အမ် ကျတော့်အဖော်နဲ့လာတာပါ သူလာလိမ့်မယ်.."
အစောင့်တွေက မယုံပဲ ကင်း ကို ဆွဲထုတ်ဖို့လုပ်တယ်...
"ဒါ ငါ့​ကောင်လေး ပေးဝင် လိုက်"
အာဏာသြဇာ အပြည့်နဲ့ သူ့အသံက ပင်း ကို ကြောက်သွားစေတယ် မင်းနစ်ချာက ပင်း ကို ခါးကဖက်ပြီး ခေါ်သွားတယ် မင်းနစ်ချာက ပင်း အနားကိုကပ်ပြီး
"မင်း က ဒီလိုဝတ်လာတော့ လုံခြုံရေးက ကလေးရင်ပြီပေါ့"
မင်းနစ်ချာစကားကြောင့် ပင်း ကိုယ့်ကိုကိုယ်ပြန်ကြည့်မိတယ် မင်းနစ်ချာလို အနောက်တိုင်းဝတ်စုံ မဟုတ်ဘဲ hoodie အမဲရောင်ကို ဂျင်းဘောင်းဘီအရှည်နဲ့ဝတ်ထားတာ ဘာပဲဖြစ်ဖြစ် ပင်း အတွက်တော့ပေါ့ပါးတယ်လေ ....အထဲရောက်တော့ အပြင်နဲ့ တခြားဆီပါပဲ ကာလာစုံနေတဲ့ မီးရောင်တွေကြား မှာ တချို့ ကိုယ့်အဖော်နဲ့ကိုယ် ကနေကြတယ် တချို့က သောက်စားရင်းဟစကားအြောနေကြတယ် ပင်း သတိထားမိတာ ရှိလာတယ် ဒီကလပ်က bl couple တွေ တွေ့တာပိုများတယ်....
"ပင်း မင်းက နို့ပဲသောက်လိုက်ကွာ မင်း မနက်ဖြန်ကျောင်းရှိတယ်မလား"
"ကလပ် လာတာ ကျတော်လည်းသောက်ချင်တယ်လေ"
"ဒါဆိုလည်း သောက် ၂ ခွက်ပဲရမယ်.."
"အင်း "
ပင်း တယောက် ဒါက ပထမဆုံးသူစိမ်းတယောက်ပြောတာ နားထောင်တာပဲ မဟုတ်ဘူး သူ့ရဲ့စကားဖြစ်နေလို့ကို ပင်းနားထောင်နေမိတာလား ....
မင်းနစ်ချာနဲ့ ပင်းတို့ပြောတာနားထောင်ပြီး ပါတီ ခေါ်တဲ့သူ (ချိုင် )က ရယ်နေရတယ်...ချိုင်ရဲ့ကောင်လေး မိုင် က ပင်းကို ခေါ်သွားဖို့ မင်းနစ်ချာဆီမှာခွင့်တောင်းတယ် အစက မင်းနစ်ချာက စိတ်မချလို့ လက်မခံပေမယ့် ပင်း က မျက်နှာငယ်လေးနဲ့ကြည့်နေတော့ သူ ခွင့်ပြုလိုက်ရတယ်....
အချိန်တွေတောင်တော်တော် ကြာသွားပြီ ပင်း က ပြန်မလာသေးပါဘူး မင်းနစ်ချာတယောက် စိတ်ပူနေမိတယ် တအောင့်ကြာတော့ ပင်း နဲ့ မိုင်တို့ပြန်ရောက် လာတဲ့အခါ ပင်း တယောက်တော်တော်မူးလာတယ်
"ဒါက ဘယ်လိုဖြစ်လာတာလဲ ပင်း မနက်ဖြန်ကျောင်းတက်ရမယ် လို့ပြောထားတယ်လေ"
"ဂိမ်းရှုံးလို့ သောက်တာ နည်းနည်းများသွားတယ်..."
မင်းနစ်ချာတယောက်ဘာမှပြန်မပြောတော့ဘဲ ပင်း ကိုတွဲခေါ်ပြီး ပြန်လာခဲ့တယ် အိမ်ရောက်တော့ ပင်း တယောက် ထသောင်းကျန်းပါလေရော...မင်းနစ်ချာတယောက် စိတ်ညစ်ရပြီလေ ပင်း ကို လိုက်ထိန်းနေရင်း ဖုန်းက လာပါတယ်
ဆက်တဲ့သူက မန်နာ ပင်း ကို ကုတင်ပေါ်ချပေးပြီး မန်နာနဲ့ ဖုန်းပြောနေတဲ့ အချိန် ပင်း က အနောက်ကနေသူ့ကို ဖက်လာတယ် ပင်း ရဲ့ အထိအတွေ့ က  သူုကို ညို့ယူနေတယ် မင်းနစ်ချာ ဖုန်းကိုဘေးချလိုက်ပြီး ပင်း ကိုပြန်ဖက်လိုက်တယ် ပင်း က ဆက်ပြီးတော့ မင်းနစ်ချာရဲ့ နှုတ်ခမ်း ကို ထပ်ဆင့်နမ်းလိုက်တယ်...
"ပင်း မင်း မူးနေပြီ.."
  မင်းနစ်ချာက ပင်းကို မသင်္ကာတာနဲ့ ပင်း ကိုစစ်လိုက်တော့ တကိုယ်လုံးပူကျစ်နေပြီး ချွေးတွေလည်းအရမ်းထွက်နေပါတယ်....
"ပင်း မင်း ဘာတွေသောက်လာသေးလဲ"
"အကို..အကိုမိုင် က..က ဝိုင်..ဝိုင်တိုက်လိုက်တာ ပင်း..ပင်း..အရမ်းပူတယ်"
...................
...


ex ရေးတဲ့ ဖူးစာWhere stories live. Discover now