23

1.5K 94 11
                                    

Majkal

Nisam znao šta da ocekujem od svog povratka ovde i bio sam potpuno zatecen kada sam je zatekao kod Stivena. Mislio sam da cu imati vremena da popricam prvo sa njim i da se pripremim za susret sa njom zato sam i došao prvo ovde. Nisam znao kako da se ponašam jer je nisam ni poznavao. Sreli smo se ukupno tri puta ukljucujuci i taj jedan u bolnici nakon što sam se probudio iz kome i donekle je bilo i razumljivo ali ipak morao sam da se potrudim da se približim i njoj i svom sinu.

Ona je bila sicušna za razliku od mene . Sa njenih jedva metar i sedamdeset i nekih šezdeset kilograma ja sam izgledao kao đin pored nje. Smršala je za razliku od prošlog puta kada sam je video ali i dalje je bila ljepa. Nisam slep to sam primetio još pri prvom susretu sa njom i nije mi bilo jasno šta je tako lepa i pametna žena videla na meni.

Nakon par reci koje smo razmenili pre njenog odlaska vratio sam se natrag u kucu. Ina je otišla da uspava decu a Stiven je sedeo u kuhinji sa pivom u ruke. Cutke sam došao do njega i seo na barsku stolicu.

- Kako si?- prvi je razbio tišinu koja je vladala u prostoriji.

- Mnogo bolje nego kada sam otišao.

- Drago mi je što to cujem. Pa reci mi kavi su ti planovi za život?

- Da ispravim stvari ako je to ikako moguce iako sam svestan da to nece biti uopšte lako. Ja ih ne poznajem Stiv to je jebeno jadno da ne poznaješ ženu a ni dete koje ti je ona rodila.

- Znaš postojao je veliki rizik da se dete rodi sa neki nedostatak jer je ona na pocetku uzimala sedative jer u to vreme nije znala da je trudna. Kada je saznala doktori su predložili da abortira ali ona nije želela ni da cuje za to. Pojavio se rizik od pobacaja i ležala je mesecima u bolnici da bi održala trudnocu do kraja ali nije odustala. Nije odustala niti od tebe niti od vašeg sina i zato te molim nemoj ni ti da odustaneš od njih jer su oni vredni borbe- pricao je tiho

- Nisam nameravao da odustanem samo neznam odakle da pocnem- priznam i pogledam ga bespomocno. Dirnuli su me njegove reci i to koliko je propatila zbog mene i zbog sve što joj se dogodilo nakon mene.

- Pocni malim koracima Majk polako i bez žurbe. Upoznaj sina a usput i nju,provedi neko vreme sa njima i videcete kuda ce vas to odvesti. Realno ona te je upoznala u najgorem izdanju i zaljubila se u tebe tako da budi siguran da je voljna da ucini sve kako bi sacuvala vaš brak bez obzira na to kako je on nastao.

- Jako je voliš zar ne?- upitao sam ga.

- Jako. Ona mi je poput sestre Majk i ne želim da pati više zato ti otvoreno kažem da cu stati u njenu zaštitu uvek pa makar i ti bio na suprutnoj strani- odvrati ozbiljno.

- Drago mi je što si bio pored nje kada je prolazila kroz sve to. Ja neznam dali cu moci da ikada oprostim sebi ono što sam joj priredio ali obecavam da joj nikada više necu naneti bol i potrudicu se da zalecim rane koje sam joj otvorio- cuo sam njegov smeh i pogledao sam ga zbunjeno.

- Oprosti brate ali jako mi je teško povezati tvoje reci sa tvojim izgledom to mi jednostavno ne ide jedno uz drugo.

- Nemoj da mi otežavaš Stivene ja se zaista trudim da postanem bolji covek i da ucinim pravu stvar zato te jebeno molim da mi budeš podrška a ne da me podjebavaš- rekao sam otresito.

- Bicu tu za sve što ti zatreba u to nemoj ni da sumjaš i srecan sam što si odlucio da daš priliku vašem braku.

- Pa dok nisam znao da postoji Maks nisam to planirao ali nakon tog saznanja nešto se u meni promenilo. Sada razumem zašto nije želela da mi da razvod kada sam ga tražio i sada sam zahvalan za to što smo i dalje u braku iako neznam kako ce se sve odvijati. Ja neznam o cemu da pricam sa njom covece to je skroz sjebano.

- Jeste sjebano ali možeš da kreneš od to da ti se tvoja žena sviđa na primer. Sidni je ozbiljna i poslovna žena i ako ne uspeš na pravi nacin da joj pokažeš svoja osecanja sledeci put ce ona da bude ta koja ce podnjeti zahtjev za razvod jer nece hteti da te na silu drži uz sebe.

- Najbolje bi bilo da idem jer ako nastaviš da pricaš uprskacu i pre nego što pocnem- ustanem a on se zacereka .

- Ti si jebeni srecni gad brate i biceš najglupji muškarac na svetu ako izgubiš ženu kao što je ona.

- Hvala ti puno - krenem ka izlaznim vratima jer sam zažalio što sam poceo da pricam sa njim uopšte. Svestan sam da sam se našao u nebrano jer ja neznam kako da se ponašam.

Nekada davno još pre nego što sam završio u zatvor nisam uopšte razmišljao o porodici niti o deci jer sam voleo svoju slobodu. Kako su godine odmicale mišljenje mi se promenilo ali sam mislio da je prekasno za to jer je moj ugled bio vec ukaljan. Danas kada se okrenem unazad shvatam da se sudbina poigrala samnom i sa njom. Shvatio sam da ako nisam bio ja ona ne bi doživela sranja koja sam joj priredio ali takođe i to da ja sada ne bi bio ovde da nije bila ona. Spasila mi je život i verovala da cu preživeti iako su šanse za to bile jebenih jedan posto ali evo me tu sam i iskoristicu ovu drugu šansu najbolje što budem umeo.

Hvala vam na citanju ♥️😘

 𝒟ℴ ℒ𝓊𝒹𝒾𝓁𝒶  🔚Where stories live. Discover now