3

1.7K 84 8
                                    

Sidni

Izreka da je jutro pametnije od veceri je cista glupost jer ja niti sam bila pametnija niti smirenija. Oka nisam sklopila citavu noc jer mi je njegov lik bio celo vreme ispred ocima.

Nakon neuspelog pokušaja za spavanje napunila sam kadu i utonula u toplu kupku. Telo mi se opustilo i sklopila sam oci ali u ovom užitku me je prekinulo zvono na vratima.

"Bože dragi ko je od ranog jutra? "

Ogrnula sam ogrtac i otišla sam da otvorim vrata. Ocigledno je neko bio nestrpljiv jer je neprestano zvonio i lupao.

- Gde gori Ina?- pitam svoju drugaricu.

- Gde si bila i što se nisi javjala na telefon?- pogura me i uđe unutra.

- Želela sam da se opustim malo u kupku a telefon nisam cula.

- Svi mediji bruje o ministru sa unutrašnjih poslova- kaže i potraži daljinski pa upali tv.

- Šta je bilo?

- Gledaj sama- pojaca zvuk a ja napokon se okrenem da vidim o cemu se radi.

"Ali ovo nije moguce to su slike i snimak koji sam ja uradila kako su dospeli tamo kada su u mom telefonu? "

Naslovi su bili urnebesni i skandalozni a meni se muka javjala opet u želudcu. Ja sam mnogo više videla uživo a tu je bilo samo par sekundi od celu tu scenu ali dovoljno da se obelodeni život našeg kontroverznog politicara. Ustala sam i potrcala ka spavacu sobu da potražim svoj telefon. Preturala sam ali nije ga bilo. Okrenula sam torbicu i sve stvari sam isturila na krevetu. U gomilu sitnica telefon nije bio ali između moje stvari bio je neki savijeni papiric.

"U sredu u 20h budi u hotelu Admiral u sobu broj 202. Par tvojih stvari se nalaze kod mene "

Gledala sam nemo u taj papiric i jedva suzdržavala svoj vrisak.

"Kako je mogao da izvede ovo? Kada je uspeo da mi uzme telefon i da napiše poruku kada je bio pored mene celo vreme? "

- Šta radiš ovde?- poskocim na Inin glas i stegnem papir u svoju ruku.

- Tražila sam telefon ali nisam uspela da ga pronađem.

- Ja sam ti zvonila od jutros ali bila si nedostupna. Možda ti je prazna baterija?

- Moguce potražicu ga kasnije.

- Šta misliš o ministru?

- Ništa šta bih mogla da mislim ? - kažem kao da je to naj normalnija stvar.

- Zar uopšte nisi šokirana? Od jutros je Stiven pretrpan sa mejlovima i sa slike i snimke i morao je i on da objavi vest na našem sajtu. Sutra treba da izbacimo vest i u novinama zato sam došla da ti prenesem da napišeš do veceras nešto i da pošalješ u redakciji za štampu.

- U redu smislicu nešto.

To je trebala da bude vest na našu kucu ali mi je neko pomutio planove.

Ja i Ina smo se upoznale na fakultetu. Obe smo studirale novinarstvo a kasnije smo se zaposlile u novinarsku kucu Weston. Ona se nakon par godina zabavjanja sa Stivenom koji je ujedno i vlasnik kuce udala i postala majka ali i dalje je radila kao novinar samo od kuce. Bila mi je najbolja drugarica ovde a ja sam postala kuma njenoj devojcici i tako smo ucvrstile naše prijateljstvo.

- Gde je prvo izašla vest?- pitam sa strepnjom jer sigurno je taj bio iz konkurentske novinarske kuce cim se usudio da krade od mene.

- Na porno sajtu.

- Šta? - razgoracim oci od iznenađenja.

- Neko je objavio snimak na porno sajtu a kasnije su slike zajedno sa linkom od snimaka slane sa nepoznate email adrese po svim novinarskim kucama i vest se proširila brzinom munje niz celom svetu.

Kada razmislim bolje taj tip i nije izgledao kao novinar vec kao neki psihopata. Ko zna na šta je sve spreman da bi postigao svoj cilj.

"Bože slike u moj telefon "- uhvatim se za glavu i pocnem da šetam po sobi. Moj telefon je imao šifru a on ga je hakovao i ima pristup do sve moje podatke. Šta ako ih objavi negde ? Šta ako zloupotrebi sve što imam sacuvano?

- Sidni šta ti je?

Na trenutak sam se pogubila i zaboravila da je Ina još uvek tu.

- Mislim da sam izgubila telefon.- bubnem prvo što mi padne na um.

- Pa gde si ga izgubila kada smo se cule sinoc? Jesi izlazila negde?

- Bila sam do marketa sigurno mi je usput ispao negde ili mi je možda u auto idem da proverim- brzim koracima krenem da izlazim iz stana.

- Idem i ja treba da vodim Izi u park da bi mogao Stiven da radi.

Krenemo obe zajedno i spustimo se liftom do prizemja.

Na trenutak sam se ponadala da mi je zaista ispao u autu. Iako su šanse bile male mogucnost je postojala ali nakon dugog traženja odustala sam od mucenja same sebe. Nije ga bilo i znala sam da sam upala u nevolju od koje necu moci da se izbavim uskoro.

- Nema ga- uzdahnem poraženo.

- Idi prijavi u policiji pronaci ce ga.

- Hocu ne brini idi da te mali zvrk ne bi cekao. Ako ti išta zatreba zovi me na stari broj idem da ga ukljucim.

Pozdrvimo se i ona ode a ja se vratim u stan da bi se utapala u svoj jad. Sama sam kriva za ovo. Šta sam tražila uopšte u taj klub i kako sam mislila da obavim sve bez posledica? Pa tamo su bile kamere na sve strane. Na pocetku je licilo kao da me je spasio od razotkrivanja ali on je imao drugačiji cilj. Obmanuo me je i dok sam bila u delerijumu zbog svega što mi je priredio uzeo je šta je hteo.

"Zašto me nije pitao jednostavno da mu dam slike i snimak? Zašto je morao da mi priredi sve one scene? Zar mu je toliko imponovalo da me gleda u takvom stanju? "

To je bila nepoznanica za mene i želela sam da mislim da je samo san ali bol u mišicima koju sam i dalje osecala me je demantovala a takođe i ožiljci na zglobovima koje su mi ostale.

"Šta mi je ovo trebalo u životu? Možda se uskoro i ja nađem na porno sajtu pored ministra ko zna. "

Hvala vam na citanju ♥️

 𝒟ℴ ℒ𝓊𝒹𝒾𝓁𝒶  🔚Where stories live. Discover now